niedziela, 24 sierpnia 2014

Projekt: Kwiaty - podsumowanie

Przy leniwej niedzieli postanowiłam zrobić krótkie podsumowanie Projektu Kwiaty w moim wykonaniu. Pomyślałam, że fajnie będzie zobaczyć te wszystkie mani w jednym miejscu i zdecydować, który jest najciekawszy/najpiękniejszy.


Przy okazji chciałam bardzo podziękować RedRouge za cały projekt. Nie dosyć, że wymyśliła tematykę bardzo mi pasującą, to jeszcze dziewczyna strasznie się napracowała uaktualniając zakładkę z pracami projektowymi i robiąc podsumowania każdego tygodnia :) Bardzo serdecznie zapraszam Was do obejrzenia galerii projektu, którą znajdziecie TUTAJ, naprawdę warto, bo dziewczyny się napracowały i stworzyły wiele świetnych mani. 
No to jadę z tym koksem ;)
Kliknięcie na zdjęcie powinno otworzyć nową kartę z odpowiednim postem.

Tydzień 1 - Róża

Tydzień 2 - Tulipan

Tydzień 3 - Stokrotka

Tydzień 4 - Kwiat wiśni

Tydzień 5 - Kwiat tropikalny

Tydzień 6 - Dowolnie wybrany

No to teraz pytanie: Gdybyście miały wybrać tylko jeden, to który by to był? ;>

Jeszcze raz dziękuję RedRouge za stworzenie i poprowadzenie projektu :*
Świetnie się bawiłam :D

56 komentarzy:

  1. Jak dla mnie wygrywa kwiat wiśni. Cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kwiat wiśni robi furrorę :D ale inne mani też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod wrażeniem wszystkich malunków! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem w stanie wybrać jednego :) Stokrotka i kwiat wiśni <3

    OdpowiedzUsuń
  5. A mogę wybrać wszystkie? Mogę ewentualnie poświęcić róże, reszta jest przepiękna i niczego nie potrafię odrzucić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiat Wiśni bez dwóch zdań!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Z takim nickiem nie mogłaś wybrać nic innego ;D

      Usuń
  8. tulipan i stokrotka sa tak fajnie rozmazane:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie są piękne, ale kwiat wiśni jest zdecydowanym faworytem! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiat wiśni dla mnie wymiata.. Ale jeansowe kwiatki są tuż za nim.. Z resztą.. Wszystkie mają coś w sobie..

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. A ja ciągle się nie mogę do niego przekonać ;) Chociaż w sumie na zdjęciach wygląda elegancko ;>

      Usuń
  12. Jestem mega fanką stokrotek :) to musi być coś bo nawet mój tata (istota totalnie przeciwko lakieromanii itp) miał oczy jak 5zł jak je zobaczył :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kwiat wiśni *.* Zdecydowanie mój faworyt <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się zakochałam w Twoich tulipanach *__*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kwiat wiśni to chyba największe arcydzieło ale trudno napisać,że reszta zdobień jest mniej doskonała :) Wszystkie Twoje pomysły i wykonanie ich są absolutnie niepowtarzalne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie kwiat wiśni. Kiedy Ty znajdujesz czas na te malunki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się ma urlop, to i czas się znajdzie ;> Ale zaraz wracam do pracy, więc pewnie będzie mniej i czasu i malunków :(

      Usuń
  17. a ja się nie umiem zdecydować które :O na pewno najmniej podoba mi się zdobienie nr 1 a reszta po prostu wymiata <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedna jedynka ;) Ale to miło, że nie możesz się zdecydować ;>

      Usuń
  18. wszystkie są genialne, ale gdybym musiała wybierać to oczywiście jest to kwiat wiśni <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś niesamowita! Zazdroszczę kunsztu i pomysłów, tworzysz obrazy na pazurkach, ja bym wybrała kwiat Wiśni jako ten najjj ale ciężko się zdecydować :-P

    OdpowiedzUsuń
  20. Kwiat wiśni przepiękny, zaraz potem łatkowe kwiatki i kwiat tropikalny, te trzy są przecudowne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tropikalnego się po Tobie nie spodziewałam ;> Myślałam, że lubisz żywsze barwy ;)

      Usuń
  21. Kwiatki-naszywki rozbrajają system! Cóż za niesamowita pomysłowość! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój numer jeden to kwiat wiśni :) i nie ma co sobie wmawiać, że piękne zdobienia to kwestia sprzętu, naklejek i stempelków, pora pogodzić się z myślą, że to ja jestem problemem ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Który? Chyba raczej "które" :D
    Kwiat wiśni i stokrotki - zrobiłaś to po mistrzowsku *.* To znaczy, nie umniejszając innym mani, ale te dwa mają w sobie to COŚ *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystkie piękne i oryginalne

    OdpowiedzUsuń
  25. Tulipany, wiśnie i kwiatki dowolne mnie powaliły :D Pozostałe prace są ładne, ale co drugi tydzień dosłownie wyrywało mnie z butów :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.