czwartek, 31 lipca 2014

Zuziowym okiem

Hejka!

To ja, Wasza ulubiona Zuzia :D Kaśka lata po sklepach internetowych i mówi, że jak będę grzeczna, to mi kupi jakieś smaczne jedzonko :> No to postanowiłam zrobić coś pożytecznego i zabawić czytelników kaśkowego bloga. Bo nie wątpię, że oglądanie mnie to świetna zabawa dla wszystkich miłośników kotów i nie tylko :D

 Poproszę o masaż.

 Jeszcze koło ogonka mnie pomiziaj.


 Jestem wszędzie! 
Kaśka otwiera łazienkę, a tam ja! Otwiera balkon, a tam ja! Otwiera szafę, a tam ja!

Tylko w lodówce jeszcze mnie nie było :(

 Kaśka ciągle pokazuje ręce, to ja pokażę łapki. Prawda, że ładne? :>

 Patrz mi głęboko w oczy... @_@
Jestem Twoją królową i masz mi dać jeść @_@

A terraz jestem panterrrąąą... arrrrrr...

 U Was też upały? Nic mi się nie chce...

 ... dalej mi się nic nie chce.

 Wcale nie śpię. 

Rodzina wpadła na świetny pomysł i zamontowała siatki w oknach. 
Wreszcie mogę podglądać sąsiadów. Naprzeciwko mieszkają dwa całkiem interesujące kociska.

 Aaaa nie rób mi zdjęcia, grubo wyglądam! 

 O, teraz rób, teraz! Wciągnęłam brzuszek!

 Każda szanująca się kotka musi czasem zrobić przerwę na przylizanie noska.

 Wcale mnie tu nie ma... @_@

 No dobra jestem i się na Was czaję.

 Kaśka powiedziała, że mam nie wchodzić na stół. Bwahahahahaha XD

 A kuku!

 Głowa mi utknęła! 
Nabrałam Was, nic mi nie jest ;p

 Ładnie mi tu?
To ostatnio moje ulubione miejsce - stare odrapane i poplamione krzesło robocze.
Kaśka mówi, że to wstyd robić zdjęcia takiemu krzesłu, ale co ona tam wie.

 Chyba mam katar, muszę nosa wydmuchać.

 Co to? Co to? Pora na obiad?

 Kaśka, daj jeść, patrz nie mam siły siedzieć nawet.

 Samoj... ten tego... selfie ;p 
Nie pytajcie jak ją sobie strzeliłam :D

 Nie, no serio, kiedy ten obiad? 

 Arrrr nie mam siły...

Ale się zmęczyłam tym pozowaniem.

To ja idę spać. Do następnego razu! 

xoxo 
Zuzia


PS. A Obsession się ze mnie nabija. 


55 komentarzy:

  1. Prawdziwa panterrra :D
    Cudna.. A jaka fotogeniczna pannica..

    OdpowiedzUsuń
  2. po tym co ja tu zobaczyłam to się należy co najmniej kilogram przyjemnie mokrej i smakowitej karmy :D


    http://4.bp.blogspot.com/-_V0EIOW1Fy0/U9qHIVfShRI/AAAAAAAAR2M/ockCR1P8J-I/s1600/0078.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurrczaki, coś się Zuzi z pyszczkiem porobiło XD
      *turla się po podłodze*

      Usuń
    2. diabeł wcielony, emotka pasuje idealnie XD

      Usuń
    3. Zuzia mówi, że jest grzeczna jak aniołek.
      A tu masz dowód:
      https://lh6.googleusercontent.com/-A4G1AuuQVPA/U9qKcLuDzBI/AAAAAAAAVOg/J3xuhJrp4e0/s512/zuzia_aniolek.jpg

      Usuń
    4. echeśśśśś
      nie ze mną te numery :P

      nie jest hard ale równie miło :D

      http://3.bp.blogspot.com/-KrRtbUlrK3M/U9qNmDObHeI/AAAAAAAAR2c/vYf9oM8b4Y0/s1600/0078.jpg

      Usuń
    5. Dobra, wygrałaś XD
      Ale tylko dlatego, że robię zakupy i nie mam czasu na pojedynek ;p

