sobota, 17 stycznia 2015

2 w 1

[PL]
Dzisiaj na bogato z dwoma lakierami z powodzeniem zastępującymi kamienie szlachetne ;) 
ILNP ~ Brilliance i ILNP ~ Electric Carnival nakładałam tym razem przy pomocy gąbki do makijażu. Od strony skórek Brilliance, a od strony końcówek Carnival. Starałam się, żeby przejście między nimi było łagodne, ale flejki tak się błyszczały, że trudno mi było stwierdzić jak to wychodzi. Na szczęście chyba wyszło. Całość utrwaliłam topem i stwierdziłam, że mani wygląda w sumie jak zrobiony filią transferową, tylko jest o wiele ładniejszy. 
Miłego oglądania.

[ENG]
Today I have a mani with two nail polishes that could easily pass for precious stones ;)
I applied ILNP ~ Brilliance and ILNP ~ Electric Carnival using a makeup sponge. Brilliance at the cuticles, Carnival at the tips. I tried to make the transition fluent, but the flakes were so shiny, it was difficult to judge the result. Luckily, it turned out fine. I finished with a coat of topcoat and decided it looks a little like transfer foil, only prettier. 





















30 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba, coś innego!

    OdpowiedzUsuń
  2. No świetne są, napisałabym nawet, że zjawiskowe :) A na dodatek właśnie dotarło do mnie, że odczuwam ogromną potrzebuję posiadania jakiegoś lakieru ILNP :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, boskie! Cudnie wygląda to połączenie, no napatrzeć się nie można =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te flejki to jest cudo świata i w ogóle nie pokazuj, i nie rób z nimi takich rzeczy, bo je kupię. A to jest drogą do bankructwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie no... błaaa-gaaam... ♥___♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają niesamowicie! Nie wiem dlaczego, ale skojarzyły mi się z rybią łuską ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale zjawiskowo to wygląda!
    Hatsu pięknie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekty wizualne świetne, pierwsze skojarzenie - świetliki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu nieziemski efekt ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! Jednak prawdę mówiąc ja nie mogłabym nosić takiego mani, bo tylko bym się na niego patrzyła pod różnym kątem zamiast się uczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyszło przepięknie! i czarująco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooooo matko, jak to fantastycznie wygląda! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW gradiencik przy uzyciu tych cudeniek wyglada zniewalajaco!
    Zaloze sie, ze wiele osob zwrocilo uwage na takie pazurki!?

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo!!!!!pierwszy raz widzę te lakiery,muszę się im przyjrzeć bliżej:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe, tylko jak z trwałością lakieru??
    Ja jednak jestem wierna lakierom Vinylux

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.