sobota, 19 lipca 2014

Paese 325

Dzisiaj pokażę Wam najpiękniejszy piasek-błyskotkę w mojej kolekcji. Pewnie widziałyście go na innych blogach, ale i tak dołożę swoje trzy grosze ;)
Paese 325 urzekł mnie przede wszystkim pięknym połączeniem pomarańczu i złota oraz błyskiem jaki daje na paznokciach. Malowanie nim też zaliczam do przyjemności, dwie warstwy nakładane bez większych problemów. Schnięcie szybkie.  Zmywanie niezłe, chociaż złote drobinki lubią przyczepiać się do paznokci i skóry. Ale mydło i szorowanie miękką szczotką dały im radę ;)

Zdjęcia w słońcu:






Zdjęcia w cieniu:


25 komentarzy:

  1. Jej ale uroczy tego jeszcze nie miałam.
    Właśnie też maluje pazurki pesiakiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piasunio! Bardzo ładny - choć nie na moje pazurzaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dla psa kiełbasa, nie dla Zajęczaka piasek ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja też, ale najbardziej te ze zmielonym brokatem ;)

      Usuń
  4. No faktycznie muszę przyznać, że chwyta za oko :)
    Szczególnie na zdjęciach w cieniu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo on ogólnie jest chwytający za wszystko, łącznie z sercem ;)

      Usuń
  5. śliczny piasek :) mam podobną piaskową czerwień z lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest piękny, taki świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i wzięła ze świętami wyjechała w środku lata ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Tego akurat nie zanotowałam, ale wydaje mi się, że nosiłam całkiem długo jak na mnie i był tylko starty na końcówkach.

      Usuń
  8. Piasek idealny. Piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej, jest przesliczny! *.* jakos tak kojarzy mi sie z truskawkami xd nie wiem czemu

    OdpowiedzUsuń
  10. Piasek piękny. Uwielbiam takie "ceglaste" kolory, a podobny efekt daje piaskowy lakier Lovely, baltic sand, nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam styczności z piaskami Lovely, w "moim" Rossmannie przeważnie są wykupione ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.