niedziela, 2 listopada 2014

Październikowe lakiery

OMC a zapomniałabym, że mam napisać posta z lakierami, które trafiły do mnie w październiku. A wszystko dlatego, że w tym miesiącu kupiłam tylko jeden lakier. Zaskoczeni ;p

Zaszczyt zakupu kopnął Models Own ~Diamond Luxe~ Heart Red, który wygląda tak:



Będzie jak znalazł na święta ;>

I to by było tyle do pokazywania, gdyby nie Golden Rose i ich nowe kolory lakierów, które dostałam do testowania. W ostatnich tygodniach to one królowały na blogu, więc dam tylko grupowe zdjęcie dla przypomnienia.


Jeszcze dwa lakiery przybyły do mojej szczęśliwej gromadki. Tym razem za sprawą sklepu Born Pretty Store. Prawdę mówiąc zdziwiłam się, że paczka do mnie trafiła, bo ponoć została wysłana około 24 litpca, a doszła w drugiej połowie października. No chyba, że sklep wysłał mi ją po raz kolejny i zapomniał o tym napisać ;)

 Magic Color Crystal Sparkling 622

 Sweet Color S365

Skoro już pokazuję rzeczy z BPS, to pokażę wszystkie. Z lakierami przyszły również cyrkonie. Na zdjęciu wyżej i niżej są te same szkiełka, tylko pod innym kątem. Mam nadzieję, że pokryte topem będą błyskać tak samo.

Przy okazji przypominam o kodzie zniżkowym do zastosowania w sklepie: GHIQ10. Kod nie działa przy zakupie towarów z już obniżonymi cenami.

24 komentarze:

  1. Cyrkonie przepięknie się mienią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten czerwony lakier jest świetny. Czuję, że w grudniu pojawi się mikołajkowe mani z jego udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten czerwony MO piękny =)
    No i cyrkonie, świetnie się mienią, oby top nie zabił ich uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupnem lakierów Golden Rose.
    Kolory są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Magic Color Crystal Sparkling 622 >> wygląda bosko, pokazuj! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne lakiery :d już się nie mogę doczekać, aż pokażesz je na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie GR już pokazane, więc wiele do postowania nie zostało ;)

      Usuń
  7. Te lakiery z BPS niczego sobie. A cyrkonie to zużyłabym do jakiejś biżuterii, tak fajnie się mienią.

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie te cyrkonie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Magic Color Crystal Sparkling cuudnie wygląda w buteleczce ;) już jestem ciekawa jak będzie wyglądał na pazurkach ;) cyrkonie tez bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czuję się zaskoczona :P Tylko jeden kupiony? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ;p Odpoczywam po zeszłym miesiącu ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.