poniedziałek, 29 grudnia 2014

Sweet Color ~ S365

Przychodzę dzisiaj do Was z recenzją kolejnego lakieru pochodzącego ze sklepu Born Pretty Store.


Nail Art Sweet Polish Varnish Shiny Shimmer Glitter Design o tajemniczym symbolu S365 (dla mnie po prostu Sweet Color ~ S365) to transparentna zielonkawa baza z mnóstwem różnej maści sześciokątnych drobinek. Lakier kosztuje na co dzień 6,97$, ale akurat jest w promocji i można go kupić za 5,58$, czyli prawie 20 zł za butelkę o pojemności 12 ml.
Jak już wspomniałam baza jest mocno transparentna, ale żeby było widać drobinki musi taka być. Można jednak lakier nosić solo. U mnie trzy warstwy dały całkiem ładne krycie. Malowanie paznokci tym egzemplarzem nie sprawiało mi trudności, drobinki ładnie rozkładały się na płytce i nie trzeba ich było łowić pędzlem. Zgodnie z moimi przewidywaniami przez heksy lakier tworzy trochę nierówną powierzchnię na płytce, ale ten problem szybko załatwiła warstwa Poshe. Niestety przez to nie mogę Wam powiedzieć jak długo lakier schnie/utwardza się. Ale za to zdjęcia są ładniejsze ;) Najbardziej podoba mi się jak wyglądają średnie holograficzne sześciokąty. Na niektórych zdjęciach przypominają mi trochę krople wody.

Zdjęcia w słońcu:





Zdjęcia w cieniu:


Nie zapomnijcie, że cały czas działa kod rabatowy na zniżkę przy zakupach w sklepie Born Pretty Store. Szczególnie polecam dział Nail Art, którego dokładne przejrzenie zajmuje godziny ;) 
Kod działa na wszystkie towary w tym sklepie (te, których ceny nie są obniżone). Przy zakupach wystarczy w odpowiednie okienko wpisać GHIQ10, by otrzymać 10% rabat.

19 komentarzy:

  1. Oprócz holografików jakoś nie czuję zainteresowania lakierami BPS :] nie wiem skąd wzięło mi się przekonanie, że one śmierdzą ;) w sumie to przyjrzę się tej serii, bo ten kolor fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmierdzą przeciętnie, jak to lakiery ;) Na pewno te, które pokazywałam nie śmierdzą jak niektóre egzemplarze od Chińczyka ;p

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A już myślałam, że wiesz wszystko ;p

      Usuń
  3. Ciekawie wygląda, choć na pewno zmywa się fatalnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nazwy na paznokciach nie widać ;)

      Usuń
  4. Drobinki w nim fajne, ale jakoś kolor mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie wygląda, jednak z własnego doświadczenia wiem, że taki kolor nie pasuje do każdej karnacji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest! Jak koktajl z kiwi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.