piątek, 5 września 2014

Mani na zamówienie: Ktoś zamawiał truskawki? ;)

Pewnego pięknego dnia (dokładnej daty nie pamiętam ;p) siedziałam sobie spokojnie przy laptopie, a tu nagle pojawiła się Ali z TYM linkiem i zarządziła "zrób takie". 
No to zrobiłam, tyle że nie takie, bo do umiejętności (a może cierpliwości ;p) Tenshi no Hana jednak trochę mi brakuje ;p W dodatku postanowiłam co nieco zmienić i dla zasady dodać coś od siebie, ale ogólna truskawkowa idea pozostała.
Za tło posłużyły mi trzy warstwy Colour Alike ~KRK~ 521 Maniurka. Lakier w butelce wygląda dla mnie jak shake lub koktajl truskawkowy, więc do tego mani pasował mi idealnie ;) Lakier ma dobre krycie i po dwóch warstwach końcówki paznokci były niewidoczne. Jednak delikatne prześwity w miejscach, w których nie planowałam truskawek skłoniły mnie do dołożenia warstwy nr 3. Truskawki w całości namalowałam farbami akrylowymi, stawiając na żywe kolory (żeby owoce wyglądały kusząco ;>) Całość utrwaliłam topem.
Zdjęcia robiłam dopiero następnego dnia po zmalowaniu truskawek, w dodatku dopiero po pracy, więc nic dziwnego, że końcówki są trochę wytarte. Praca znowu przeszkadza mi w blogowaniu :(












85 komentarzy:

  1. Ale mi chęci na truskawki narobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że to naklejki, jesteś mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko.. wyglądają perfekcyjnie, jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  4. truskawki jak prawdziwe ;D ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne! Sam lakier też bardzo mi się podoba, ale nie lubię jego nazwy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się z niczym złym nie kojarzy, więc też i mnie nie rusza ;)

      Usuń
  6. zjadłabym truskawki z bitą śmietaną i wiórkami czekoladowymi :3
    wyszły baaaardzo realistycznie! super!

    OdpowiedzUsuń
  7. zapiera dech, myślałam że to naklejki jak nic

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny efekt, trzeba mieć talent aby coś takiego zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne są! aż mam na nie chęć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale smakowite te truskawki! :) Świetny mani.

    OdpowiedzUsuń
  11. Idę stąd ty niedobra. Narobiłaś mi smaku, a truskawek już nie ma. A wyglądają tak realistycznie! Nikt nie próbował obgryźć ci paznokci? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No o dziwo nikt mi się do rąk nie rzucał XD

      Usuń
  12. doskonałe wykonanie! takie słodziachne te truskawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na moje oko to do oryginału nic Ci nie brakuje. Truskawki jak żywe!

    OdpowiedzUsuń
  14. jak prawdziwe! :)
    Ja też coś zamawiałam i czekam nadal xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodkie truskaweczki:)
    Praca może przeszkadzać nie tylko w blogowaniu... :) I tak masz szczęście, że możesz wykonać takie mani. U mnie niestety rygor panuje. Za to na macierzyńskim mogę sobie to wszystko odbić, w końcu mam urlop ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że mam szczęście. To byłaby tragedia gdybym nie mogła do pracy kolorowych paznokci nosić :O

      Usuń
  16. Coś pięknego. Wyglądają smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyszły Ci perfekcyjnie! Sądziłam, że to naklejki, dopóki nie zagłębiłam się w tekst.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czasem bez czytania można dać się nabrać na coś ;)

      Usuń
  18. Wow! Świetnie Ci to wyszło! Aż poczułam się, jakby lato się dopiero zaczynało :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię truskawek, ale te wyglądają jak żywe!
    Genialne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W całości mnie nie zachwycają, ale w koktajlu nie pogardzę ;)

      Usuń
  20. jejkuuu, wyglądają jak naklejki :o masz talent ;)

    claudiaa11225.blogspot.com
    jeśli to nie problem to kliknij w baner po prawej stronie ;) z góry dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. I-de-al-ne! :) Od razu skojarzyły mi się z tymi u Tenshi, ale nie sądzę, że odbiegają "jakościowo" od pierwowzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  22. są świetne aż zrobiłaś mi ochotę na truskawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla takigo beztalencia malarskiego jak ja powinnaś robić tutki jak to namalowac na paznokciu!!!
    Rewelacja, jestem koljny raz pod wrażeniem.
    Wpadam w depresję jak widze Twoje paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą być i tutki, tylko trzeba mi złożyć zamówienie, żebym wiedziała, na który mani jest zapotrzebowanie ;>
      Nie chcę nikogo w depresję wpędzać ;_;

      Usuń
  24. Od dziś mówię Ci Mistrzu :P Jesteś genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aj myślałam, że to naklejki - a to własnoręczne malunki - Niesamowite! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak jak generalnie nie jestem fanką owoców i jadam je raczej z rozsądku aniżeli dla przyjemności, tak po obejrzeniu tego mani naszło mnie na sorbet truskawkowy domowej roboty.. Chyba sobie zrobię :D

    Ps. Niesamowicie realistycznie udało Ci się je wymalować.. Jestem (znowu) pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam owoce lubię, chociaż sama z siebie rzadko je kupuję ;)

      Usuń
  27. jezu, jakie smakowite! jak żywe :D

    OdpowiedzUsuń
  28. śmiem twierdzić że Twoje truskawy wyszły lepiej i realniej niż Tensi :)kolory ciepłe i żywe, fantastyczne i ja się teraz pytam: Jest północ a ja przez Cb jestem głodna tych truskawek których już niestety u mnie nie ma :( why?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Because life is brutal and full of zasadzkas ;)

      Usuń
  29. no i już wiadomo dlaczego ludzie obgryzają paznokcie! :P sama pewnie bym dziabnęła jedną truskaweczkę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale oni nie mają takich smacznych malunków jak u mnie ;p

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.