poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Nie ma to jak ciapki

Trochę mi głupio pokazywać uszkodzony mani na blogu, ale nic na to nie poradzę. Mogłabym jedynie zdjęcia wyrzucić, ale byłoby mi szkoda, bo mani wyszedł fajnie i pozytywnie. Zanim mogłam zrobić mu zdjęcia zdążył być na wycieczce dwudniowej w Niemczech, więc w sumie nic dziwnego, że się trochę zmęczył, prawda? :)
Zielone paznokcie to chyba dwie warstwy China Glaze ~Poolside~ Kiwi Cool-Ada na jednej warstwie Models Own ~Polish For Tans~ Flip Flop. Żółte (dla mnie, bo dla reszty ludzkości pomarańczowe ;p) to warstwa lub dwie Orly ~Baked~ Tropical Pop na warstwie Models Own ~Polish For Tans~ Bikini. Ciapki wykonałam przy pomocy pędzelka czarnej farby akrylowej. Całość utrwaliłam topem.









40 komentarzy:

  1. Świetne pazurki, bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten zielony jest bardzo ładny :) w ogóle ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, chociaż mógłby lepiej kryć albo mniej smużyć przy nakładaniu ;)

      Usuń
  3. takie pazurki nastawiaja mnie pozytywnie do zycia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny mani, a że tam trochę odprysnęło czy się starło - szczerze, jak byś nie wspomniała o uszkodzeniu to nawet bym pewnie uwagi nie zwróciła na to zajęta podziwianiem ciapek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam uprzedzić, żeby osoby o słabych nerwach i sokolich oczach były przygotowane na taki widok ;)

      Usuń
  5. Ty to robiłaś pędzelkiem?! Myślałam, że to stempel jakiś... wow naprawdę jestem pod wrażeniem, bo paznokcie wyglądają perfekcyjnie. Zielony lakier jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciapkuję zawsze pędzlem, wychodzi mi to sprawniej i lepiej niż stemplami ;)

      Usuń
  6. ciapki zawsze spoko, a jak jeszcze na neonach to nosic nie umierac ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciapki na pomarańczowym tle wyglądają naprawdę świetnie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  8. już to gdzieś pisałam, ale zrobię to jeszcze raz :) panterka + neony = idealny manicure na lato (i nie tylko :P) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie możesz to nawet jako mural na jakiejś ścianie umieścić ;)

      Usuń
  9. Cudowny ;-) nawet tego uszkodzenia nie widać tzn ja bym nie zauważyła gdybyś nie wspomniała ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto to wie, ja obstawiam, że jednak byś zobaczyła ;)

      Usuń
  10. te pomarańczowe bardzo mi się podobają,chociaż i zielone nie są złe ale pomarańcz niezastąpiony :D Zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  11. Zielony z pomarańczowym? Nie sądziłam, że wyjdzie z tego tak zgrany duecik :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Miał prawo się zmęczyć :P Ale jak dla mnie i tak jest bardzo ciekawy :) (tym bardziej, ze uwielbiam motyw panterki :D)

    OdpowiedzUsuń
  13. hańba nie umić ciapków malować! >.< zostaje mi stempel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co stempel? Pędzel w dłoń i ćwicz dopóki się nie naumisz ;p

      Usuń
  14. nareszcie jakieś sensowne kolory ;P
    ja mam taką prośbę, od dawna szukam na polskich stronach CG poolside, ale chyba już ich nie dostanę, w związku z tym, chciałabym prosić ciebie o porównanie flip flop fantasy od china glaze (na którym mi najbardziej zalezy ;D) i models own polish for tans beach bag :D
    Skoro podołałaś zorro (jeszcze raz chwała ci) to takie coś chyba też dasz rade? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy mani może być neonowy ;p
      Jak trochę słońca wyjdzie to postaram się zrobić to porównanie. Chwilowo u mnie chmury ;)

      Usuń
  15. ciapki zawsze spoko :-)
    a kolory bardzo letnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.