czwartek, 21 sierpnia 2014

Filmowe wyzwanie: Mroczny Rycerz

Dzisiaj kolejny film, tym razem na życzenie Chilli, która zaczęła od tego:
"Baatmeeeeaaan i Joker ♥♥♥ zwłaszcza diaboliczna wersja Heatha Ledgera
a  po moim pytaniu precyzującym: 
"Batman w sensie film, czy w sensie zamaskowany gościu w obcisłych gaciach? ;p"
skończyła na tym: 
"hehe obcisłe gacie niekoniecznie :P 
Ja bym to widziała tak: kciuk,wskazujący i mały palec: panorama z obrazka powyżej (koniecznie z tym podziałem) , na środkowym kontur postaci, tudzież tylko głowy, Batmana na tle panoramy, a na serdecznym szalony Joker :D
logo nie jest obowiązkowe XD
zaraz doigram się bana, więc oczywiście to Ty malujesz i to Ty decydujesz co to będzie XDXDXD"

Bana Chilli nie dostała, ale już jej chciałam zaproponować, że skoro wie jak to ma wyglądać, to może przyjedzie i mi to na paznokciach namaluje ;p Nie zaproponowałam jednak, więc musiałam zmalować to wszystko sama.

Zaczęłam jak zwykle ostatnio od zrobienia naklejek na palce serdeczne. Dla tych, którzy przegapili o co chodzi przypomnienie: na koszulce do segregatora nakładam warstwę lakieru, gdy wyschnie farbami akrylowymi maluję co trzeba, utrwalam bezbarwnym lakierem albo i nie, w zależności od tego czy naklejka wychodzi bardzo delikatnie czy solidniej. Naklejki zamontowałam na paznokciach pomalowanych warstwą Colour Alike ~Typografia~ L i utrwaliłam warstwą Poshe.
Pozostałe paznokcie pomalowałam granatowym lakierem, który jednak nie pasował mi do tego mani, więc nie zasłużył, żeby go przedstawić. Zamalowałam go innym lakierem i niby było lepiej, ale ciągle nie to. W końcu stwierdziłam, że jeszcze trochę, a będę miała paznokcie o grubości pół centymetra i lepiej całość zamalować farbami akrylowymi.  Dlatego w sumie w tym mani nie widać żadnego lakieru, wszystko to farby akrylowe utrwalone Poshe. 













I co Chilli tak to miało wyglądać? ;)

73 komentarze:

  1. Joker wymiata! świetnie Ci to wszyszło ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieto za każdym razem moja szczęka upada coraz niżej! Po kolejnym mani pewnie nie zdołam jej unieść!
    Mistrzyni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby nie! To może na jakiś czas przestanę, żeby szczęka się zregenerowała ;)

      Usuń
  3. normalnie brak mi słów! na miniaturce wyglądało tak sobie, ale jak otworzyłam to oniemiałam z wrażenia :O piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że się zdecydowałaś wejść dalej ;)

      Usuń
  4. TAAAAAAK!! ♥.♥ ♥.♥ ♥.♥

    oj, ja bym chętnie przyjechała!! ale to co bym Ci tam namalowała, to już by nie przypominało ani panoramy Gotham, ani Jokera :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem czy to akurat panorama Gotham, ale niech Ci będzie ;)

      Usuń
    2. Jeszcze w to wątpisz? :]

      Usuń
  5. wow, wielkie wooow :D Joker <3

    OdpowiedzUsuń
  6. suuuuper, najbardziej oczywiście podoba mi się Joker, zmalowany mistrzowsko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś moim zdobieniowym GURU!!!! Te Filmowe wyzwania mnie po prostu rozwaliły na łopatki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to przy tych wyzwaniach dopiero zaczęłam aż tak kombinować i próbować nowych rzeczy ;)

      Usuń
  8. łoooł! cuda Pani, cuda! nie mogę się napatrzeć, to już nie jest zwykły nailart ale dzieła sztuki! :)
    To zrobienie naklejek będę musiała kiedyś wypróbować, zawsze to łatwiej malować po płaskiej koszulce niż na paznokciu.

