niedziela, 4 stycznia 2015

Dobra śnieżynka nie jest zła ;)

[PL]
Śnieżynkom na drodze mówię stanowcze nie, ale na paznokciach to już co innego ;)
Dzisiaj na paznokciach jedna warstwa Colour Alike ~GDN~ 480 Gdański blues przykryta warstwą Poshe, żeby w razie nietrafienia ze stemplem łatwiej można było śnieżynkę zdrapać ;> Śnieżynki wykonałam przy pomocy białego lakieru Konad i płytki Born Pretty 01. Wzór aż się prosił o dodanie ozdoby na środku, więc po utrwaleniu stempla topem Konad zamontowałam na nim cyrkonie i zaklajstrowałam warstwą Poshe, żeby nic ich nie ruszyło. No i nie ruszyło aż do zmywania ;)

[ENG]
Today's mani started with one coat of Colour Alike ~GDN~ 480 Gdański Blues, covered with one coat of Poshe, to scrape off the stamped pattern more easily in case I mess up ;> For the snowflakes I used white Konad stamping polish and Born Pretty 01 stamping plate. The pattern begged for some bling in the centre, so after topping the stamp with Konad top coat I added rhinestones and finished it all off with one coat of Poshe, to make it all stay. It stayed put the whole time ;)










Nie zapomnijcie, że cały czas działa kod rabatowy na zniżkę przy zakupach w sklepie Born Pretty Store. Szczególnie polecam dział Nail Art, którego dokładne przejrzenie zajmuje godziny ;) 
Kod działa na wszystkie towary w tym sklepie (te, których ceny nie są obniżone). Przy zakupach wystarczy w odpowiednie okienko wpisać GHIQ10, by otrzymać 10% rabat.

58 komentarzy:

  1. Piękne mani:)
    Mam płytkę i też bawiłam się w śnieżynki, bardzo podoba mi się ten motyw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w dodatku te śnieżynki bardzo oryginalne ;)

      Usuń
  2. mam tę płytkę i uwielbiam :)
    zgadzam się, śnieżynki na paznokciach to coś cudnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ozdoba w centrum zdecydowanie dodała całości uroku. Bardzo ładny śnieżny mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Zawsze jak zobaczę u kogoś mani z dodatkiem cyrkonii, to sobie pluję w brodę, że o nich zapominam. Ale ten wzór aż się prosił o dodatek ;>

      Usuń
  4. Ostatnio i mi po głowie chodzi śnieżynkowy wzór ;)
    CA prezentuje się nader kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że z głowy przeniesie się i na paznokcie ;)

      Usuń
  5. Moje serce krwawi! Gdy wybierałam płytki na BPS to już jej nie było :( piękne mani! Motyw śnieżynek na paznokciach jest jednym z moich ulubionych :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że oni te płytki zmieniają, ale może jeszcze będzie podobna albo i lepsza ;>

      Usuń
  6. Tez ją zamowilam :) ale juz ponad miesiac do mnie jadą... czy to zawsze tak długo trwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinno w 3 tygodniach standardowo się zamknąć, ale miesiąc to też żadne dziwo. Zwłaszcza w okresie świątecznym. Wiem, że BPS ma ostatnio problem z przesyłkami. Poprzednia szła do mnie prawie dwa miesiące. Już ją na straty spisałam dawno, ale w końcu doszła. Mam nadzieję, że Twoja też się znajdzie :)

      Usuń
  7. Przepięknie wyszła Ci ta śnieżynka :)) kiedy wybierałam płytki to była już wyprzedana ;(( Cudnie wygląda! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze będzie dostępna :) Albo chociaż podobna ;>

      Usuń
  8. Wow! To zdobienie wygląda przepięknie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. dostałam tę płytkę przypadkiem, przez pomyłkę i nieoczekiwanie klientki zgłupiały na jej punkcie :) aż się cieszę, że ją mam ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zdziwiłam się, że ona taka popularna jest sądząc po komentarzach ;)
      To mówisz, że w pracy stemplujesz? Kobitki się dziwią na widok płytek i stempli? ;>

      Usuń
    2. nie tyle dziwią, są zachwycone ;) a co bardziej wyluzowane wydają nawet okrzyki ekscytacji :D podoba im się ta metoda :]

      Usuń
  10. Ja nie umiem stemplować, za nic mi to nie idzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trzeba dać szansę innemu stemplowi? Niestety w tej technice sprzęt odgrywa spore znaczenie :/ Sprzęt i masa ćwiczeń.

      Usuń
  11. Ślicznie to wygląda, tak mroźnie! :)
    Kurcze tak sobie patrzę na te Twoje zdjęcia tego mani i myślę sobie, że ja to chyba mam jakieś turbo wielkie i szerokie paznokcie, bo ostatnio też śnieżynki te stemplowałam, ale mi jedna taka ledwo pół szerokości paznokcia zajmowała.. Niesprawiedliwość życiowa, zawsze w takim razie mam więcej pracy z malowaniem, dopiero przy stemplach można to zauważyć :( Ehh bywa i tak, pzdr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może inny rozmiar śnieżynki na płytce? ;>

      Usuń
  12. Dla mnie zima może trwać cały rok, a tym bardziej na pazurkach:)
    Świetne, zimowe i bardzo mroźne mani :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie wiosna może być cały rok ;)
      Dzięki :)

      Usuń
  13. Piękne śnieżynki ;) cyrkonie dodają im jeszcze bardziej uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam na stronie tą płytkę i żałuje, że nie wzięłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakier bazowy cudnie połyskuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super :) najlepszym komentarzem jest tytuł posta :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekny wzor, ale i kolor bazy jest oblefny! Slicznie sie to razem prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, to wyjątkowo piękny lakier :)

      Usuń
  18. Piękny mani, ściągnięty myślami, bo też chciałam Gdański Blues ośnieżyć :) Ale byłaś pierwsza, to ja wymyślę coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie opatentowałam tego duetu, ale Twój wybór ;)

      Usuń
    2. Nie opatentowałam tego duetu, ale Twój wybór ;)

      Usuń
  19. wzory z tej płytki są takie piękne! muszę ją zdobyć do przyszłych świąt :D a mani świetne, wszystko idealnie ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.