wtorek, 14 października 2014

Nowe kolory lakierów Golden Rose

Dzisiaj przyszło, dzisiaj pokazuję. Nowe kolory lakierów Golden Rose. Bardzo jesienne, a o dwóch powiedziałabym nawet, że świąteczne ;)

 Rzut oka na całą testowaną gromadkę ;)



I zbliżenie na każdy lakier.
 Golden Rose ~Matte Satin Nude~ 01 

 Golden Rose ~Matte Satin Nude~ 05

Golden Rose ~Rich Color~ 118

 Golden Rose ~Rich Color~ 120

 Golden Rose ~Rich Color~ 123


 Golden Rose ~Rich Color~ 125

 Golden Rose ~Rich Color~ 126


 Golden Rose ~Rich Color~ 131

Golden Rose ~Rich Color~ 134

Testowanie czas zacząć ;)

45 komentarzy:

  1. Ale fajne.. Moją uwagę szczególnie przykuł nr 126. czekam na prezentację na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem, postaram się pokazać wszystkie jeszcze w październiku :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę - bo podobają mi się wszystkie;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość kolorów podoba mi się w buteleczkach :D ciekawe czy na pazurkach robią takie samo wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przyjemne kolory :) Najbardziej podoba mi się 126 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie bardzo jesienne kolory tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. yes , i love them and have already ! i cant wait to see on your nails !

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie jestem ciekawa tych Rich Colorów! każdy wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolorki, ale mi samo pudełko niesamowicie się podoba. Idealne do przechowywania lakierów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda na lakiery mam helmery (rym zamierzony ;p), ale pudełko mi się nie zmarnuje ;>

      Usuń
  9. Chciałabym 01 i 05. Reszta jak dla mnie zbyt ciemna. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można na ciemny lakier narzucić jasny wzorek ;)

      Usuń
  10. piękne ;) 126 najbardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciemne czerwone wino i leśna zieleń, brałabym!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolorki i fajne pudełeczko ;) 123 wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale super kolory, bardziej podobają mi się te ciemniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. GR ma piękną ofertę lakierów. Kolory są fajne, bo często mało spotykane.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba żaden mi się nie podoba, ale swatche chętnie obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię takie kolory!

    Czekam niecierpliwie aż obejrzę je na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie Rich Color - najlepsze :P

    OdpowiedzUsuń
  18. super pudełeczko i jakie ładne jesienne kolory

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne :) Lubię jesień za takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. łoohoho... przesyłka niczego sobie, na mnie firma focha chyba strzeliła ^^ o dziwo podoba mi się 120 O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam zaraz focha. Dają Ci odpocząć po akcji-stylizacji ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.