czwartek, 2 października 2014

Wrześniowe lakiery

Zanim zaczniecie oglądać zdjęcia chciałam uprzedzić, że aparat niektórych kolorów nie ogarniał. 
A zielenie to już całkiem sobie pozmieniał >_>

Miesiąc zaczęłam spokojnie od dwóch nowości z Wibo.

 Wibo ~Leather~ 3

Wibo ~Trend Extreme Nalis~ 4


Później nowości wypuściło colorowo.pl

 Colour Alike ~ 537 (H)

 Colour Alike ~ 536 (pokazywałam go TUTAJ)

Colour Alike ~ 535


A w ostatni weekend września pojechałam na targi Beauty Forum, gdzie były...

...Orliki...

 Orly ~ Winter Wonderland

 Orly ~ Passion Fruit

Orly ~ Soul Mate

Orly ~Smoky~ Darkest Shadow

 Orly ~Smoky~ Smoked Out

Orly ~Smoky~ Edgy


...Opiki...

 O.P.I ~Brazil~ Next Stop...The Bikini Zone

 O.P.I ~Coca-Cola~ You're So Vain-illa

O.P.I ~Sheer Tints~ I'm Never Amberrassed

...Zoyki...

 Zoya ~Magical Pixie Dust~ Lux

 Zoya ~Ignite~ Autumn

  Zoya ~Ignite~ India

  Zoya ~Ignite~ Teigen

  Zoya ~Ignite~ Sansa

 Zoya ~Ignite~ Remy

 Zoya ~Ignite~ Yuna

...Color Cluby...

 Color Club ~ Otherworldly

 Color Club ~ Peace, Love & Polish

Color Club ~ Pinky Swear

... i inne dobra

 Professional ~ 07 (łatwo się domyślić, że kupiłam tylko dla butelki ;p)

 China Glaze ~ In The Lime Light (Neon)

Morgan Taylor ~ To Rule Or Not To Rule

A po targach Ali układając lakiery w helmerze przypomniała sobie, że miała jeden dla mnie ukryty.

Eleanor ~ENP029


KONIEC
(wreszcie)

56 komentarzy:

  1. oczy świecą się jak na to wszystko patrzę, lakiery lakierami, ale co z płytkamiiiiii? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co mi płytki? Nie będę stemplami takich śliczności zakrywać ;p

      Usuń
    2. przydadzą się do innych lakierów, a my z Ali chcemyyyyy :P

      Usuń
    3. Ja się pytam dlaczemu Wy PayPala nie macie? Jak tak można żyć? ;p

      Usuń
    4. na szczęście mamy Ciebie :))))

      Usuń
    5. Ja juz zalozylam paypala ale nie powiazalam z karta, wiec nie wiem czy nadal mam to konto. Dla mnie to czarna magia... ;(

      Usuń
  2. Pokaźna kolekcja nowości :) Zdjęcia robione w stylu tych na moim blogu. Przypadek? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha XD Całkowity XD
      Seryjnie dopiero po tym komentarzu trafiłam na Twojego bloga ^^"

      Usuń
  3. Też chciałam Sanse i Yune, ale powiedziały, że już nie mają :( A byłam o 10:30. Świetne zakupy, będę wypatrywać swatchy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie miały. Ja przez Antiii zamówiłam do odbioru na targach i tylko dlatego mam.

      Usuń
  4. Orly Darkest Shadow to jakieś bogactwo jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat wina oświetlenia, moim zdaniem tylko w dobrze oświetlonej butelce tak będzie wyglądać.

      Usuń
  5. piękne ;D dużo jesiennych i te cudne brokaty ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jakoś tak jesiennie mi w sumie wyszło ;)

      Usuń
  6. ślinotoku dostałam i okropnie żałuję, że do Wawy nie pojechałam ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Na targach było wszystko co najlepsze... a mnie tam nie było.
    Następnym razem niania do dzieci i tyle mnie widzieli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za wyrodna matka ;)

