piątek, 8 sierpnia 2014

Projekt: Kwiaty - Tydzień 4 - Kwiat wiśni

Kwiaty wiśni, a w zasadzie gałęzie z czymś co udaje kwiaty wiśni gościły na moich paznokciach już kilka razy. Nie da się ukryć, że mam do tego motywu stosunek specjalny i na pewno pojawi się jeszcze na moich paznokciach. Z okazji projektu chciałam zmajstrować coś wyjątkowego i myślę, że mi się udało ;)


Inspiracją dla mnie stał się ten obrazek:

W pierwszej chwili chciałam namalować dziewczę z rozwianym włosiem, ale ta skomplikowana kompozycja na głowie tak mnie ujęła, że spróbowałam ją odtworzyć. Z góry założyłam, że lewą ręką takiej misternej roboty nie wykonam, dlatego namalowałam go dwukrotnie na folii pomalowanej bezbarwnym lakierem uzyskując domowej roboty naklejki. Tłem dla obrazka zostały dwie warstwy lakieru Misa ~Wanderlust~ 285 Epiphany pociapane miejscami białym AllePaznokcie ~One Colour Exclusive~ 01 i różowym China Glaze ~City Flourish~ Spring In My Step. Wszystkie paznokcie pociągnęłam warstwą Poshe, żeby wyrównać płytkę i przyspieszyć utwardzanie lakierów. Na serdecznych paznokciach pociągniętych dodatkowo warstwą bezbarwnego topu zamocowałam naklejki. Następnie na środkowych paznokciach domalowałam resztę powiewających włosów, a na wszystkich paznokciach gałązki z kwiatkami i opadające płatki. Dodam jeszcze, że malowałam wszystko farbami akrylowymi, które na końcu utrwaliłam topem.













Mani zaprezentowałam przy okazji akcji:


Szczegóły TUTAJ.

Pozostałe prace z projektu możecie podziwiać TUTAJ :)

79 komentarzy:

  1. Słów brakuje..... to arcydzieło :) łał napatrzeć sie nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łooo jezusiu! Jakie to piękne. Zazdroszczę talentu i chylę czoła. Coś pięknego. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. I znów brak mi słów.. Co mani to piękniejszy.. Przechodzisz samą siebie.. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo, skończy się wolne i czas na cyzelowanie każdego mani ;)

      Usuń
    2. Hehe.. Może i będą rzadsze, ale o ich jakość to ja się raczej nie boję ;)

      Usuń
    3. Szczerze, to już mnie trochę męczy takie dziubanie i coś czuję, że oprócz zamówień filmowych zacznę znowu jakieś prościzny robić ;)

      Usuń
  4. mistrzostwo :) ciekawe czy nas jeszcze zaskoczysz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miało być: CZYM nas jeszcze zaskoczysz :P bo że tak sie stanie to chyba nikt nie ma wątpliwości ;)

      Usuń
    2. Już w pierwszym komentarzu przeczytałam "czym", więc przekaz odebrałam prawidłowo :D

      Usuń
  5. Wooow! Niesamowite! Aż brak mi innych słów:) Zazdroszczę talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowite, dech zapiera :) precyzja i magia.

    OdpowiedzUsuń
  7. ej, no... tak jakby gały mi wyszły... O.O już sobie wyobrażam jakie Ty parabole i prostopadłościany malujesz na tablicy XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo artystycznie i często krzywo XD

      Usuń
  8. Ty chyba zwariowałaś! Jak można namalować coś tak pięknego ;) jestem w szoku i zazdraszam :) CUDO <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, może mnie zaraz w zakładzie zamkniętym zamkną ;)

      Usuń
  9. Przepięknie odwzorowałaś obrazek. Jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  10. It´s so wonderful <3 I really love this tender nail art :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeeej, jakie to cudowne! Nie zmyłabym chyba nigdy takiego mani :D

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest dzieło sztuki. Nie. To jest Dzieło Sztuki. Czuję się zaszczycona mogąc podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się zaszczycona czytając taki komentarz :D

      Usuń
  13. omg *.* to jest tak piękne, że aż mowę mi odebrało :O

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam pytań :D Po prostu WOW :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Woooooooooooooooooooooooooo ale geniusz! Jak dla mnie najlepsze! I to na obu dłoniach taka perfekcja! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Mistrzostwo, naprawdę robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne ;) a ta dziewczyna to arcydzieło! ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwowzór od razu złapał mnie za serce :>

      Usuń
  18. pokłóciłam się z mężem, bo uparcie twiedził, że niemożliwe, że sama to namalowałaś ;) absolutne arcydzieło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego jeszcze nie było - moje paznokcie powodem kłótni małżeńskiej XD

      Usuń
  19. podziwiam! :)))

    ps. jutro sprawdzę, czy to nie naklejki hihih ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW misterna robota :) perfekcja w każdym milimetrze każdej kreski :* coś pięknego aż nie wiem co więcej powiedzieć tak mi mowę odebrało :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie wiesz, popatrz ile już powiedziałaś :D

      Usuń
  21. Wow! Piękne! Patrzę i podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. o mamo... mistrzostwo! idealne zdobienie :))

    OdpowiedzUsuń
  23. wow, wow i WOW !! Nie mam pojęcia jak osiągasz taką precyzję w tych drobnych detalach. Gratuluję talentu- zdobienie jest śliczne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt to cienki pędzelek, porządne farbki i dzień bez trzęsących się rąk ;)

      Usuń
  24. O rany! *.* Zbieram szczękę z podłogi! :) Piękne mani!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nawet nie wiem co napisać... normalnie słów mi zabrakło. ,,Piękne", ,,cudowne" i inne tego typu epitety to po prostu za mało. Czysta magia, nie do opisania... Łał.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem pod wielkim wrażeniem Twojego talentu. Chciałabym tak umieć ozdabiając swoje paznokcie. Szkoda,że nic nie nadmieniłaś o tym jakich farbek używasz gdzie mogę je zamówić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat co do farbek, to jest jeden wielki misz-masz. Mam jeden komplet tubek z papierniczego marki Firster, jeden z internetu nawet nie wiem jakiej firmy, kilkanaście pojemniczków z www.dobrarada.com.pl i kilka tubek Maimeri Polycolor. W sumie w każdych znajdują się dobre i gorsze egzemplarze ;)

      Usuń
    2. Dodam jeszcze, że Polycolor można kupić w sklepach dla plastyków, ja kupowałam w internetowym Szał dla plastyków.

      Usuń
  27. Niewiarygodnie genialnie! *.*
    I to na obu dłoniach... kosmos, kłaniam się w pas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety na jednej głupio by na mieście wyglądało ;)

      Usuń
  28. Jak tak siedzę i patrzę... to stwierdzam, że jednak nic nie umiem :p
    Jesteś Mistrzem! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.