sobota, 27 grudnia 2014

Listopadowo-grudniowe lakiery

Nie lubię o takiej godzinie dodawać postów, ale po prostu muszę Wam pokazać co dzisiaj z Wrocławia przywiozłam.

 TADAAA
Całą rodzinkę lakierów ILNP (I Love Nail Polish) <3

Są to jedyne lakiery które zakupiłam w listopadzie i grudniu. W zasadzie, to zostały kupione w listopadzie, a dorwałam je w grudniu, czyli jak w tytule: listopadowo-grudniowe ;)

Od razu uprzedzam, że aparat nie ogarniał dzisiaj kolorów. Ewentualnie ja nie ogarniałam aparatu i niektóre kolory są trochę (a może nawet trochę bardziej) przekłamane. Już teraz zastanawiam się co będzie się działo przy fotografowaniu mani.

 Na początek najbardziej niepozorny holograficzny duochrom Bishop (H)





 holograficzny Black Orchid





flejkowe Metropolis






flejkowy Electric Carnival






 flejkowy Brilliance






 flejkowe Open Fields





Prawda, że śliczne? A teraz siedzę i pluję sobie w brodę, że więcej nie wzięłam ;)

75 komentarzy:

  1. piękności bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! W sam raz na nadchodzącego sylwestra ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko bosko! to mi już wystarczą nieogarnięte kolory *.*
    było tego WIĘCEJ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było ;D
      Samych flejków jest ze 12 chyba :O

      Usuń
  4. wszystkie są śliczne, ale najbardziej wpadł mi w oko drugi z kolei <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu mówię, że ten lakier ma jednak inny odcień ;)

      Usuń
  5. Nieziemskie lakiery! Jeszcze nie widziałam takich na niczyich paznokciach... :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będziesz miała powód, żeby do mnie jeszcze zajrzeć ;)

      Usuń
  6. Cuuuudne! Ostatni kolor szczegolnie wpadl mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest :) Ale one wszystkie świetne XD

      Usuń
  7. Piękne! Gdzie dokładnie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez przyjaciółkę, która robiła większe zamówienie na ilnp.com.

      Usuń
  8. O jaaaa cie, te flejkowe są boskie! =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudeńka! Czekam aż je pokażesz na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie mogę się doczekać malowania ;>

      Usuń
  10. Przyznam, że nie znam tej marki. Nawet nazwa mi się chyba nigdy nie przewinęła. Przynajmniej nie pamiętam..
    Czekam z niecierpliwością na prezentację na paznokciach (zwłaszcza tego ostatniego) i proszę nie pisz gdzie je nabyłaś, bo gotowam ich szukać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie widziałam raz czy dwa, ale w temacie lakierów indie nieobeznana jestem :)

      Usuń
  11. Jakie śliczności! Nie pluj w brodę, tylko pokaż któreś z tych cudeniek w akcji!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurde trza kiedys je zamowic:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak będzie jakie zamówienie, chętnie się jeszcze dołączę ;>

      Usuń
  13. Ja to mam nadzieję, że moje też już będą w tym tygodniu :) żałuje, że nie wzięłam jeszcze Black Orchid :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w tym tygodniu to szansy nie ma ;)

      Usuń
    2. No w tym czyli w przyszłym :)

      Usuń
  14. Śliczne lakiery!! Ciekawa jestem jak prezentują się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepięknie, widziałam na żywo :D
      Na pewno nie omieszkam pokazać na blogu jak sprawują się na paznokciach :)

      Usuń
  15. W buteleczkach wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam, że na paznokciach też, co niebawem powinnam pokazać :)

      Usuń
  16. I love all of these colors! Amazing <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooo, co za piękności! Gdzie je można kupić?

    OdpowiedzUsuń
  18. ślinię się do nich od jakiegoś czasu, cudowne są <3

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, te flejkowe to same cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne są te lakier ^^ Cała kolekcja <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Na twoim miejscu miałabym problem, który pierwszy nałożyć na paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i mam, ciągle się zastanawiam od czego zacząć XD

      Usuń
  22. Mogłam nie wiedzieć o ich istnieniu, ale przecież zachciało mi się wchodzić na blogi :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Te flejksy wyglądają po prostu cudownie<3

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne wszystkie, ale "black orchid" mój faworyt w zachwytach. Czekam na ich zdjęcia 💅

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.