środa, 24 września 2014

Mani na zamówienie: Kochanego zwierzaka nigdy nie jest za wiele ;)

Dzisiaj mani na życzenie Antiii, która swoje musiała odczekać ;)
Przody i tyły obu jamników postanowiłam zrobić sobie w formie ręcznie malowanych naklejek. Jeżeli ktoś nie wie o co w tym chodzi, to zapraszam np. do TEGO posta, w którym opisuję to w miarę dokładnie. Za tło mani posłużyły mi dwie warstwy lakieru AllePaznokcie ~One Colour Exclusive~ 01. Na kciukach i małych paznokciach zamontowałam naklejki, a resztę wymalowałam bezpośrednio na paznokciach. Przy okazji doszłam do wniosku, że mani wygląda za smutno, więc dodałam nieco kolorów w postaci transparentnych ciapek. Całość utrwaliłam topem, przy okazji rozmazując odrobinę biały lakier i miejscami psując malunki. Ale z daleka tego nie widać, to tylko aparat-wredota widzi wszystko ;)
I jak Gosia? Długo mi to szło, ale sama popatrz jaki do długi pies był do namalowania ;>









Na koniec moja jamnikowa inspiracja:

72 komentarze:

  1. O jaaa <3 Jesteś moim mistrzem :))

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki słodki ;) świetne zdobienie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, ale fajny długaśny jamnik! Super wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zdobienie ! Cudownie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  5. super bravo ! i love animals, dogs too too much, and bravo for this nail art , and for tattoo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkieee :) I oczywiście świetnie zmalowane!

    OdpowiedzUsuń
  7. haha a już myślałam, że to będzie kotopies :D że z jednej strony łeb psa a z drugiej kota ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko czym by takie coś załatwiało potrzeby fizjologiczne? XD

      Usuń
  8. wygląda cudnie :D
    jak kiełbaska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kapitalnie Ci to wyszło od razu wiedziałam że to jamniczek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Padłam ^^
    Najdłuższy jamnik ever :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W necie na pewno są dłuższe i bardziej zakręcone ;)

      Usuń
  11. Po prostu niezwykłe! Nie dość, że pomysł nietuzinkowy to jeszcze przeurocze wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam dość dwuznaczne skojarzenia :P

    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat za Twoje skojarzenia odpowiedzialności nie biorę ;p

      Usuń
  13. fajne zdobienie,a tło jest genialne! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w pozytywny sposób ;)

      Usuń
  15. Przesłodki piesek iiii jaki długi ;-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze mi się podobają twoje paznokcie to są dziwne. Jak jelita czy coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odpowiadam za cudze skojarzenia ;) Za swoje zresztą też ;)

      Usuń
  17. Jaki długaśny i śmieszny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. hehehe, śmiechowate :) piesek z pyszczka piękny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie miało być śmiesznie i pozytywnie ;)

      Usuń
  19. Oh I love it! A dachshund! Simply amazing :)

    OdpowiedzUsuń
  20. BOMBAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
    Długaśny jamior, jeszcze dłuższy niż mój Fiziol :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby Twój Fiziol okazał się dłuższy, to by go w TV pokazywali ;)

      Usuń
  21. Świetnie wygląda *__* na miniaturce myślałam, że to kota tak rozciągnęłaś ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow to chyba jedyne jamniki jakie mi się podobaja, nie mniej takiego tatuażu to na pewno bym sobie nie zrobiła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym sobie żadnego tatuażu nie zrobiła ;)

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Niestety przez neta nie umiem zrobić ;)

      Usuń
  24. Aaaa jakie to genialne! Rany, dawno nie widziałam tak mega pozytywnego zdobienia na paznokciach :D Te ciapki nadają wszystkiemu komiksowego klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej chodziło mi o bajkowe klimaty, ale komiksowe też przyjmuję ;)

      Usuń
  25. Ale super!!! Psiak boski Ci wyszedł, podziwiam zawsze Twoje mani!

    OdpowiedzUsuń
  26. ej no! dopóki nie zobaczyłam kciuka i małego palca, miałam inne skojarzenie O.o :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i czemu od razu całościowo nie patrzyłaś? XD

      Usuń
  27. jejejjjeejje :) ale cudowny pomysł <3 przypomniała mi się bajka "kotopies" ;p one miały taki dłuuuuugi tułów :P hehheheh super to zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.