      Ale żeby nie było, popieram taką postawę :D

      Usuń
  8. zdiagnozowałam tu Odpieluszkowe Zapalenie Rozpuszczlinoikowo-acetonowe ;D
    leczenie: unikanie beautyspędów i innych tarów próżności ;D
    ja jestem w pełni zdrowa przy Tobie, wychodzi mi z wszelkich mych kalkulacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpieluszkowe? Ty chyba jakieś niemowlę przedawkowałaś, bo Ci się na diagnozy rzuca XD
      Możesz sobie wmawiać co chcesz ;P Ciesz się lepiej, że się nie pakuję do Ciebie z moim magicznym kalkulatorem. Jakbym Ci spotęgowała zakupy kosmetyczne, to żadne kalkulacje by Ci nie pomogły bwahahahaha

      Usuń
    2. mój kalkulator ma sprawne baterie, za to Ty masz wsio w liczydle lub w paluszkach z racji zawodu, więc jesteśmy kwita :D
      mówię co widze :P

      Usuń
    3. Dobra, niech Ci będzie :p
      Jesteś jednostką normalniejszą, zdrowszą, bardziej światłą, cywilizowaną i ogólnie lepszą niż mła, bo zaszalałam sobie na zakupach. Gratulacje :p

      Usuń
  9. oszalałam na widok tych lakierów super :)z całości mam tylko China Glaze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. China Glaze to moja ulubiona marka :) Szkoda, że na targach nie było ich nowości :(

      Usuń
  10. Siedzę i patrzę i napatrzeć się nie mogę.. Nie będę nawet próbowała wymieniać co podoba mi się najbardziej, bo zeszłoby mi strasznie dużo czasu.. :)
    Jak to dobrze, że mnie tam nie było, bo na bank musiałabym ogłosić bankructwo..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem, nie byłoby chyba tak źle. Niby tyle lakierów i chciałoby się wszystkie, ale da się tam zrobić zakupy i nie zbankrutować. Wystarczy zabrać mało gotówki, zatrzymywać się tylko na z góry zaplanowanych stoiskach i uciec w odpowiednim momencie ;)

      Usuń
    2. Przy czym słowo klucz dla mnie to "uciec w odpowiednim momencie" ;)
      Ja zazwyczaj im więcej się czemuś przyglądam tym bardziej to chcę i często kuszę się na coś, co w pierwszym momencie wcale mnie nie porwało ;)

      Usuń
    3. Ja mam odwrotnie, im dłużej patrzę, tym bardziej dochodzę do wniosku, że mi niepotrzebne, bo mam coś podobnego ;)

      Usuń
  11. Gdyby nie radość mojego portfela, to popłakałabym się patrząc na te dobra, bo przecież też mogłam pojechać i sobie sprawić...
    Ale ta skąpa cześć mnie mówi: przecież masz tyle, po co ci więcej...

    OdpowiedzUsuń
  12. zaszalałaś :D OPI Coca-Cola Vanilię bym ci ukradła i nie tylko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to dobrze, że nie wiesz gdzie mieszkam ;>

      Usuń
  13. Jezu! Ile pięknych lakierów nabyłaś..Zazdroszczę! Świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Same śliczności :) Prawie wszystko mi się podoba - jedynie tych zieleni (pod koniec notki) dla siebie bym nie wybrała, ale i tak jak pokazesz na paznokciach to pewnie się bedę zachwycać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie jak na paznokciach będzie się prezentować ;)

      Usuń
  15. Darkest Shadow jest nieziemski, chciałabym go zobaczyć w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że na paznokciach już tak nieziemsko nie będzie :(

      Usuń
  16. Wszystkie lakiery piękne, po obejrzeniu relacji z targów na kilku blogach postanawiam pojechać w przyszłym roku :D Ciekawa jestem, jak się spisze to jabłuszko - butelka oryginalna, a jak z zawartością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawartość po odkręceniu wygląda na trochę transparentną i żelkową :)

      Usuń
  17. Same wspaniałości ;) marzą mi się Zoyki; każdy lakier zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo, czyżby w tym roku Mikołaj przyszedł do koleżanki już na początku jesieni? :D
    Zoyki! ♥ choć jakoś tak mi się wydaje (i pewnie tylko WYDAJE ;]), że są w nich podobieństwa do niektórych orląt, tudzież odwrotnie (?) :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pieknosci! Tylko "alajki" nie przypadly mi kolorystycznie, ale cala reszta jest cudowna! Czekam w szczegolnosci na CC i ChG no i reszte! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.