      Usuń
    6. następnym razem pojedynek na miny :P


      Usuń
    7. W takim razie muszę się z jakimś saperem zaprzyjaźnić ;p

      Usuń
    8. :P liźnij ciut literatury boś do cna rachunkami przesiąknięta :D
      ejjj pojedynek na memy czy coś? mogłoby być zabawnie

      Usuń
    9. Całe życie byłam przekonana, że literaturę się czyta, a nie liże, ale nie wnikam w Twoje fetysze ;p

      Usuń
    10. lepiej nie, odkryłabyś moje ciemne strony a tego byśmy nie chcieli XD
      blogosfera mogłaby poczuć obrzydzenie XD

      Usuń
    11. Aż się boję myśleć. Mam tylko nadzieję, że żadna Twoja ciemna strona mi się nie przyśni :O

      Usuń
  3. aha! mam też wersję hard ale nie chciałabym Zuzki urazić to złagodziłam ciut temat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzia mówi, że nie boi się Twoich hardkorowych pomysłów ;p

      Usuń
  4. Zuza, fajnie, że znów przejęłaś na chwilę bloga, bo dawno cię nie było.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie pozowała, należy się konkretny obiadek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Charakterna bestyjka jak widać ;) Świetne ma ubarwienie na pyszczku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pantera wymiata :D
    w ogóle te jej miny są genialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. A kuku! - najlepsza fotka. Chętnie sobie popatrzyłam - mój kotek wczoraj złamał sobie kość udową;/ Smuteczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku :(
      Co się stało?

      Usuń
    2. ojjj :((( Zdrówka dla kotka. :*

      Usuń
    3. No właśnie nie wiem - już go tak znalazłam z łapą wiszącą...gdzieś cholernik musiał się zaczepić ;/ Dzięki za życzonka, przekażę :)

      Usuń
    4. Bidulek :/ Oby jak najszybciej się zrosło :)

      Usuń
  9. oooogoooooon... dłuuuuuugi... <3
    Obs! co Ty zrobiłaś? XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój kocur ma siatkę okienną w nosie i wydrapuje sobie w niej dziurę:( ale tak samo się rozkłada w upalne dni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzia też próbuje, ale ją gonimy. Siatka jeszcze cała ;)

      Usuń
  11. hahaha ostatnie fota mnie rozwalila. caly post swietny Zuzia prezentuje sie cudn ie jak na dostojna kociczke przystalo ;] sliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostojna, to ona głównie na zdjęciach bywa ;)

      Usuń
  12. najlepsze to "grubo wyglądam" :D ślicznotka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna jest ta Twoja Zuzia :D na prawdę nie wiem czy widziałam kiedyś bardziej uroczego kota.. (mam nadzieję,że mój tego nie przeczyta :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak wyciągam aparat to robi się podwójnie urocza XD

      Usuń
  14. Jaka cudna :D Strasznie fotogeniczna jest

    OdpowiedzUsuń
  15. słodki koteł :D tym postem mnie rozbawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hahaha ależ ta Zuzia fotogeniczna <3 uroczy diabełek :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje kocisko to taki sam cudak :) wszedzie wlezie, a jak wskoczy do jakiejs szafki to wyjsc nie chce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wychodzeniem na szczęście nie mamy kłopotów ;)

      Usuń
  18. Śliczna Zuza ♥♥♥

    Na kocie zakupy polecam zooplus, rewelacyjny sklep. Od wielu lat tylko w tym sklepie robię zakupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zooplusie kupuję od kilku ładnych lat :)

      Usuń
  19. Kocia ślicznota, cudna ma tą mordeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. slicznosci ! moje koty to i w lodowce byly ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lodówki za bardzo pilnujemy i przeważnie jest tak zapchana, że kot się nie zmieści ;)

      Usuń
  21. Jaki słodziak! :)
    Bardzo fajne zdjęcia na krzesełku, mają klimat.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wolę pieski, ale Twoja kicia jest cuuuuuuuuudowna!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale panienka z niej rośnie, cudowna jest!

    OdpowiedzUsuń
  24. Absolutnie rewelacyjna w każdym calu i na każdym zdjęciu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka śliczna i zarazem śmieszna kocia mordka :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna kocia opowiastka ;-) super się czytało i oglądało. Piękna kotka *. *

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.