wtorek, 12 sierpnia 2014

Halo, I Have a Herring Problem

Dzisiaj mani, który nosiłam dwukrotnie, bo za pierwszym razem nie chciało mi się robić zdjęć ;p Ale w sumie to dobrze, bo mani mi się podoba, więc nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło ;)
Szaraczek to trzy bardzo cienkie warstwy O.P.I. ~Holland~ I Have a Herring Problem. Na trzech paznokciach paznokciach prawie suchym pędzelkiem dołożyłam mu bardzo cienką warstwę Orly ~Naughty or Nice~ Halo. Żeby ładniej błyskało całość pociągnęłam warstwą Poshe. 

Zdjęcia w słońcu





Zdjęcia w cieniu


27 komentarzy:

  1. o! takie kolory lubię, raz siwy, raz błękit, taki trochę Boho Bonnet z shimmerem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej Boho Bonnet to Śledź bez shimmera, bo Śledź był chyba pierwszy, ale się nie czepiam ;)

      Usuń
  2. podobają mi się te błyszczące drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo przypomniałaś mi, że kiedyś mi się marzył ten opik! Taki mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że marzenia trzeba spełniać? ;>

      Usuń
  4. Przyjemne zestawienie. Jak mam fazę na monochromy to wpadam w szary, a ty go tak ładnie przyprawiłaś błyskotką :) Nazwa lakieru - super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to go w połowie dla nazwy wzięłam ;)

      Usuń
  5. Nie pasuje do mojej pogody za oknem, haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie bój, zaraz będzie pasować ;p Bwahahaha XD

      Usuń
  6. Ja mówię w wakacje duże Nie! szarakom ale powiem Ci ze fajnie go urozmicilas tym błyskiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam, do neonowego ciucha szaraczek świetnie pasuje ;p

      Usuń
  7. ciekawy kolor i świetnie wygląda pokryty tymi drobinkami

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wygląda ta iskrząca szarość

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie, przecież ja miałam nabyć tego śledzia drogą kupna! Bo jak to - być śledziem i nie mieć śledzia?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ty Śledziem jesteś? No czego to ja się dowiaduję ;>

      Usuń
  10. Zarówno solo jak i z topem wygląda świetnie :) Już dawno nie malowałam nim paznokci, więc dzięki za przypomnienie! :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tego OPIka, ale przekonać się do niego nie mogę. Ale przyznać mu trzeba, że ładny jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam tak z niektórymi lakierami, podobają mi się, ale jakoś nie mogę na siebie założyć ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.