wtorek, 9 września 2014

Colour Alike 536

Dzisiaj zupełna świeżynka, czyli Colour Alike 536 z serii, której jeszcze w sklepie colorowo nie ma. Z tego co widziałam na fanpage'u colorowo jest szansa, że lakiery pojawią się w tym tygodniu. Jeżeli jesteście ciekawi jak prezentują się butelki całej kolekcji zapraszam do TEGO posta Antiii. Ja się dorwałam tylko do 536 i postanowiłam od razu go wypróbować. Stwierdziłam, że jak tego nie zrobię, to istnieje duże prawdopodobieństwo wsadzenia butelki do helmera, w którym zginęłaby na wieki, albo przynajmniej tygodnie ;>


Lakier jest prosty w obsłudze, ładnie rozprowadza się na płytce. Całkowite krycie uzyskałam po nałożeniu dwóch warstw. Schnięcia nie sprawdzałam z dwóch powodów. Po pierwsze mi się nie chciało ;p A po drugie od razu stwierdziłam, że metalowe ćwieki z Born Pretty Store, o których pisałam TUTAJ, będą świetnie do niego pasować. A ćwieki najlepiej wtopić w lakier i utrwalić topem, co też zrobiłam. Jak widać na zdjęciach lakier to duochrom (a może i multichrom jakby się uprzeć), który nie potrzebuje siedzenia pod lampką, żeby kolor zmieniać. 

Zdjęcia w sztucznym świetle:






Zdjęcia przy zachmurzonym niebie (po dniu w pracy):




Zdjęcia w sztucznym świetle:






49 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj wyginałam się pod tą lampką, żeby ładnie wyszło ;)

      Usuń
  2. Śliczny :) Udało im się z tym lakierem i z całą kolekcją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, chociaż ciężko ocenić po butelkach ;) Te dwie nie zielone pary wyglądają dla mnie jak na razie bardzo podobnie.

      Usuń
  3. no ciekawy, ciekawy, ale jednak nie jestem przekonana do duochromów, na razie nie odczuwam chcicy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, co kto lubi ;) Ja uwielbiam machać duochromem pod lampką ;)

      Usuń
  4. Ja lubię duochromy. Kocham. Czekam na więcej swatchy. Przecież nie kupię wszystkich sześciu ;) chyba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko trzy to duochromy, trzy pozostałe to holo, ale Sabb pisała na fejsie coś o holo duochromach, więc w sumie nie wiem ;)

      Usuń
  5. Eeee no zacny lakier ;D Podoba mi się taki efekt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma potencjał ale jednak dla mnie za ciepłe to złoto :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to bardziej zgniła zieleń, ale rozumiem, że może nie pasować ;)

      Usuń
  7. Jak ja lubię duochromy, a jeszcze bardziej duochromy z drobinami, ale te kolory to nie moja bajka tak bardzo, że aż mi smutno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pocieszenie mogę powiedzieć, że przynajmniej kasy nie wydasz ;)

      Usuń
    2. To mnie nieznacznie pociesza :)

      Usuń
    3. Lepsze nieznaczne pocieszenie niż żadne ;)

      Usuń
  8. Mam dopiero 2 lakiery tej marki (w tym holo top), ale już wiem, że je bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to pewnie Ci się za jakiś czas stan posiadania powiększy ;)

      Usuń
  9. pięknie go pokazałaś :)
    i skąd ja znam to wkładanie lakierów do helmera i zapominanie o nich na całe wieki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się, żeby aparat wszystkie odcienie złapał ;>

      Usuń
  10. O. To raczej nie kupię... Może te holo mi bardziej będą pasować...

    OdpowiedzUsuń
  11. Mieni się i błyszczy :) Taki imprezowy, a zarazem elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na imprezę dodałabym mu jeszcze coś błyszczącego bardziej ;)

      Usuń
  12. Aaa jest piękny! <3 czekałam na Żuczki od CA :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda jak lakier z Miss Sporty z serii Metal Flip ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pieknie sie prezentuje tylko te kolory to takie nie moje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O- no właśnie. Podpisuję się pod tym.

      Usuń
    2. Może kiedyś będą egzemplarze z Waszymi kolorami :)

      Usuń
  15. Kocham takie żuczki. Zaraz po holoskach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaraz po holoskach mam glassflecki ;) Albo może nawet przed ;>

      Usuń
  16. Świetnie pokazalas jak zmienia barwy! Jest cudowny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się nagimnastykowałam, żeby aparat złapał wszystkie odcienie jak należy ;)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. You will be able to buy it HERE :D This collection should appear soon :)

      Usuń
  18. Fajnie się komponuje ze złotymi ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. no, no... niczego sobie :) ja jestem bardzo ciekawa opcji z holo :]

    OdpowiedzUsuń
  20. ładny jest, chociaż ja duochromy wolę oglądać na zdjęciach niż nosić na paznokciach - tak bardziej mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię oglądać na moich paznokciach ;)

      Usuń
  21. Qrcze.. Jak dotąd wszystkie swatche mnie zachwycają.. Przygarnęłabym z chęcią całą serię (przynajmniej tak sądzę bo obejrzanych do tej pory zdjęciach)..
    Trzeba colorowo przyznać, że znów stworzyli coś fajnego i innego.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to pewnie jeszcze nie koniec. Jak się uczepili holo, to kilka serii wypuścili. Teraz duochromy na tapecie ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.