czwartek, 11 września 2014

Mani na zamówienie: Diablo 3: Tyrael vs. Malthael

Dzisiaj zamiast o paznokciach będzie o grze. Co Wy na to? :D
Nie? 
No dobra, to niech będą paznokcie z grą ;)

Po raz kolejny temat nie jest moim pomysłem. Tym razem podsunęła mi go KasiaPL, zainspirowana moim zdjęciem na instagramie. Początkowo chciałam na paznokciach zrobić po prostu płonący napis "diablo", ale pomyślałam, że to oczywista oczywistość i postanowiłam poszukać czegoś innego. Na szczęście grafik w necie jest od groma i trochę. W końcu zdecydowałam na "pojedynek" dwóch aniołów. Nie chciałam postaci malować bezpośrednio na paznokciach, dlatego postawiłam na naklejki zrobione hałupniczą metodą (tylko na środkowe palce). Dla tych, którzy przegapili o co chodzi przypomnienie: na koszulce do segregatora nakłada się warstwę lakieru, gdy wyschnie farbami akrylowymi malje co trzeba, utrwala bezbarwnym lakierem albo i nie, w zależności od tego czy naklejka wychodzi bardzo delikatnie czy solidniej. 
Na jedną dłoń nałożyłam dwie warstwy China Glaze ~On Safari~ Kalahari Kiss, a na drugą Catrice ~ 350 Hip Queens Wear Blue Jeans!. Tyralea (dobry) zamontowałam na Kalahari, a Malthaela (niedobry) na Hip Queens. Obu panom domalowałam skrzydła na sąsiadujących paznokciach i resztę elementów używając farb akrylowych. Wzory utrwaliłam topem.











I jeszcze dla porządku inspiracje:


79 komentarzy:

  1. O rzesz Ty! :O
    Mistrzostwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powtórzę się nie wiem który już raz... jesteś genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gry nie znam, ale już jestem zakochana, zwłaszcza w tym "dobrym"! Do końca życia mogłabym nie zmywać takiego mani!

    OdpowiedzUsuń
  4. zatkało mnie, oczywiście pozytywnie i czekam na moją obiecaną pracę ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Wy chyba myślicie, że ze mnie cudotwórca XD

      Usuń
    2. Ja po prostu znam Twoje możliwości i wiem do czego jesteś zdolna :) a jak już coś wykombinujesz to będę zbierać szczękę z podłogi :D

      Usuń
    3. Tylko najpierw pomysł trzeba mieć ;p

      Usuń
  6. No nie :) Super, świetne, wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Woooooooooow! Podbijam Piontkową i apeluje za Wiedźminem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedźminem poczułam się dobita totalnie ;p

      Usuń
  8. O rany! O_O Nie wiem co napisać, Miszczu!

    OdpowiedzUsuń
  9. co tu dużo mówić :) rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mój mąż właśnie stwierdził ; "to już jest dzieło sztuki jak dla mnie. Kiedy ty namalujesz komandora Shepard'a?. Dopytał jeszcze czym się takie cuda robi ;)
    Więc chyba wszystko zostało już powiedziane w tym temacie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, w Mass Effect nie grałam i ciężko byłoby bez tego klimat oddać ;)

      Usuń
  11. Ty jesteś po prostu niesamowita! Długo zajmuje Ci wykonanie takich dzieł?? Cuda :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jak bardzo są pracochłonne. Ale tak z 2 godzinki najmarniej, tyle że rozłożone przeważnie na raty.

      Usuń
  12. i znowu zbieram szczękę z podłogi! :D świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej gry, więc gdyby nie opis nie miałabym pojęcia w czym szum, ale efekt jak zwykle powalajacy.. Ręka z "dobrym" aniołem bardziej w moim guście, ale to całość, czyli odwzorowanie walki dobra ze złem, tworzy to mani.. Bomba.. Chyba muszę zagadać z młodszym bratem, może mi jakąś inspiracją zarzuci ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne, jak zwykle :) bardziej podoba mi się ręka w piaskowych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No nie mogę, zajebiaszczo! Bardziej do mnie przemawia kolorystyka Malthaela, ale obie dłonie świetne, widać przeciwieństwo :D
    Dziękuję za to mani!
    A teraz wracam do grania w Diablo ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, cieszę się, że Ci się podoba :D

      Usuń
  16. Takie piękne, że aż trudno uwierzyć, że to na paznokciach :D
    Zawsze mnie to ciekawiło, czy chodzisz do szkoły z takimi paznokciami? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez problemu, chociaż akurat te nosiłam przez weekend ;)

      Usuń
  17. Biore czarno, czerwono niebieskie, sa sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  18. O maj gasz! Coś niesamowitego, niezmiennie podziwiam *.*
    Co do Diablo - jestem wierna dwójce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwójeczkę wspominam zawsze z rozrzewnieniem. Zwłaszcza krowi level ;)

      Usuń
  19. niesamowite! jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem pod dużym wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  21. wooow nooo mega:D wyślij do serwisu polygamia- oni lubią takie rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tyrael mnie zwalił z nóg. Obie dłonie oczywiście, jak zawsze u Ciebie, są niesamowite. Ale ta jasna... omg!

    OdpowiedzUsuń
  23. *chałupnictwo :)
    dobra strona wymiata, oj wymiata... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mistrzostwo! <3 uwielbiam te pazurki
    skoro jesteś przy grach... może Skyrim?? Smoki, jakieś piękne widoki krainy. to by było niesamowite

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja może nie na Skyrima, ale na smoka jakiegoś czekam :P
      Diablo nie znam, ale co z tego, mani i tak powala na kolana :)

      Usuń
    2. Skyrim jakoś udało mi się przegapić chociaż lubię takie klimaty ;) Smoki od jakiegoś czasu mnie kuszą jako motyw na paznokcie, więc kto wie ;>

      Usuń
  25. *.* Dzieło sztuki normalnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. O...!!!

    Słów mi zabrakło!

    Nieziemsko zdolna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Fantastyczne ;) podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Człowiek nie byłby w stanie tego namalować na paznokciu. Diabeł maczała w tym palce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek malował tylko część na paznokciu. Ale dopuszcza się maczanie palców, np. w farbie ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.