poniedziałek, 6 października 2014

Wiosenne skittles na początek jesieni ;)

Dzisiaj szybkie mani, o którym nie ma co za dużo pisać. Do jego wykonania użyłam lakierów:
- China Glaze ~Operation Colour~ Secret Peri-Wink-Le (niebieski)
- China Glaze ~City Flourish~ Spring In My Step (różowy)
- China Glaze ~City Flourish~ Metro Pollen-Tin (żółty)
- China Glaze ~City Flourish~ Grass Is Lime Greener (zielony)
- China Glaze ~Something Blue~ For Audrey (turkusowy)
To nie był mój dzień na malowanie, bo mimo że lakiery mają dobre krycie, to porobiłam sobie smugi. Skończyło się na trzech warstwach każdego z lakierów i warstwie Poshe.









41 komentarzy:

  1. Takie gooołe?? ;)

    Kolorki pięknie dobrane.. Mega optymistycznie wyszło.. No i listę wish mi powiększyłaś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się chodzi do pracy, to wygrzebanie z helmera pięciu pasujących do siebie lakierów i pomalowanie nimi paznokci jest czasem szczytem możliwości ;)

      Usuń
  2. Fajnie dobrane kolorki ;) zieleń ma ciekawy odcień, ale wszystkie mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zieleń w tym zestawie jest moim ulubieńcem ;)

      Usuń
  3. śliczne kolory :) bardzo rozweselające mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale bardzo ładne kolorki, w sumie kazdy ma cos w sobie ;p
    tez mam czasami takie dziwne dni na malowanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolorki dobrałaś, całość taka kolorowa ale jednak delikatna :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne kolorki na naszą polska złotą jesień idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście, że rzeczywiście przeważnie złota w tym roku ;)

      Usuń
  7. Spring in my step to mój ulubiony lakier na chwilę obecną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój nie, ale ja z reguły różu na sobie nie lubię ;)

      Usuń
  8. ale cudnie! masz piękny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. każdy jeden paznokieć i kolor świetny :)) takie kolorowe mani są zawsze pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba, że ktoś się uprze na odcienie szarości ;)

      Usuń
  10. ale, że tak sam skittles? i nic więcej?? O.O :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha pomyślałam to samo:D

      Usuń
    2. Do pracy się chodzi, nie ma czasu na wzorki ;p

      Usuń
  11. Jakie piękne pastelki! Bardzo optymistyczne. Ale że nic na nich się nie pojawiło? Nawet następnego dnia? Zaraz, na czyim blogu ja jestem? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne skittlesy :D Tak patrzę i patrzę i masz idealnie pomalowane i z boku i przy skórkach :p ja jak maluję poshe to czasami mi pościąga lakier albo przy boku albo przy skórkach jak za dużo nim maziam ;p może jakoś źle go obsługuję ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę sobie uwalać skórki Poshe niż niedomalować i mieć pościągany lakier, co niestety czasem mi się zdarza. Skórki pobrudzone Poshe czyszczę zmywaczem i płaskim pędzelkiem. Jakoś daje radę ;)

      Usuń
  13. Turkus znam i jest sliczny! Reszty nie znam niestety ale sa cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turkus akurat najmniej lubię, bo ja ogólnie turkusów na sobie nie bardzo toleruję ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.