czwartek, 25 grudnia 2014

Świąteczne duo

U Was też grawitacja coś jakby się zwiększyła, powiększając przy okazji Wasz ciężar (bo przecież to nie od jedzenia ;p)? Czy może dbacie o linię i jesteście na wiecznej diecie? ;)

Dzisiaj przyszłam z bardzo prostym świątecznym duetem, w sam raz nadaje się pod choinkę. Dwie warstwy Models Own ~Diamond Luxe~ Heart Red i warstwa Essence ~Twins Glitter Topper~ 06 Edward. Całość pokryta warstwą Poshe, żeby przyspieszyć wysychanie i nadać ładny połysk. Mani przeżył nietknięty siedem dni, ósmego zaczął odpryskiwać. Obowiązek kronikarski każe mi wspomnieć, że Heart Red odbarwił mi trochę paznokcie, pomimo użycia bazy.

Zdjęcia w sztucznym świetle




36 komentarzy:

  1. 7 dni jeden mani - buuuuuu weż no się ogarnij :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej nooo
      Usprawiedliwiałam się w poprzednim poście ;p

      Usuń
    2. Wiem, ale obiecaj poprawę w przyszłym roku :)

      Usuń
  2. Super! Już sam podkładzik jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo świąteczna parka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pogratulować trwałości :) ja się ostatnio ratuję hybrydą :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne zestawienie, a top jest sliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po nałożeniu stwierdziłam, że to wstyd korzystać z niego raz na dwa lata ^^"

      Usuń
  7. Podoba mi się takie podejście.. To na pewno grawitacja :D

    Co do mani, to czerwień nie jest moim ulubionym kolorem, jeżeli już to wolę taką ciemniejszą, wiśniową czy winną, ale w okolicy Świąt i ja chętnie po nią sięgam.. :)
    Taki duecik idealnie mi się wpisuje w ten czas :)

    Ps. Tęskno nam za Tobą. Wróciłaś na dobre?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas dobra, sparklująca czerwień nie jest zła ;) Ale też wolę borda i inne takie.
      Mam nadzieję, że wróciłam na dobre. A przynajmniej do następnego gorącego okresu przed Bożym Narodzeniem ;)

      Usuń
    2. No to bardzo mnie to cieszy :D

      Usuń
  8. Piękne i proste połączenie w świątecznych kolorach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne ;) śliczny efekt :))

    OdpowiedzUsuń
  10. te zielone kwadraciki są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie dlatego, że to kwadraciki ;)

      Usuń
  11. lakiery pięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealna świąteczna para z tych lakierów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.