sobota, 18 października 2014

Golden Rose -Matte Satin Nude- 01

Ciąg dalszy testowania, lakierów od Golden Rose
czyli Golden Rose ~Matte Satin Nude~ 01 w akcji.


Informacje ze strony sklepu internetowego Golden Rose:

Golden Rose Matte Satin Nail Lacquer to matowy lakier do paznokci o wykończeniu satynowym.

Pojemność: 11,5 ml 

Cena: 7,90 zł

SKŁADNIKI:

butyl acetate, ethyl acetate, nitrocellulose, adipic acid/neopentyl glycol/trimellitic anhydride copolymer, acetyl tributyl citrate, isopropyl alcohol, acrylates copolymer, stearalkonium bentonite, styrene/acrylates copolymer, silica, stearalkonium hectorite, benzophenone-1, n-butyl alcohol, trimethylpentanediyl dibenzoate, polyvinyl butyral.


Lakier jest dosyć podobny do opisanego wcześniej Golden Rose ~Matte Satin Nude~ 05, ale tym razem kolor bardziej mi pasuje ;) Napisałabym, że to zwykły nudziak, gdyby nie drobinki nadające mu głębi. Na zdjęciach solo lakier bez topa po jednym dniu w pracy. Moim zdaniem całkiem dzielnie to zniósł, ja wyglądałam po powrocie do domu na bardziej zmachaną ;p 
Właściwości ma dosyć podobne do numeru 05, chociaż wydaje mi się, że odrobinę szybciej się utwardza. Malowanie w porządku, chyba nawet przyjemniejsze niż przy poprzedniku, chociaż to może być autosugestia spowodowana zmianą koloru ;) Tym razem po wyschnięciu nie zauważyłam nawet najmniejszych bąbelków.

Zdjęcia w naturalnym świetle

W ramach ozdoby wystąpiły stemple wykonane przy pomocy płytki Pueen31 oraz lakieru Golden Rose ~Rich Color~ 134, który w butelce wygląda na czarny, ale w rzeczywistości jest ciemnym vampowym fioletem. Wszystkie paznokcie pokryłam topem, więc przeciwnicy wykończenia satynowego mogą sprawdzić jak lakier wygląda z połyskiem ;)









50 komentarzy:

  1. Trzeba przyznać, że udała im się ta seria.. Takie nudziaki pod zdobienia zawsze fajnie pasują.. Sama właśnie jestem w trakcie tworzenia takiego nudziakowego zdobienia.. Wow.. Nawet mi się zrymowało niechcący ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nudziaki zawsze się przydają, uwielbiam zdobienia, gdzie udają gołe paznokcie, na których są jakieś gorsety albo inne cuda ;)

      Usuń
  2. Obydwa są śliczne i chociaż mój TŻ nienawidzi "nudziaków" na paznokciach, to ja twierdzę, że wyglądają bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I są świetne na wszelkie rozmowy klasyfikacyjne itp. ;)

      Usuń
  3. kolory nude zawsze są w modzie, i sprawdzają się w każdej sytuacji. Bardzo podoba mi się efekt końcowy i muszę sama wypróbować tą serie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nudziaki najbardziej pasują pod wzorki ;)

      Usuń
  4. Chyba ten 05 mnie jakoś bardziej kręci ;) Ale przyznam... ten też ma swój urok i nim też pewnie bym chętnie pomalowała paznokcie. Ogólnie ta seria matowych nudziaków to chyba pierwsze maty z GR, które mnie kręcą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie maty w ogóle nie kręcą jako samodzielne lakiery, bo dziwnie się czuję bez nakładania topu ;)

      Usuń
  5. No ten to chętnie bym przygarnęła :) O wiele bardziej mi przypadł do gustu niż poprzedni, który pokazywałaś z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi ;) Mi ten też bardziej pasuje ;>

      Usuń
  6. Ze stempelkami bardzo mi się podoba :) to satynowe wykończenie jednak do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam teraz na paznokciach ten beż :D Jest piękny! A zdobienie ładne, proste a bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem te drobinki dodają mu uroku ;)

      Usuń
  8. bardzo ładny kolorek, ale z topem wygląda lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem za Rich Colorem! poka go solo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne pazurki, śliczny ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jej piekne paznokcie i ten lakier eh cudowny jest ;) i te stemple no to już efekt wooow na mnie zrobiły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Skoro musisz, to ja nie staję na drodze do szczęścia ;)

      Usuń
  13. Fajny nudziak, z wzorkami równie fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wczoraj go kupiłam, mam nadzieję, że na moich paznokciach efekt będzie równie ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się :) W sumie jakiś by mi się przydał, bo taki kolorek pasuje do wielu rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie całe mani wygląda ;) kurcze jak oglądam takie nudziaki u kogoś to strasznie mi się podobają, a jak sama pomaluję paznokcie na taki kolor to wydaje mi się jakbym miała niepomalowane :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz dodać coś na wierzch, żeby się takiego wrażenia pozbyć ;)

      Usuń
  17. Mi się bardziej podoba bez zdobienia ;))

    Zapraszam do siebie asiulcowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny mani. I kolory nude bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. No ładny ten kolor! Ale chyba pierwszy raz jestem za wersją bez zdobienia... Lekarza!

    OdpowiedzUsuń
  20. z wzorem wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.