poniedziałek, 22 września 2014

Dla odmiany róże... ze stempla ;)

Trochę mnie tu nie było, ale niestety nie samym blogiem człowiek żyje i od czasu do czasu musi popracować intensywniej  ;) Ale już jestem i postaram się być regularnie . Przynajmniej przez jakiś czas ;p
Dzisiaj mani ze stemplami. W końcu trzeba ich używać, bo nie będzie sensu nowych kupować ;) Zielone tło o oryginalnym odcieniu to dwie warstwy Colour Alike nr 533 z kolekcji Hej żel holo!. Stemple wykonałam lakierem Colour Alike Black Saint z duetu Black & Sinner. Użyłam do tego płytki W202 kupionej na portalu AliExpress z winy Yasinisi. Jak ktoś chce dać się skusić i przy okazji zrzucić na nią winę za zakupy, to zapraszam do TEGO posta o płytkach ;) A wracając do mani, to wypadałoby dodać, że stemple utrwaliłam topem.
I na koniec przykra (przynajmniej dla mnie ;p) informacja. Zielonek zabawił mi płytkę na żółto i to przez bazę. Nie znaczy to zaraz, że wszystkim takiego psikusa zrobi, ale lepiej z nim uważać ;)












45 komentarzy:

  1. Jak zawsze wszyscy na mnie winę zwalają ;)
    Ja nie wiem no.. Chyba jakieś okienko z ostrzeżeniem o wchodzeniu na własną odpowiedzialność muszę na bloga wrzucić ;)

    Ale wracając co samego mani.. Choć kolor jest piękny, to ja solo w takowych zazwyczaj średnio się czuję.. Nie mam pojęcia dlaczego, bo u innych podobają mi się szalenie.. No ale przyznam, że w duecie z różyczkami prezentuje się świetnie i chyba bym się na taki zestawik skusiła.. Szkoda tylko, że mimo bazy płytkę Ci przebarwił skubaniec jeden..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to się u mnie w domu powiada: Wania do lania musi być ;)

      Niektóre kolory mimo, że obiektywnie ładne i np. na ciuchu założysz, to na paznokciach mogą wywołać negatywne uczucia. Ja mam tak z turkusami i różami, więc wiem o co chodzi ;)

      Usuń
  2. holo i stemple, moje dwie miłości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy kiedyś uda mi się zrobić combo tych Twoich paznokciowych miłości i trafić więcej niż 2 ;)

      Usuń
  3. Pięknie :) Żałuję, że praca nie pozwala mi na takie cudeńka na paznokciach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A można wiedzieć w jakiej pracy Ci tak nie pozwalają się realizować? :(

      Usuń
  4. Śliczny efekt, nie lubię brokatu na paznokciach, ale tutaj pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drobinki holograficzne to nie brokat, chociaż czasem na zdjęciach tak wyglądają ;)

      Usuń
  5. Przepiękne! Bardzo eleganckie mani! Oj nie lubię kiedy lakiery tak barwią;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, a myślałam, że tylko mi zielone i żółte od Colour Alike barwią! A barwią strasznie, przez bazę właśnie.
    A sam stempelek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwe, że w połączeniu z daną bazą efekt farbowania się wzmacnia :( Na szczęście z gołymi paznokciami nie chodzę, więc nikt tego nie ogląda ;)

      Usuń
  7. ale ślicznie! bardzo mi się podobają i ciekawy kolor zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne! Wszystko idealnie się zgrywa!

    OdpowiedzUsuń
  9. holo żelek takiego psikusa zrobił? nie spodziewałabym się... śliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że zrobiłaś je błyszczące! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozazdrościłam dziewczynom stemplującym holo z CA ;)

      Usuń
  11. Może i płytkę barwi, ale trzeba przyznać że uroku mu nie brakuje:)
    \

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne! Sama chciałabym takie mieć;P

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny, buduarowy wzór! widzę te różyczki na ciemnej czerwieni.....

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądają te stemple! Całe paznokcie mienią się holo pyłkiem, fajnie :) Mnie jakoś ta kolekcja nie zachęciła, ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Yas kusicielka! ja co chwilę chcę mieć jakieś płytki przez nią :D
    osz to jaki niedobry holożelek!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne łączenie, elegancko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.