sobota, 5 lipca 2014

Golden Rose Color Expert 47

Golden Rose Color Expert 47 trochę musiał poczekać na recenzję, ale najważniejsze, że się doczekał ;)


Tak jak pozostałe 69 lakierów z tej serii w internetowym sklepie Golden Rose kosztuje 5,90 zł za butelkę o pojemności 10,2 ml.
Golden Rose Color Expert 47 na może niezbyt oryginalny odcień, ale co z tego, skoro jest ładny i maluje się nim bez problemu. Do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw. Schnie w przyzwoitym czasie. Nie wiem jak z wytrzymałością, bo długo lakierów nie noszę. Ale nic mi w nim nie odprysnęło przez te trzy dni podczas, których gościł na moich paznokciach. Najważniejsze, że nie zabarwił mi paznokci. 



Oczywiście nie ma opcji, żebym paznokci nie ozdobiła. Postawiłam na farby akrylowe, chociaż tym razem nie mogłam się z nią dogadać. Albo z pędzlem. W każdym razie z daleka wyglądało to mniej krzywo ;)











24 komentarze:

  1. śliczny jest <3 za niebieskościami nie zbyt przepadam, ale ten jest taki.. fajny :D
    a z bielą- cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie ten kolor jest oryginalny i śliczny, a te lakiery z serii expert strasznie mnie kuszą- chyba czas przejść się na wyspę GR w galerii....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy ile kto ma niebieskich lakierów w domu ;)

      Usuń
  3. Niestety kolor nie przypadł mi do gustu, ale ze wzorkami wygląda bardzo Grecko, przynajmniej mi się tak skojarzyło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z daleka to wygląda jak water marble :) już miałam kupić ten lakier, ale odłożyłam go: postanowiłam przez najbliższy miesiąc nie kupić ŻADNEGO niebieskiego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rzeczywiście trochę water marble ;)
      No ale jak to tak? Miesiąc bez niebieskiego lakieru to miesiąc stracony ;p

      Usuń
  5. uwielbiam niebieski kolor na paznokciach, sliczne mani wyszlo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię niebieski na paznokciach, dobrze się zawsze z nim czuję :>

      Usuń
  6. Fajnie ozdobiłaś tan lakier, taki letni klimat stworzyłaś na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyższa pora, w końcu lato jest ;)

      Usuń
  7. Bardzo fajny kolor :))) A ze wzorkami zrobiło się bardzo wakacyjnie i grecko!! ^___^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy grecko, ale też uważam, że wakacyjnie ;)

      Usuń
  8. piękne zdjęcia a błękitny kolor lakieru jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię niebieskości na paznokciach, mam ten lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdobienie ten kolorek.. cudo <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.