piątek, 18 lipca 2014

Projekt: Kwiaty - Tydzień 1 - Róża

Jakoś nie było okazji napisać, że postanowiłam wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Red Rouge, czyli...


Projekt: Kwiaty, którego szczegóły możecie znaleźć TUTAJ bardzo mi się spodobał, bo co jak co, ale kwiaty goszczą na moich paznokciach często. Szczególnie róże, czyli temat tego tygodnia.
Mani podobny do dzisiejszego już robiłam (można zobaczyć TUTAJ), ale sprawdzone pomysły szkoda omijać, zatem dzisiaj wersja w innych kolorach ;) Srebrne holo, które na żywo wygląda o wiele ciekawiej niż na zdjęciach, to dwie warstwy Colour Alike ~Black & Sinner~ Sinner Lady. Granatowe holo, to franken, który pokazywałam TUTAJ. Kontury namalowałam białą farbą akrylową. Dodałam jeszcze trochę kropek i utrwaliłam całość bezbarwnym topem. Mam nadzieję, że się spodoba ;)











Pozostałe prace z projektu możecie podziwiać TUTAJ :)

25 komentarzy:

  1. też biorę udział w tym projekcie :) Twoje zdobienie jest cudowne ;) bardzo podoba mi sie kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, cudowne! Pięknie wyglądają te niebieskie róże.

    OdpowiedzUsuń
  3. Są cudne! Mam nadzieję, ze za parę lat dorównam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym dojść do takiej perfekcji, tworzysz naprawdę manicure bez zastrzeżeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Nie da się ukryć, że trening czyni mistrza ;)

      Usuń
  5. Cudowna kolorystyka :) Bardzo ładnie wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne są, jak malujesz niedominującą ręką? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się z przedmówczyniami: mani bez zarzutu! idę się schować z moimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam, nie masz się czego wstydzić :)

      Usuń
  8. super paznokcie ;) wykonanie boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna niebanalna wersja różyczek

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale to pięknie wyszło. Naprawdę mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty to nawet z zamkniętymi oczyma namalujesz ładne różyczki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No akurat ten temat mam nieźle opanowany XD

      Usuń
  12. Uwielbiam Twoje zdobienia! :D A te różyczki to małe dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. juz nie wiem jakich komplementow i slow uzywac do opisywania twoich zdobien ;)
    cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję tych samych co zwykle, nigdy mi się nie znudzą ;) (Ale skromna jestem XD)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.