poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Filmowe wyzwanie: Ptaki

Dzisiaj kolejne zadanie od Krzykli. Dokładny cytat: "Będzie trudniej - Ptaki Hitchcocka :D Żeby Tippi była please :)". Okazało się, że jednak nie było trudniej ;) Po pierwsze do Ptaków mam stosunek pełen podziwu. Przy tak skromnych możliwościach technicznych, sztucznych ptakach powstał film działający mi na wyobraźnię do tego stopnia, że paląc w piecu (mam piece kaflowe w domu ;p) bałam się otworzyć drzwiczki, żeby mi jakie ptaszydło na twarz nie skoczyło! Po drugie film jest na tyle charakterystyczny, że wymyślenie co też ma być na paznokciach nie sprawiło mi żadnego kłopotu. Co prawda Tippi mnie wystraszyła (prawie jak ptaki ;p), ale po przestudiowaniu Internetu znalazłam plakat świetnie nadający się do przeniesienia na paznokcie.
To może wreszcie opis mani.
Biel w tle to trzy cienkie warstwy Colour Alike ~Typografia~ A. Na serdecznym palcu zamontowałam własnoręcznie zmalowaną naklejkę (w skrócie: na koszulce do segregatora nałożyłam warstwę lakieru, gdy wyschło czarną farbą akrylową namalowałam co trzeba, utrwaliłam bezbarwnym lakierem, bo wyszło cienko i bałam się, że się rozwali przy ściąganiu z folii). Na pozostałych paznokciach malowałam już bezpośrednio używając farby akrylowej. Możliwe, że pod koniec za mocno ją rozcieńczyłam, ponieważ przy utrwalaniu topem jeden z ptaków dosłownie się rozsypał, a drobinki z niego pobrudziły płytkę. Ale za to ułożyły się w klucz żurawi! Normalnie Hitchcock XD 

PS. Na widok stada gołębi często mówię: O, Hitchcocki ;p

PS2. Zdjęć dużo, bo strasznie mi się ten mani podoba i chciałam dobrze udokumentować ;)

PS3. Żeby stopniować napięcie mani najlepiej oglądać zaczynając od małego palca prawej ręki ;p
















51 komentarzy:

  1. Wyszło perfekcyjnie!
    Podoba mi się, i to baaardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju *.* wyglądają normalnie jak naklejki :* śliczne ;)
    Zapraszam również do mnie :) http://testacja.blogspot.com
    PS> oczywiście obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfekcyjne arcydzieło :) Jestem pod ogromnym wrażeniem tym bardziej, ze uwielbiam ten film :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro od fana filmu, to tym większy komplement. Dziękuję :)

      Usuń
  4. świetne! nic dodać, nic ująć, po prostu idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty jednak jesteś genialna. Tippi świetna a ptaki jak żywe. Alfred klaszcze zza grobu. Boisz się? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorąc pod uwagę, że charakter miał mało sympatyczny, to bardzo XO

      Usuń
  6. Wszystko jak w filmie. Chowam się pod kołdrę. Perfekcja! Też mówię na stada ptaków Hiczkoki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka ze studiów na krowie placki mówiła Hiczkoki ;)

      Usuń
  7. no tak się złożyło, że Ptaki w całości obejrzałam dopiero w tym roku...

    boję się...

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie nie lubię tego filmu, al mani mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie lubisz? ;Jakiś konkretny powód, czy tak po prostu? ;>

      Usuń
  9. Genialnie. Gratuluję trafnej interpretacji tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ptaki! Można się o tym przekonać patrząc na mój szablon, pelno ich tam ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. przecudne masz te pazurki ! <3
    claudiaa11225.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. O_O o jaaaaaaa..... zaniemówiłam. zaniemówiłam. Mistrzyni, pokłony!

    OdpowiedzUsuń
  13. podziwiam talent, niesamowite!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Geniusz jesteś i tyle :D :*.*

    OdpowiedzUsuń
  15. tego filmu się tak bałam oglądać, że nawet nie zaczęłam :P widziałam tylko urywki i no nie mogę :P
    zdobienie majstersztyk, ponownie :P

    OdpowiedzUsuń
  16. to jest mistrzostwo! ciężko przebić takie zdobienie czymś jeszcze lepszym :D
    a filmu i ptaków nieco się boję... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najsmutniejsze jest to, że musiałam go szybko zmyć, żeby namalować coś nowego, żeby na blogu przestojów nie było za dużych ;_;

      Usuń
  17. zwyczajnie brak mi słów, no arcydzieło normalnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak całkiem miłe słowa znalazłaś ;)

      Usuń
  18. Całość boska ale ta twarz.. Niesamowite.. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie no, rewelacja! super ten cykl filmowych pazurków

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.