niedziela, 31 sierpnia 2014

Sierpniowe lakiery

Wzorem kilku dziewczyn, których blogi mam przyjemność obserwować, postanowiłam zacząć serwować miesięczne podsumowania moich lakierowych zakupów. Do tej pory haulowe posty pojawiały się głównie przy dużych zakupach, a maleństwa przemycane pojedynczo do domu pozostawały anonimowe. Doszłam do wniosku, że powinny się na mnie obrazić, zwłaszcza, że często od razu lądują na całe miesiące w helmerze ;) 
Niestety na pomysł wprowadzenia tej zmiany wpadłam pod koniec miesiąca, więc musiałam się trochę nagłowić co mi w sierpniu przybyło. Całkiem możliwe, że coś przegapiłam. Ale czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal ;>

Na pierwszy ogień idą zakupy z alphanailstylist. Długo czekałam, żeby Chinki wróciły do Polski, ale wreszcie są i to w bardzo przyjemnej cenie 16 zł (większość ;P). Żyć nie umierać, niech tylko więcej kolekcji do nas trafi ;>

Od lewej:
China Glaze ~City Flourish~ Spring In My Step
China Glaze ~City Flourish~ At Vase Value
China Glaze ~City Flourish~ Grass Is Lime Greener
China Glaze ~City Flourish~ Metro Pollen-Tin

Od lewej:
China Glaze ~Off Shore~ Feel The Breeze
China Glaze ~Off Shore~ Be More Pacific
China Glaze ~Off Shore~ Shore Enuff
China Glaze ~Off Shore~ Stoked To Be Soaked

Przy okazji postanowiłam sprawdzić jak będzie się sprawować lakier IBD ~ Aphrodite ;)

Następne w kolejności były zakupy w sklepie AllePaznokcie.

Oczy Was nie mylą, to dwa identyczne lakiery ;p Oba lakiery Holograficzne nr 1 kupiłam, żeby wymieszać z jakimś ciekawym kolorem. Już raz użyłam holo z AllePaznokcie do frankena i wyszło nieżle (do zobaczenia TUTAJ), mam nadzieję, że tym razem też uzyskam coś ciekawego :>

 AllePaznokcie ~One Colour Exclusive~ 01

AllePaznokcie ~One Colour Granite & Pepper ~ 04
AllePaznokcie ~One Colour Granite & Pepper ~ 13

AllePaznockie ~ 07
AllePaznockie ~ 13
AllePaznockie ~ 15

Manhattan ~Lotus Effect~04 The Ballad of Blue 
kupiony za parę złotych przy okazji zakupów w sklepie Kosmetyki z Ameryki.

Zakupy z Hebe (zapamiętać: nie chodzić z Ali do Hebe, bo nie odradzi, a namówi do złego):
Misslyn ~ 607 Atmosphere
Misslyn ~ 146 Mars
Misslyn ~ 646 Las Vegas

Super-Pharm:
Life ~Trendy Colour~ 22
Life ~Trendy Colour~ 73

Łupy z TK Maxx:
e.l.f. ~ Metal Madness
e.l.f. ~ Dark Navy
czyli 2/3 zestawu lakierów. 
1/3 czyli fiolet oddałam Ali, bo wydawało mi się, że mam coś bardzo podobnego ;)

Seche ~ Warm and Cozy~ Captiviting

Stoisko Golden Rose:
 Golden Rose ~Color Expert~ 44

Golden Rose ~Nail Art~ 112
Golden Rose ~Nail Art~ 120
Golden Rose ~Nail Art~ 133
Doszłam do wniosku, że w sezonie jesienno-zimowym niejednemu mani przyda się błyskotliwy dodatek ;)

I na koniec zakupy z Galeria Kosmetyk
Najwcześniej zamawiane, ale najdłużej na nie czekałam ;)
O.P.I. ~Germany~ Every Month Is Oktoberfest (ten lakier już mam, ale połowa butelki zmusiła mnie do powtórki, bo to jeden z moich ulubionych lakierów i smutno by mi było bez niego ;>)
O.P.I. ~Mariah Carey~ Emotions (nie mogłam upolować u nas, to sobie sprowadziłam z USA ;p)

