piątek, 15 sierpnia 2014

Kici kici miau miau ;)

Jestem straasznie głodna, więc będę się streszczać i idę coś zjeść ;p
Niesamowita pomarańcza z delikatnym glassfleckiem to dwie warstwy Orly ~Baked~ Ablaze. Właśnie widzę, że w przeglądarce kolor wygląda inaczej niż w programie graficznym >_> Za każdym razem zastanawiam się co Wy tak naprawdę widzicie ^^"
Malując paznokcie czułam, że to nie jest mój dzień na robienie mani, więc postawiłam na naklejki wodne. Ale sprawdziła się moja stara teoria, że jak się nie ma dnia na robienie mani, to i naklejki przyczepią się nie w tym miejscu co trzeba ;) Żeby zakryć puste placki na niektórych paznokciach dołożyłam kociakom odciski kocich łapek przy pomocy sondy i lakieru Colour Alike ~Typografia~ L. To nie był też dzień nakładania topu, bo łapki mi się udało rozmazać, a jedną naklejkę nawet trochę rozpuścić. Ale i tak wyszedł całkiem sympatyczny mani, nie sądzicie? ;)









44 komentarze:

  1. Przepięknie wyglądają te twoje paznokcie :) Kociaki na nich są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naklejki i łapki - są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo mów do mnie o złym dniu na malowanie >.< dziś miałam ochotę pyrgnąć lakier za okno... coś tam umalowałam, ale niesmak pozostał :<
    a mani owszem przyjemne... trochę halloween już trąci... boziu... znów będzie jesień i zima :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tu letnie neony serwuję, a Ty mi o halloween i jesieni >_> No jak tak można? ;p

      Usuń
  4. Mega slodkie i piekne :) chce takie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam u TEGO SPRZEDAWCY, może na którejś aukcji jeszcze są albo będą ;>

      Usuń
  5. Orly taki piękny! *.*
    A te kociaki i łapki są urocze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się zastanawiałam nad tymi kocimi naklejkami, ale ostatecznie wygrały krowie (albo dalmatyńskie) łatki :)) i moje "dzieła" też top rozmazał :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te kotki ale widziałabym je na białej bazie *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję kupić i zrobić taki mani, na pewno wyjdzie świetnie :D

      Usuń
  8. A Zuzia z rodzinką do zdjęć nie zapozowała? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziała, że nie będzie im konkurencji robić, bo zamiast nimi wszyscy się nią będą zachwycać ;)

      Usuń
  9. Kicie urocze :) wykonanie perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo, gdzie znajdę takie kotne naklejki? Jeszcze nie nakładałam nigdy i szukam ciekawego sklepu z nimi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam u TEGO SPRZEDAWCY, może na którejś aukcji jeszcze są albo będą ;>

      Usuń
  11. Urocze, a nie za słodkie, bo kolor bazowy szczypie w oczy :) Co na konkurencję powiedziała Zuzia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, ja też chciałabym się dowiedzieć, co na to Zuzia? ;)

      Usuń
    2. Zuzia się wcale nimi nie przejęła, bo jest od nich o wiele bardziej urocza i fotogeniczna ;)

      Usuń
  12. genialnie wyszło! :) tak jak nie lubię czerwieni na swoich paznokciach tak te chyba by mi się spodobały ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monitor kłamie, to nie czerwień, tylko pomarańcz ;)

      Usuń
  13. każdy może mieć czasem bad manicure day, nawet miszcz :)
    Ablaze jest jakiś magiczny, cholernie mi się podoba :)
    a naklejki urocze i wcale nie widać co by krzywo przyklejone były :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ablaze jest świetny :D W butelce mnie nie ruszał, ale na paznokciach zyskał +100 do urody ;)

      Usuń
  14. Jeejku, ja też chcę taakie! to znaczy nie "jejku", tylko Hatsu ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup se i sama paznokcie odpicuj :D
      Naklejki kupiłam u TEGO SPRZEDAWCY, może na którejś aukcji jeszcze są albo będą ;>

      Usuń
  15. Kocury na paznokciach to jest to! :) Świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zarąbiste kocurki <3 a rozmazania prawie w ogóle nie widac ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne paznokcie! Widać, że misterna robota ale opłaciło się, efekt świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zasługa naklejek, że wygląda jak misterna robota ;)

      Usuń
  18. lakier ma piękny kolor, a te naklejki są śliczne. trudno oderwać wzrok od całości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądają na tym lakierze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc nie myślałam, że będą na nim tak ładnie wyglądać ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.