środa, 6 sierpnia 2014

Filmowe wyzwanie: Zorro

Dzisiaj mani na zamówienie Penari Ilahi, czyli Zorro na paznokciach. Zamówienie było dosyć szczegółowe, miało być "koniecznie z koniem i maską, najlepiej na pomarańczowo żółtym tle". Udało mi się na szczęście to wszystko pogodzić, ba, dodałam nawet kapelusz ;)
Tło powstało ze świeżo kupionych Chinek. Pomarańczowa to China Glaze ~Off Shore~ Stoked To Be Soaked, a żółta to China Glaze ~City Flourish~ Metro Pollen-Tin. Zrobiłam kawałkiem gąbki do podkładu i tych dwóch lakierów gradient udający zachód słońca. Środkowe paznokcie pomalowałam warstwą Colour Alike ~Typografia~ L. Konia z jeźdźcem bałam się malować na paznokciach, więc postanowiłam zrobić sobie z nim lakierową naklejkę. W tym celu na folii do skoroszytu bezbarwnym lakierem namalowałam prostokąty, a gdy wyschły czarną farbą akrylową namalowałam na nich konie z jeźdźcami. Tak przygotowane naklejki ściągnęłam z folii, przycięłam i przymocowałam do serdecznych paznokci na bezbarwny lakier. Ciągle szukam idealnego lakieru do naklejek, takiego, żeby do momentu utrwalenia sam się paznokcia trzymał >_> Resztę paznokci ozdobiłam farbami akrylowymi malując już bezpośrednio na płytce. Całość oczywiście, tradycyjnie i niezmiennie utrwaliłam topem ;)









70 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Chyba muszę bloga zamknąć, bo mi tu ludzie padają jak muchy XD

      Usuń
    2. no i wpadłam drugi raz, no zajebiste <3

      Usuń
  2. Jesteś niesamowicie utalentowana ! Właśnie zbieram szczękę z podłogi - mistrzostwo !

    OdpowiedzUsuń
  3. nie zmylabym ich nigdy takie sa epickie *o*

    OdpowiedzUsuń
  4. Za każdym niemal razem zbieram szczękę z podłogi!
    Będziesz mi musiała oddać za dentystę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma mowy, zbieram na swojego ;p
      Jak się boisz o szczękę, to może lepiej tu nie zaglądaj? ^^""

      Usuń
  5. Robi wrażenie, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się ta płonąca litera ;D a koń z jeźdźcem - mistrzostwo! świetne mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja!!!! jestem pod wielkim wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To arcydzieło - jesteś bardzo zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podwiązałam szczękę i trzymam się podłokietników, więc nie zbieram siebie ani szczęki z podłogi. Ale.... zaniemówiłam!
    EPIC!
    I ten jeździec!
    I płonące Z!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że się nieźle ubezpieczasz XD

      Usuń
    2. No wiesz - wchodzi się do ciebie na własne ryzyko ;)

      Usuń
  10. Wow! Wszystko jest wykonane z niesamowitą starannością - jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG :) super normalnie arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no... PRAWIE bułka z masłem.. buahahaha XDXD
    Zzzz wypaliło mi dziurę w monitorze! a ja też mogę zgłosić pomysł? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co pytasz? Wal śmiało :D

      Usuń
    2. Baatmeeeeaaan i Joker ♥♥♥ zwłaszcza diaboliczna wersja Heatha Ledgera
      http://data.earthli.com/news/attachments/entry/1922/culture_shock_-_the_joker-thumb.jpg

      Usuń
    3. A toś mi przywaliła XD
      Batman w sensie film, czy w sensie zamaskowany gościu w obcisłych gaciach? ;p

      Usuń
    4. podpisuję się pod Jokerem <3

      Usuń
    5. hehe obcisłe gacie niekoniecznie :P
      jest jeden obrazek, który lubię http://www.wallpapers1920x1200.com/movies/batman-watching-over-gotham-city-3633/

      Ja bym to widziała tak: kciuk,wskazujący i mały palec: panorama z obrazka powyżej (koniecznie z tym podziałem) , na środkowym kontur postaci, tudzież tylko głowy, Batmana na tle panoramy, a na serdecznym szalony Joker :D
      logo nie jest obowiązkowe XD

      zaraz doigram się bana, więc oczywiście to Ty malujesz i to Ty decydujesz co to będzie XDXDXD

      Usuń
    6. No bana może nie dostaniesz, ale nie przeciągałabym już więcej na Twoim miejscu XD

      Usuń
  13. chciałam napisać, że zbieram szczękę z podłogi, ale widzę, że nie jestem pierwsza, więc napiszę tylko: WOW!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj szczęki wyjątkowo popularne ;)

      Usuń
  14. Wow! *.* Nie wiem co napisać!
    Arcydzieło normalnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mistrzyni, a pomyśleć że niedługo poznam tą sławę! :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  16. Artyzm w każdym calu! Po prostu tworzysz na paznokciach małe dzieła sztuki! Powinni wystawiać Twoje pazurki w jakieś galerii :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój blog to jedna wielka galeria i wystarczy ;)

      Usuń
  17. WOW, bylam pewna ze to naklejki, ale ze namalowane przez Ciebie nie zgadlabym! Chyle czola!
    CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie jako naklejka był tylko koń na serdecznym, a reszta już bezpośrednio na paznokciach ;>

      Usuń
  18. O rany, szczękę właśnie zbierałam z podłogi :O mój D. jak zobaczył to zdobienie to zrobił wieeelki oczy i mnie pytał czy to stempelki, bo nie możliwe że ktoś coś takiego na paznokciach zrobił :D cudne! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to niemożliwe, skoro zrobiłam? ;>

      Usuń
  19. Ale pięknie wygląda to ! Jesteś mistrzem, dosłownie mistrzem. Zazdroszczę, zazdroszczę. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałabym być mistrzynią, ale nie będę się kłócić ;)

      Usuń
  20. Mistrzyni świata !!! Co ja będę więcej pisać.. Po raz kolejny mnie powaliłaś.. Aż głupio mi cokolwiek u siebie pokazywać jak sobie obejrzę co Ty tworzysz na paznokciach.. Po prostu WOW !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam, Ty jesteś mistrzynią stempelków za to :)

      Usuń
    2. Proszę Cię moja droga.. Ty ze stemplami radzisz sobie na pewno lepiej niż ja.. Poza tym stemplować może każdy.. A tak malować już zdecydowanie nie :)

      Usuń
    3. To nie ja robię wielowarstwowe stemple i wypróbowałam wszystkie lakiery w kolekcji do stemplowania ;p

      Usuń
  21. no za kazdym razem do Cb wchodzi się na własne ryzyko normalnie, jak sie nie zakocham w zdobieniu, to mi szczeka opadnie, albo ja padne albo Bog wie co jeszcze... w kazdym razie wyszlo znakomicie lepiej juz chyba byc nie moze ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie może? Zobaczysz, jeszcze udowodnię, że może ;)

      Usuń
  22. :OOOOO Łooooooooooo nie moooooooge :OOO nie wiem co powiedzieć O.O
    przeboskie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.