środa, 23 lipca 2014

Nie chciało mi się wstawać ;)

Nigdy nie kryłam, że leniem jestem straszliwym, czego może czasem nie być widać, bo jednocześnie robię całkiem sporo rzeczy. Tym razem nie chciało mi się wstawać do helmera. Złapałam zatem to co akurat stało pod ręką i powstało połączenie, którego w innych okolicznościach pewnie bym nie wymyśliła ;)
Prawdopodobnie jedna warstwa Colour Alike ~Black & Sinner~ Black Saint, na pewno jedna warstwa Ebalay ~Styling Nail Color~ 005 i zdecydowanie jedna warstwa Poshe. 





28 komentarzy:

  1. Całkiem ciekawe połączenie. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolałabym, żeby te drobinki były innego koloru, ale mani wykonany naprawdę porządnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trzeba wziąć kredki i przemalować ;)

      Usuń
  3. lenistwo czasem jest fajne - wymyśla się wtedy sporo rzeczy żeby ułatwić życie ;)
    mani bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale lenistwo potrafi też mocno zmęczyć ;)

      Usuń
  4. Haha skąd ja to znam.. mi też dziś nie chciało się wstawać do helmera i malowałam tym co stało na wierzchu :D. Fajne połączenie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Płodne to Twoje lenistwo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne i takie trochę diabelskie połączenie (jakoś tak mi się kojarzy) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, gdyby diabeł malował paznokcie, to chyba by mu takie pasowały ;)

      Usuń
  7. No i z lenistwa stworzyłaś piękne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lenistwo w Twoim wydaniu wgląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj aż zobaczysz wynik mojego "pracusiowego" nastroju ;)

      Usuń
  9. A co tam masz jeszcze pod ręką nie w helmerze? Może poleniuchuj jeszcze ;) bo dobrze ci to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe pudełko lakierów, które czekają, żeby przenieść je na wzorniki i umieścić w końcu w helmerowym domku XD

      Usuń
  10. :D ja się muszę przyznać... mi też się nie chce wstawać, ale zawsze wydaje mi się, że mam na tyle długie łapy, że sięgnę bez wstawania z krzesła... już dwa razy wywaliłam się w ten sposób (dobrze, że mam miękki dywan :P ).

    Kombinacja nietypowa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam takich długich rąk XD Biurko przy którym maluję jest w innym pokoju niż helmer, a w dodatku między nimi przedpokój ;)

      Usuń
  11. fantastyczne ! takie nieoczywiste polaczenie

    OdpowiedzUsuń
  12. S. mówi: "Stary jestem"
    Ja: "Nie stary tylko leniwy"
    S.: "Stary leń"

    gdyby w topie były same niebieskie drobiny, nie oddałabym go ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli niebieski góruje nad patykami? ;)

      Usuń
  13. w tym zestawieniu - zdecydowanie! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.