piątek, 4 lipca 2014

Powrót po przerwie

Tadaaa! 
Wróciłam po małej przerwie. Dałam Wam trochę ode mnie odpocząć i mam nadzieję, że chociaż odrobinkę tęskniliście ;p 
Ale nie ma to tamto, trzeba nadrobić zaległości, bo uzbierało mi się trochę mani do pokazywania ;)

Dzisiaj stary mani, do którego nie zrobiłam notatek, więc będę strzelać co do szczegółów ;) Jak widać na zdjęciu do wykonania mani użyłam dwóch lakierów Paese o numerach 342 i 118. Zgaduję, że do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw. Kwiatki i kropki to na pewno czarna farba akrylowa. Całość niewątpliwie utrwaliłam bezbarwnym topem ;)











54 komentarze:

  1. fantastyczne mani, fajnie dobrane kolory i te kwiatki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne połączenie kolorków! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pełna podziwu dla tego mani, bo ja mam problemy, żeby coś ładnie namalować na prawej ręce, a tutaj proszę :) wzorek idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam problemy, ale się staram. Gorzej, że jak dam lewej ręce odpocząć kilka tygodni, to później znowu malować nią nie potrafię ;)

      Usuń
  4. A się ostatnio zastanawiałam, gdzie się podziewasz :) Śliczne mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakopałam się w pracy ;_; Niby mogłam od czasu do czasu coś na bloga dodać, ale nie lubię działać na pół gwizdka ;)

      Usuń
  5. pomimo tylu kolorków mani wygląda bardzo subtelnie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo schludnie to wygląda, ten kolor 118 też posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzorki fajne, ale nie podoba mi się zestawienie kolorystyczne. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. kolory kompletnie nie moje, ale podziwiam zdobienie - wyglądają jak stemple :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kropki przy stemplach pewnie gorzej by mi wyszły XD

      Usuń
  9. Piękny mani :)

    Cieszę się, że wróciłaś :* Właśnie już ostatnio zaczęłam się zastanawiać czemu cię niema

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca mnie dopadła ;)
      Cieszę się, że ktoś się ucieszył z mojego powrotu :*

      Usuń
  10. oh, jakie piękniaste kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak Ty to robisz, że wszystko Ci tak idealnie i tak samo wychodzi na jednej i drugiej ręce? Jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego co mi idealnie nie wyjdzie nie ruszam XD

      Usuń
    2. Genialne w swojej prostocie :))

      Usuń
  12. świetne połączenie kolorów, przy czym każdy z nich jest świetny :) I wzorek urokliwy. Całość naprawdę rewelacyjnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjnie wyszło :-) Ja bym nie miała cierpliwości ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko czubek moich pokładów cierpliwości ;)

      Usuń
  14. ojejku, jakie piękne! żółta wersja bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jest taka ładna dzięki temu, że ma kontrast kolorystyczny obok siebie ;)

      Usuń
  15. jak zawsze stworzyłaś coś cudownego :) super kolorki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dobór kolorów Ci pasuje :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.