sobota, 4 października 2014

Zielone neonowe holo

Dzisiaj lakier, który zmieszałam sobie sama, ponieważ doszłam do wniosku, że brakuje mi neonowych holo. Nie wierzę, że żadna firma nie wpadła na pomysł takiego lakieru, dlatego spodziewałam się, że neon może pożreć efekt holograficzny. Na szczęście nie jest tak źle, chociaż holo po oczach nie wali ;)
Do wykonania tego lakieru użyłam:
- starej, wymytej do czysta buteleczki,
- lakieru AllePaznokcie - Holographic - 01  (nie chciałam dawać go zbyt dużo, żeby lakier nie zrobił się szary),
- kilku kropel China Glaze ~Summer Neons~ I’m With the Lifeguard,
- dosyć dużej ilości Models Own ~Polish For Tans~ Flip Flop.
Lakiery mieszałam od razu w butelce, bez mieszającej kuleczki, ale wymieszały się bez problemów. Postawiłam na butelkę o małej objętości, żeby nie stracić za dużo ulubionych lakierów ;)
Frankenem malowało się dobrze, nie smużył, a do pełnego krycia wystarczyły mi dwie warstwy. Nie chciało mi się sprawdzać jak długo schnie, więc dołożyłam mu warstwę Poshe.








30 komentarzy:

  1. bardzo fajny, delikatny efekt holo, a kolor wyszedł po prostu extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nim przeczytałam post miałam napisać gdzie dorwałaś to cudeńko, ale widzę że to wyrób własny..
    Wyszło Ci małe cudeńko.. Fajnie by było gdyby więcej takich lakierów pojawiało się w ofertach naszych marek.. Może by tak colorowo podrzucić pomysł co?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że z colorowo by nie wyszło. Oni mają inne drobiny holo niż allepaznokcie. Przynajmniej takie mam wrażenie ;)

      Usuń
    2. No to Allepaznokcie trzeba podrzucić ;P

      Usuń
    3. Swoją drogą nakręciłaś mnie na wymieszanie sobie czegoś.. Tylko buteleczki mam niedomyte i przeraża mnie ich czyszczenie :/

      Usuń
    4. Aceton i metalowa kulka działają cuda ;)

      Usuń
    5. O kulce bym nie pomyślała.. dzięki za cynk :)

      Usuń
  3. Świetny ci ten franken wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny wyrób! b. podoba mi się efekt holo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednym złowem brak mi tchu bo jest naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiś czas temu marzyły mi się neonowe holo i nawet znalazłam jakieś indie (a potem znalazłam cenę przesyłki i mi się odechciało trochę), ale nawet one nie miały takiego neona jak ten :D Szkoda tylko, że to holo takie delikatne, chyba że na żywo jest mocniejsze?

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorek, kojarzy mi się z wiosną którą kocham! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję pomysłowości. Wyszło super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super wytwór! strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super wygląda! kupiłabym taki lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka zabawa z tworzeniem czegoś własnego jest niesamowicie przyjemna,sama lubię czasem stworzyć jakiś odcień,którego akurat potrzebuje a nigdzie nie mogę dostać :) Tobie wyszło super i też mam jeden taki własny kolor z holo,ale niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia, lakier wygląda pięknie na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej, świetny efekt! Z chęcią kupiłabym taki lakier :)

    www.im-bookworm.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ z ciebie zdolniacha! Wyszedł wciąż neonowy kolor, a holo takie jak lubie, nienachalne, ale widoczne.

    OdpowiedzUsuń
  15. to teraz umieszaj i mi taką małą butelczynę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za, tez chce ;)

      Efekt i kolor wyszly oblednie!

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.