    A w ogóle to ja bym chciała zobaczyć zdobienie inspirowane Diablo! (grą w sensie, nie panem bokserem) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Diablo :D Zobaczymy co się da zrobić ;>
      O Włodarczyku nawet nie pomyślałam ;)

      Usuń
    2. no tak myślałam po Twojej focie na instagramie, że raczej od razu pomyślisz o grze, ale mnie jakoś do głowy też przyszedł Włodarczyk więc wolałam dodać nawias :)

      Usuń
  9. Jesteś genialna! Aż brak mi słów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. *.* zbieram się z podłogi (nie tam jakąś tylko szczękę) *.*

    bardzo lubię Jokera w wersji granej przez Heatha,

    szał przeogromny! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś paznokciową artystką! zazdroszczę talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O ja cie, zmiażdżyłaś mnie tym Jokerem na serdecznych - bombowo ci wyszedł! W ogole całe mani super, takie klimatyczne, mroczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba pomysł na stworzenie własnej paznokciowej naklejki na koszulce segregatora :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wooooooooooooooo! I to na obu identycznie? Chylę czoła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Absolutnie kocham Batmana <3 i to zdobienie! Chylę czoło i też chcę takie mani :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie umiem malować przez Internet ;)

      Usuń
  16. Wow! Nie mogę uwierzyć że ktoś potrafi stworzyć takie cuda! Genialne! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Skubana jak Ty to robisz wszystko idealnie i perfekcyjnie wykonane i te cienie w odpowiednim miejscu i kolorze :) WOW resztę mi Mowę odjęło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się zdziwisz, ale dla mnie nie jest idealnie i perfekcyjnie ;P Ale ponoć autor często tak ma ;)

      Usuń
  18. Nie bede oryginalna i napisze tylko-arcydzielo!

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdraszczam takiego talentu i precyzji! zadanie wykonałaś po mistrzowsku!
    chylę czoła i z niecierpliwością czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz :D

      Usuń
  20. Genialne! Teoretycznie powinnam być już przygotowana, że takie cuda tworzysz na pazurkach, ale za każdym razem podziwiam z opadniętą szczęką :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że takie reakcje moje mani wywołują :D

      Usuń
  21. Nie pozostaje mi nic innego napisać jak to,że jest to mistrzowskie wykonanie!!!! Nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Joker wyszedł idealnie! przepiękne mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. o mamo. po raz kolejny 100% perfekcji... czaaaad!

    OdpowiedzUsuń
  24. *wzdech*
    http://i1.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/641/298/448.jpg

    Filmowe wyzwanie to coś genialnego w Twoim wykonaniu. Znowu: kłaniam się w pas!

    OdpowiedzUsuń
  25. czapka z głowy za Jokera <3 cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem, co powiedzieć, co napisać. Jesteś niesamowita i tworzysz za każdym razem coś, co przebija poprzednie osiągnięcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja za każdym razem martwię się, że już lepiej nie będzie ;)

      Usuń
  27. Moja droga Ty to się w tej pracy marnujesz.. Na mój gust zdecydowanie minęłaś się z powołaniem i powinnaś zostać artystką.. :D Cały mani jest piękny, ale jocker.. Wow.. Nie mogę oderwać od tego mani oczu.. I znów się powtórzę.. Mistrzostwo świata !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że się w pracy marnuję, zwłaszcza, że dzieciaki nie chcą korzystać z mojej wiedzy i się obijają ;)

      Usuń
  28. o mój boże! niesamowite! dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  29. no toż to dzieło życia! znakomite, efekt zniewalający... brak słów, szacun ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Powtórzę po innych, ale właśnie takie wrażenie wywołujesz - jesteś mistrzem/szczęka opada/brak słów <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne ale "moje" Ptaki lepsze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ptaki są "inne" i jedyne w swoim rodzaju ;>

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.