I Barielle ~ Blackened Bleu, o którym całkiem zapomniałam przy robieniu zdjęć ;p

61 komentarzy:

  1. O kurczę, ile cudownych lakierów! Mam Life 22 i jest kiepski - owszem, buteleczka urocza, ale na pazurkach jest gorzej: słabe krycie, kiepska trwałość i mega, mega długi czas schnięcia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu a na wzorniku wyglądał zacnie :/ Trzeba będzie go nakładać na coś czerwonego i problem będzie z głowy ;) A na długie schnięcie mam Poshe :D

      Usuń
  2. Seche, IBD i ,,duochromy" z Allepaznokcie zdecydowanie wpadły mi w oko :-) I ten czerwony OPI... obłęd! Ale wydaje mi się, że mam już jakiś podobny do niego...
    Właśnie jestem w trakcie pisania posta z zakupami (od tygodnia z braku czasu na jedno porządne przysiąście do tematu :-P) bo zaniedbałam regularne ,,zakupowe spowiedzi" i teraz idzie taki tasiemiec...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak telenowela brazylijska? ;>

      Usuń
    2. Tak, dokładnie tak :-) Tylko znacznie miej dramatyczny (a może traumatyczny? :-P) i jedno odcinkowy :-D

      Usuń
    3. Trzeba było podzielić na post lakierowy i post płytkowy, poszłoby bezboleśniej ;)

      Usuń
  3. krótko i na temat: pokazuj chinki i elfiki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, oj tam :D wiemy, ile lakierów potrafisz wykorzystać do jednego zdobienia :)

      a tak na serio: może tak któryś elfik? :D

      Usuń
    2. A może jednak wszystkie? XD

      Usuń
  4. Za jesnym zamachem kupiłąś tyle buteleczek lakierów do paznokci ile ja mam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No za kilkoma zamachami, ale rozumiem przekaz XD

      Usuń
  5. Chinki mnie oczarowały:) Zwłaszcza pierwsze cztery. Ja poluję na OPI My Vampire is Buff- nawet dziś widziałam w Sephorze ale nie kupiłam bo był cały umazany. Ewentualnie z kolekcji Coca Cola- You're so Vain-illa bo wydają mi sie dosyć podobne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak tam teraz z cenami OPI w Sephorze/Douglasie, ale You're so Vain-illa jest dostępny w kupkosmetyk za 42 + przesyłka. No ewentualnie oba masz dostępne w galeriakosmetyk za 33 z groszami + przesyłka, ale na nie trzeba by pewnie poczekać, bo wysyłka z USA i to w dodatku trzeba poczekać trochę aż się zbierze więcej zamówień, bo oni to wysyłają w wielkiej wspólnej paczce, która w Polsce dopiero jest rozkładana na mniejsze.
      Pewnie w necie jeszcze gdzieś są OPI do nabycia, ale ja się nie znam ;) A na ebay'u można podróby trafić, więc akurat tam bym nie ryzykowała.

      Usuń
  6. Wow! China glaze, niesamowite kolory! Aż szczęka opada! Nie wiedziałam że w ogóle można je gdzieś dostać! A na opi nieźle zapolowałaś;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo przez parę miesięcy ich nie było przez zmianę dystrybutora na Europę czy coś w ten deseń ;) Ale już są i to w lepszych cenach ;>

      Usuń
  7. Zazdroszczę OPI emotions, też u nas szukałam bez skutku no i ja się poddałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to może jednak z USA sobie sprowadzić? ;>

      Usuń
  8. Świetne kolory China Glaze :-) Sama mam ochotę na kilka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nie krępuj, adoptowane Chineczki na pewno będą wdzięczne ;>

      Usuń
  9. wow! same cudowności!! chineczki boskie wszystkie, też się cieszę że wróciły :) a ta 13 z Allepaznokcie bardzo przypomina mi Wonder Woman z Morgan Taylor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam Wonder Woman, więc nie mam porównania ;) Ale po swatchach mogę stwierdzić, że to na pewno inne wykończenie.

