sobota, 30 sierpnia 2014

W ciapki na różowo

Niedawno pokazywałam Wam Porównanie: China Glaze Flip Flop Fantasy vs. Models Own Beach Bag. Lakiery świetnie ze sobą wyglądały, dlatego postanowiłam zmalować nimi mani. Od razu pomyślałam, że paznokcie w ciapki, to będzie strzał w dziesiątkę. Taki mani już kiedyś robiłam i to dwa razy, tylko w innych kolorach. Jeżeli ktoś go nie pamięta albo przegapił, to zapraszam TUTAJ.
Paznokcie pomalowałam China Glaze ~Poolside~ Flip Flop Fantasy (ciemniejszy) i Models Own ~Polish For Tans~ Beach Bag (jaśniejszy). W obu przypadkach do pełnego krycia wystarczyły mi dwie warstwy lakieru. Później już "tylko"  tymi samymi lakierami dołożyłam kolorowe plamy i czarną farbą akrylową domalowałam czarne ciapki. Całość utrwaliłam warstwą Poshe. 










34 komentarze:

  1. Paznokcie wyglądają świetnie, ślicznie się wyróżniają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno, żeby neon pozostał niepozorny ;)

      Usuń
  2. Cudowne! W macie też wyglądałoby świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają po prostu zajebiście =)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ^^ uwielbiam takie oczojebitne mani w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wykonanie fantastyczne, chociaż sam wzorek nie do końca w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawy efekt z taką delikatną różnicą kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby delikatna, a jednak widoczna ;)
      Muszę spróbować jeszcze innych połączeń :>

      Usuń
  7. Masz rację. Ciapki dobre na wszystko :D
    Świetne połączenie kolorystyczne.. Niedługo dostanę swoją modelkę to może się o taki duecik pokuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pokuś się, pokuś, bo fajnie obie panie ze sobą wyglądają ;>

      Usuń
  8. Też ostatnio kupiłam Flip Flop Fantasy i czy on u Ciebie też wysycha na taki półmat??
    Ciapki są świetne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś powiedziałabym bez zastanowienia, że on właśnie taki trochę matowy/satynowy po wyschnięciu. Ale przy robieniu porównania już mi się to tak w oczy nie rzucało. Nie wiem czy to kwestia mojego przyzwyczajenia do takiego wykończenia, czy wiek lakieru, czy może zmiana sposobu malowania na nakładanie grubych warstw.

      Usuń
  9. *.* Uwielbiam róż i panterkę (bo dla mnie to nie ciapki :D) <3 Paznokcie są idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie panterka oznacza jednak coś troszkę innego, ale co to za różnica jak nazwiemy, ważne jak wygląda ;)

      Usuń
  10. cudownie zmalowana panterka! :D myślałam, że to naklejki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna pantera :) Podziwiam precyzję wykonania, te cętki są wręcz idealnie równiutkie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam parterowe pazurki ;-) Pięknieee!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.