sobota, 26 lipca 2014

Projekt: Kwiaty - Tydzień 2 - Tulipan

Dzisiaj Mani, który wyjątkowo działa mi na nerwy. Może Wam się spodoba, ale ja zmyję go z ulgą ;p Z bliska wygląda ciekawie, ale z daleka mam wrażenie niechlujności i po prostu patrzeć się na swoje paznokcie nie chcę ;p Nie ma to jak odrobina optymizmu na początku notki ;)

Do wykonania tego mani użyłam lakieru Diadem ~ 28 Biała kreda. Staruszek (a może staruszka? ;p) ma już zdecydowanie dość i ledwie zipie. Nie pomogło rozcieńczanie i tak ledwie zipie. Musiałam nałożyć trzy warstwy a i tak miałam w niektórych miejscach smugi. Nie sprawdzałam jak na starość schnie, tylko dołożyłam mu warstwę Poshe. Przed malowaniem zmatowiłam płytkę przy pomocy China Glaze Matte Magic. Następnie naszkicowałam ołówkiem tulipany i zabrałam się za kolorowanie farbami. Z założenia jeden tulipan miał być pomalowany porządnie, a na innych miały być plamy farby  wyglądające jak ledwie zaczęta akwarela. Dlatego używałam bardzo rozwodnionych farb. Niestety przy okazji ołówek przestał być widoczny, dlatego farbą wzmocniłam niektóre kontury. Gdy uznałam, że malowanie farbami jest skończone utrwaliłam je bezbarwnym topem. 









Mani zaprezentowałam przy okazji akcji:


Szczegóły TUTAJ.

Pozostałe prace z projektu możecie podziwiać TUTAJ :)

51 komentarzy:

  1. znam ten ból gdy tylko zmycie jest ulgą... tak czy inaczej wygląda ładnie :)
    ale, że jak to ołówkiem? O.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ołówkowym ołówkiem :)
      Pomyślałam, że na czymś odrobinę szorstkim grafit powinien zostawać i okazało się, ze mam rację :> Top też mu krzywdy nie zrobił :D

      Usuń
    2. ha! Ty wiesz, że to "odkrycie" otwiera przede mną drzwi na kolejny level malowania? XD może wreszcie będę więcej malować akrylami :D

      Usuń
    3. No widzisz, wiekopomne odkrycia zdarzają się czasem jak ślepej kurze ziarno ;)

      Usuń
    4. haha! XD dawaj więcej tych wskazówek :)
      oo! mam pomysł! zrób cykl o tajnikach: "Złota rada na dziś: ..." :D

      Usuń
    5. Ej, nie mogę zdradzić wszystkich swoich sztuczek konkurencji ;p

      Usuń
    6. zaraz zdradzać, podzielić się wiedzą :D to byłby dobry cykl :D

      Usuń
    7. Podejrzewam, że skończyłby się po kilku odcinkach XD

      Usuń
  2. z bliska faktycznie wyglada przepieknie, ale skoro cie denerwuje to wiadomo co robic ;D tez tak mam czasami. w kazdym razie pomysl swietny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. brawo za kreatywność, a zdobienie przepiękne, mega kobiece i, jak zawsze, pięknie pokazane na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jak mogło Cię to denerwować, wygląda bardzo ładnie :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie różnica między tym co zaplanowałam, a tym co wyszło ;)

      Usuń
  5. Po prostu piękne. Szkoda,że cię denerwuje i idzie do zmycia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu i tak trzeba byłoby zmyć ;)

      Usuń
  6. Wierzę, że może Cię denerwować, pomimo że innym się podoba (mi zresztą też, bardzo :-D)
    Z ołówkiem to mnie zastrzeliłaś... i tym oto sposobem ,,mam pomysła" :-) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, są cudowne! Zakochałam się, przepadłam, będę trzy dni się ślinić do monitora z zachwytu :P

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie są śliczne :) choć wolałabym, aby wszystkie były w jednym stylu, nie mieszane, no ale to szczegół :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są w jednym stylu, tylko dwa mają o wiele więcej farby ;)

      Usuń
  9. Twoje zdolności powalają..
    Podoba mi się pomysł niedokończonego obrazu.. Fajny efekt w ten sposób uzyskałaś..
    No i dzięki za wskazówkę odnośnie ołówka.. Nie wpadłam na to wcześniej, a teraz na pewno wykorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z bliska rzeczywiscie lepiej to wyglada niz na zdjeciach z dalszej odleglosci. Ale powien Ci ze i tak Cie podziwiam, ja nie mam ani talentu zeby cos takiego zrobic ani cierpliwosci do cwiczenia swoich umiejetnosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No akurat cierpliwości do takiej zabawy trzeba dużo ;)

      Usuń
  11. tulipany jak żywe ;) świetny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba :)
    A pomysł z ołówkiem- będę musiała kiedyś wypróbować :D :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jest źle moim zdaniem, choć dla mnie to bardziej maki niż tulipany ale i tak ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to kwiatki uniwersalne, zamieniasz żółty na czerwony i masz maki ;)

      Usuń
  14. Lubię takie zdobienia przypominające obrazy. Pięknie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Paznokcie piękne! Marzę aby mieć takie skórki wokół paznokci jak Twoje!

    OdpowiedzUsuń
  16. nietypowe i oryginalne! bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a wg mnie wyszło Ci genialnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. arcydzieło! no po prostu rewelacja! kawał sztuki <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie przepięknie :)
    I nie znałam tego patentu z ołówkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie znał, właśnie to wymyśliłam ;>

      Usuń
  20. Coś pięknego! :) W życiu nie namalowałabym sobie czegoś tak cudownego i to na obu dłoniach (!) Podziwiam,naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  21. fantastyczny pomysł i wykonanie :) przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny pomysł z olowkowym mani. Bardzo ładne! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czasem mi się zdarzy coś dobrego wymyślić ;>

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.