wtorek, 29 lipca 2014

Projekt: Kwiaty - Tydzień 3 - Stokrotka

Powiem Wam szczerze, że przez poniedziałkowe posty RedRouge podsumowujące kolejne tygodnie akcji chce mi się bardziej kombinować w planowaniu mani. Dobrze rozegrane RedRouge ;)
Tym razem też trochę czasu spędziłam nad pomysłem na mani. Zawsze podobały mi się zdjęcia stokrotek i innych kwiatków z perspektywy mrówki i na takie wrażenie postanowiłam postawić. Jednak nie do końca byłam przekonana co do błękitnego nieba w tle, dlatego postanowiłam pogrzebać w Internecie. W ten sposób trafiłam na mani Robin Moses z kwiatami na tle powiedzmy, że zachodu słońca (do obejrzenia TUTAJ) i pomyślałam sobie "to jest to".
Zachód słońca udają w moim przypadku cztery lakiery i biała farba akrylowa. Najpierw zrobiłam gradient przy pomocy gąbki do makijażu i lakierów Golden Rose ~Rich Color~ 64 oraz My Secret ~ 150 Midnight. Miejscami dołożyłam plamy białej farby akrylowej, które miały udawać chmurki. Gąbką dociapałam miejscami Orly ~Baked~ Tropical Pop przykrywając przy okazji część białych chmur. Wszystko na koniec pociągnęłam warstwą O.P.I. ~Sheer Tints~Don't Violet Me Down wyrównując koloryt i przy okazji zmieniając odcienie. Na tak przygotowanym tle wymalowałam farbami akrylowymi stokrotki i trawę. Całość zabezpieczyłam warstwą Poshe. Wczoraj okazało się, że Poshe nie chce się trzymać Sheer Tinta (pewnie dlatego, że był już całkiem wysuszony) i zdrapuje mi się z paznokci razem z trawą i łodygami. A dzisiaj obrabiając zdjęcia w wielkim powiększeniu zobaczyłam całą masę bąbelków powietrza. Cuda jakieś, tyle że odwrotne niż bym chciała ;)









Mani zaprezentowałam przy okazji akcji:


Szczegóły TUTAJ.

Pozostałe prace z projektu możecie podziwiać TUTAJ :)

53 komentarze:

  1. niesamowicie piękne!:) podziwiam za talent i cierpliwość;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie! :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. perfekcja w każdym calu :) przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Małe arcydzieła na paznokciach, bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zobaczyłam pierwszy raz na Insta to padłam z wrażenia :) Genialne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że już się podniosłaś ;)

      Usuń
  6. kolejne prześwietne kwiatowe zdobienie! robisz cuda z paznokciami, a raczej na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow cudowne :) Zakochałam się w Twoich stokrotkach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłaś to tak pięknie, że aż nie muszę tego pisać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest perfekt. Szukam szczęki w dywanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że znajdziesz, bo nowe zęby, to masa kasy ;)

      Usuń
    2. :) jest, znaleziona. Ale znowu mi opadła, jak tu weszłam i popatrzyłam jeszcze raz, więc podtrzymuję rękami, żeby nie szukać w dywanie ;)

      Usuń
  10. o ja jego ! ale Ty jesteś zdolniacha :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie też błękitne niebo jest trochę oklepane, za to Twoja wersja wymiata wszystko <3 Przepiękne kolory i przepiękne stokrotki. Wyczuwam miejsce w top-5 tego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz w życiu widzę takie cudo :) Masz talent i to ogromny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo tych wszystkich etapów malowania, ale za to jaki efekt.. Przepięknie.. No i w mojej opinii świetnie, że nie postawiłaś na tradycyjne niebieskie niebo.. Tak jest o wiele ciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, aż dech zapiera. Szkoda, że tak nie potrafię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, kilka lat temu ja też nie potrafiłam ;) Grunt to ćwiczenia :>

      Usuń
  15. Poshe położone na świeżego tinta tworzy miliony bąbelków, jak poczekam aż tint wyschnie i położę Poshe, to top zdejmuję na drugi dzień jak folię... masz rację cuda jakieś :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy z innymi topami też tak robi >_>
      Trzeba będzie spróbować SH Insta-Dri albo Konada do stempli.

      Usuń
  16. wow! cos pieknego po raz kolejnyy. zachwycajace pod kazdym wzgledem, i tak dopracowane!

    OdpowiedzUsuń
  17. jak to zobaczyłam to pomyślałam: stokrotki oglądają zachód słońca :D
    o mrówkach nie pomyślałam, świetne podejście do tematu i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą i stokrotki oglądać zachód słońca, w końcu coś im się od życia należy ;)

      Usuń
  18. A mnie ciekawi jak zrobiłaś te chmurki? wiem że "miejscami dołożyłaś plamy białej farbki akrylowej" ale,,,,jak? one wyszły takie jakby rozmyte, to pędzlekiem robiłaś czy jak? :> Świetne mani:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farby zawsze pędzelkiem nakładam. Tym razem mocno je rozwodniłam, pozwoliłam podeschnąć brzegom i pędzelkiem zebrałam to co zostało jeszcze mokre ze środka plam :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.