niedziela, 20 lipca 2014

(z) Bańki

To, że jestem mocno opóźniona z pokazywaniem Wam mani, to nic. Gorzej, że nie porobiłam sobie notatek i muszę teraz mózgownicę wysilać, żeby przypomnieć sobie co i jak.
Prawdę mówiąc myślałam, że dzisiaj zamiast nazwy lakieru będę musiała napisać "jakiś granat". Na szczęście dogłębne badania pozwoliły ustalić z prawie stuprocentową pewnością, że "jakiś granat" to Essence ~Colour&Go~ 180 It's Raining Men!. Strzelam, że do pełnego krycia potrzebowałam dwóch warstw, bo jedna lub trzy raczej utkwiły by mi w pamięci. Na tym tle stworzyłam bańki używając białej farby akrylowej, dużej ilości wody oraz metody podpatrzonej u My Simple Little Pleasures. Bańki utrwaliłam przy pomocy lakieru Colour Alike ~Holo Top Coat~ B. a star. Zdjęcia robiłam po kilku dniach noszenia mani, więc miejscami może niedomagać ;)











I jeszcze film do tego jak zrobić bąbelki.



41 komentarzy:

  1. O.O moje oczy wyszły z orbit :P nie umiem opisać tego, jak bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz opisywać, poznałam po oczach ;)

      Usuń
  2. wow, Twoja wersja wygląda trochę tak galaxy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bańki w kosmosie to byłoby coś, ale tam próżnia jest, więc to chyba fizycznie niemożliwe ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam <3 Rewelacyjnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem zawsze mocno opóźniona z publikowaniem notek :D Ale piszę posta o danym zdobieniu w trakcie jego robienia lub zaraz po, przynajmniej szczegóły techniczne - dzięki temu nic nie ginie ;) A zdobienie niesamowite! :O Lecę oglądać filmik, bo wygląda to super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zwykle tak robiłam, ale w ostatnich miesiącach się zleniłam i ciągle odkładałam zapisanie co i jak ;) Trzeba się poprawić ;)

      Usuń
  5. Przepiękne!
    Twoja wersja zdecydowanie bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne są :) piękniejsze niż w tutku, może przez tło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może, zawsze dodatkowe błyski przyciągają wzrok ;)

      Usuń
  7. Twoje paznokcie są cudowne jak zawsze. wyjątkowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla Ciebie mogłabym nawet policzyć tę całkę,
    musiałabyś mi tylko zmajstrować takie dzieło na paznokciach! :P

    Bomba pomysł, z tymi bańkami na zdjęciu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Zmajstrować takie, albo któreś z wcześniejszych dzieł, o.

      Usuń
    2. Jeżu Zającówna ava zmieniła :O

      Całki mnie nie kręcą, zawsze wolałam pochodne ;>

      Usuń
  9. Ale fajne to pierwsze zdjęcie! I zdobienie cudne, zaraz sobie pooglądam filmik i może też kiedyś spróbuję coś nowego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Te bańki wykonałaś z taką precyzją, że na początku myślałam, że to naklejki. Super są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pierwszy raz moje malowanie zostało posądzone o bycie naklejką XD Lubię to ;)

      Usuń
  11. a to na pewno nie są naklejki? :D
    cudo.. po prostu nie wierzę, że ręcznie malowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny prosty pomysł. Ja mam ochotę teraz na kolorowe bańki. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mówi o opóźnieniu... >.<
    bańki bańkami, ale ktoś tu się pokazuje coraz śmielej :D że o tym boskim cieniu na pierwszym zdjęciu nie wspomnę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, miałam prawie miesięczną przerwę w blogowaniu ;p
      Cień to Maybelline Color Tatoo Everlasting Navy :>

      Usuń
    2. Moje mani czekające w kolejce są też sprzed miesiąca :P ooo, to ja go mam, ale jakiś taki więcej granatowy i przygaszony jest u mnie :>

      Usuń
    3. Hmmm... możliwe że coś mu dołożyłam z góry dla roztarcia. No i zawsze walę dwie warstwy, żeby lepiej go było widać. Ale i tak różnica, to pewnie wina aparatu i podkręcania kontrastów (żeby bańki lepiej było widać) ;)

      Usuń
  14. Naprawde piekne ;) masz talent

    OdpowiedzUsuń
  15. powiem tak, efekt znakomity! ;) bardzo realistyczne te banki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię wszystkie techniki pozwalające zrobić efekt 3D :>

      Usuń
  16. Jestes moim bogiem paznokciowym. Chcialabym cie kiedys poznac zeby pasc ci do stop. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz tam bogiem.
      Już lepiej boginią ;)
      Jakby mi się kiedy ktoś do stóp rzucił to chyba bym uciekła XD

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.