wtorek, 2 września 2014

Mani na zamówienie: Zorza na życzenie

Kilka tygodni temu Redhead Nails zaproponowała mi, żeby zrobiła mani z zorzą polarną, na podobieństwo TEGO mani PiggieLuv. Powiem od razu, że chyba do końca życia sama nie wymyśliłabym, żeby na paznokciach namalować zorzę, więc pomysł bardzo mi się spodobał. Ale zastrzegłam, że pewnie zrobię to po swojemu i mój mani będzie od oryginału jednak odbiegać. Przede wszystkim dlatego, że chciałam użyć farb akrylowych (nie mam świecącego lakieru w takim kolorze) i użyć dzięki temu więcej kolorów. 
Tłem do malowania został lakier AllePaznokcie ~N.T.N.~ 100. Do pełnego krycia wystarczyły mi dwie warstwy. Przed nakładaniem farb zmatowiłam go topem Golden Rose, żeby farby się nie ślizgały. Wszystko co nie jest ciemnym niebieskim niebem namalowałam farbami akrylowymi posługując się metodą one stroke, ale tylko z połową pędzelka zamoczonego w farbie. Wzór utrwaliłam topem. 
Redhead Nails mam nadzieję, że Ci się spodoba :>












66 komentarzy:

  1. Też takie chcę! Piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudowne! aż oczy mi wyszły, zdolniacha!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś mistrzem :D Coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow!!! :O Nie wiem co powiedzieć! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby moja szczęka mogła spadać tam gdzie chce to chyba zobaczyłby ją sąsiad z parteru (mieszkam na 4 piętrze) :D Faktycznie zorza to niesamowity pomysł na pazurki :) A Twoje wykonanie tego pomysłu jest po prostu doskonałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może lepiej, że szczęka nie posiada takiej mocy, bo jeszcze byś jej nie odzyskała ;)

      Usuń
  6. Wpędzasz mnie w kompleksy.. Regularnie..

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wykonanie i ciekawy pomysł;) Pozdrawiam zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Hatsu, masz na koncie nowe zęby dla mnie, no nie mogę, znowu mi szczęka w dywan spadła, dobrze, że puszysty i zęby się nie rozsypały za daleko. Pozbierałam, siedzę i podziwiam. Twoje paznokcie, nie moje pozbierane zęby :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie miałaś sobie szczęki przywiązywać przed wejściem do mnie? ;p Nie traciłabyś czasu na zbieranie zębów ;)

      Usuń
  9. Wow, małe arcydzieła :) Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Artystka! Coś wspaniałego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zbieram szczękę z podłogi... *__*

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie małe dzieła sztuki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję bardzo, to istna uczta dla oczu :) Wiedziałam, że skierowanie tego "requestu" do Ciebie to strzał w 10! Moim marzeniem jest kiedyś zobaczyć zorzę na żywo, ale na razie wystarczających emocji dostracza mi oglądanie Twoich pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zorza na żywo to musi być prawdziwy spektakl :D

      Usuń
  14. Piękne, cudowne zrobisz mi takie?

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak sobie przeglądam Twoje notki i doszłam do wniosku, że bardzo lubię Twoje zdjęcia :) Nie wiem dlaczego, ale kojarzą mi się z rozmową kwalifikacyjną :P Aż się sama z siebie śmieję, ale fajnie ukazują jak zdobienie może być postrzegane przez rozmówcę :)

    A zorza, cóż dużo mówić... Pięknie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. niesamowite!!!!

    a co powiedziałabyś na konia fryzyjskiego w galopie? to takie piękne stworzenia, a zorro wyszedł Ci idealnie wtedy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matulu, czemu akurat fryzyjski? XD Takie małe paznokcie, a ja mam jeszcze dać radę rasę pokazać? ;)

      Usuń
    2. Fryz dlatego ze jestem zakochana w tej rasie, a po za tym to jedyne konie zaraz po arabach, ktore poruszaja sie z taka gracja i lekkoscia mimo swojej wielkisci i wagi, a przede wszystkim z racji gatunku koni zimnokrwistych.

      Usuń
  17. Raaaju, bajecznie! Słów braknie *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. No no no ;-) Cudnie wyszło! Chylę czoło przed Twoimi zdolnościami!

    OdpowiedzUsuń
  19. miszcz <3 <3 <3 i kolekcjonerka szczęk :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebym dostawała lakier za każdą szczękę... ;)

      Usuń
  20. Piękne. Byłam w tym roku w Norwegii i jestem oczarowana, chciałabym pojechać jeszcze raz i zobaczyć zorzę na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że u nas na niebie nie ma takich widoków ;)

      Usuń
  21. Fajnie, fajnie. A smoki gdzie? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.