czwartek, 9 października 2014

Filmowe wyzwanie: Jak wytresować smoka

Dawno nie było żadnego wyzwania, ale niestety praca mocno ogranicza mi czas i siły potrzebne do tworzenia bardziej skomplikowanych mani. 
Dzisiejsze zadanie pochodzi od "matki" filmowych wyzwań, czyli  Krzykli. " Jak wytresować smoka" to o ile pamiętam pomysł jej córki. Obawiam się, że dziewczyny spodziewały się czegoś bardziej skomplikowanego i bajkowego, niestety przy filmach, których nie widziałam o wiele trudniej mi wymyślić mani. Oglądając grafiki w Internecie dałam się zauroczyć oczom Szczerbatka (o ile smoków nie pomyliłam). Wynikiem zauroczenia jest mani, który na początku mi się podobał, a później już nie bardzo ;p Mani jest prosty (jak na mnie ;p). Wszystkie paznokcie pokryłam jedną warstwą Colour Alike ~ Typografia~ L. Na trzech środkowych paznokciach obu rąk wymalowałam oczy, nos i łuski smoka. Użyłam do tego pędzelka i farb akrylowych. Całość utrwaliłam topem. 
I jak dziewczyny? Może być, czy mam myśleć dalej? :>







43 komentarze:

  1. widziałam tę bajkę i mogę Ci powiedzieć, że wygląda jak żywy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. jaaa, uwielbiam jak wytresowac smoka ;P super Ci wyszły jego niesamowite oczka! ;) Urzekające! ;) Ah, bede teraz dazyc do takiego ksztaltu paznokci.. kwadraty jednak nie dla mnie, chyba kwadratowe sa bardziej podatne na urazy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje paznokcie przy kwadratach, nawet zaokrąglonych, psują się o wiele szybciej :(

      Usuń
  3. szczerbatek *_* :D
    chciałabym zobaczyć pingwiny z madagaskaru u Ciebie na paznokciach ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow. :) Szczerbatek jest moim ulubieńcem!

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, uwielbiam Szczerbatka. Zdobienie jest prześwietne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalne i mega fajne zdobienie ;) Szczerbatek jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to mam nadzieję, że o moim Wiedźminie nadal pamiętasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętać pamiętam, ale pomysłu nie mam ;p

      Usuń
  8. paznokcie się na mnie patrzą! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasne, ze może być :D Kolejne udane mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, ten czarny byl super! Tez bardzo mi sie ta baja podobala!

    A Twoje pazurki jak zwykle odjazd!

    OdpowiedzUsuń
  11. Słowa Klarki "Oczy jak u Szczerbatka!".
    Jest więc super i zadanie zaliczone :)
    Chcesz kolejne? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff to mi ulżyło, bo im dłużej na nie patrzyłam, tym mniej podobne mi się wydawały ;)
      Jak masz jakiś ciekawy pomysł to dawaj, ale jak masz coś na siłę wymyślać, to spasuję, bo mam już listę całkiem długą ;)

      Usuń
    2. OK. Niech się zatem inni wykażą i wymyślają :)

      Usuń
  12. Nocna furia jak należy! Koniecznie obejrzyj obie częsci, zaopatrzywszy się w wagon chusteczek, bo relacja pomiędzy chłopcem a smokiem, a także relacja pomiędzy smokiem, chłopcem i poczuciem wolności naprawdę doprowadza do łez. Czasem nie tylko wzruszenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i obejrzę, bo Szczerbatek na screenach wydał mi się całkiem sympatyczny ;)

      Usuń
    2. Fajne, nie tylko dla dzieci :)

      Usuń
  13. Ależ ślicznie! Nie czytając tytułu wiedziałam co jest na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że post już "stary", ale trafiłam przypadkiem i muszę zachwyt jako fanka Szerbatka (i mani) wyrazić - genialny :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.