      Usuń
  10. Wszystkie są super jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. mój Blogger oszalał, dodaje komentarze trochę nie tak jak ja sobie tego życzę :D
    jak ja lubię takie wpisy!! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak bardzo, że jakbym wpadła pomiędzy te Twoje helmery, to byś się mnie do końca roku nie pozbyła... bym sobie oglądała i oglądała i macała i oglądała ;]

      Usuń
    2. Jakbyś wpadła pomiędzy moje helmery, to trzeba by było pogotowie wzywać, bo one jeden na drugim stoją ;) Znaczy się, miałabyś szansę zostać naleśnikiem ;p

      Usuń
  12. Ile cudowności:) Ja też mam łupy z TkMaxa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że nie mam do TK Maxx bliżej i że częściej lakierowego asortymentu tam nie zmieniają ;)

      Usuń
    2. Zamierzam się wybrać jutro poobczajac czy coś dołożyli :D

      Usuń
    3. Ja dopiero za miesiąc, jak nie później ;)

      Usuń
  13. Kilka lakierów też takich mam. Oj tak na Chinki też czekałam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chinki - najbardziej oczekiwany powrót tego roku ;)

      Usuń
  14. chinki cudowne!!!!

    Nie mniej czekam na pierwsze wrażenia z granitów AP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze wrażenia mam ze wzorników. Zaskoczyło mnie to, że po wyschnięciu bez topa te czarne drobinki wystają nad powierzchnię lakieru ;)

      Usuń
  15. Mmm piękności a te Chinki cudne! Powiedz mi Kochana, China Glaze dobrze się u Ciebie trzymają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Standardowo. Wiadomo są też gorsze egzemplarze, jak w każdej firmie, ale nie zauważyłam żeby mnie nie lubiły. Z tym, że ja noszę mani przeważnie max 3 dni, maluję na sprawdzonej bazie i utrwalam zawsze sprawdzonym topem.

      Usuń
  16. China Glaze <3 Ja mam dwa kolorki dopiero, ale są cudne

    OdpowiedzUsuń
  17. Też niedawno kupiłam At Vase Value. Przepiękny kolor, nie mogę się doczekać, kiedy pomaluję nim paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za turkusami/miętami na sobie nie przepadam, ale on jest taki "inny", że musiałam się skusić ;)

      Usuń
  18. Pomarańczowy Life wydaje się interesujący:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wzorniku w sklepie wyglądał ciekawie, więc zaryzykowałam :)

      Usuń
  19. Jakie piękności! Chinki z pierwszej fotki wyglądają obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładny set mi się niechcący stworzył ;)

      Usuń
  20. ale piękne kolory od China Glaze!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Atmosphere i Ballad of Blue - piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W butelkach na pewno, zobaczymy jak będą się prezentować na paznokciach ;)

      Usuń
  22. chinki!!! :D ale i innych parę mi wpadło w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Daj znać jak się będą spisywały te marmurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak użyję, to na pewno znajdą się na blogu :)

      Usuń
  24. Jak ja lubię te twoje posty haulowe.. :) Same cudeńka.. Mnie standardowo najbardziej podobają się chinki.. Swoją drogą o ile na innych lakierach mam kolorowe kropki na nakrętkach, to na chinkach ich nie robiłam, ale widzę, że Ty ten znaczek zalewasz.. Chyba tak zrobię, bo ostatnio stale szukam w helmerze odpowiedniego koloru.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubisz, bo Ci maleją wyrzuty sumienia na Twoje zakupy ;> Już ja Cię przejrzałam ;D
      Zalane oczka China Glaze fajnie wyglądają w helmerze i strasznie ułatwiają szukanie :)
      W starych Orly całe O sobie zamalowywałam w środku :> Kolejny powód, żeby narzekać na zmianę nakrętek ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.