piątek, 2 stycznia 2015

Dwa tygodnie z Zoyą

[PL]
Dzisiaj mani, który nosiłam przez cały okrąglutki tydzień podczas, którego nie miałam czasu/siły go sfotografować. Dlatego po dwóch tygodniach zmalowałam identyczny mani i znowu nosiłam go przez tydzień. Jakby nie było razem wychodzi dwa tygodnie. W tym miejscu stali czytelnicy mojego bloga powinni być już w głębokim szoku ;p
Mani skomplikowany nie jest. Ciemne tło to dwie warstwy Zoya ~Ornate~ Storm. Flejki na wierzchu to jedna warstwa Zoya ~Fleck Effect~ Maisie. Na wierzchu warstwa Poshe, żeby ładniej wyglądało i szybciej wyschło. O bazie pod tym wszystkim nawet nie wspominam, bo jej nałożenie przeze mnie jest chyba oczywiste ;)

[ENG]
Today I'm back with the first post of 2015. I wore this manicure for a whole week, during which I had no time/strength to take any pictures. That's why after two more weeks I did exact same mani and wore it for a week again. No matter how you count it, that's two weeks in total. Dead readers - this is the part when you're free to feel shocked :p
It's not a complicated mani. The dark base polish is Zoya ~Ornate~ Storm. Next I added one coat of Zoya ~Fleck Effect~ Maisie, topping it all with one coat of Poshe, to make it dry faster and shiny. Oh and I started with a base coat, but that's kind of obvious, right? :)










46 komentarzy:

  1. Jakie te flejki cudowne! Jak pięknie się mienią *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze jedna taka zojka i stane sie ich milosniczka! Te roziskrzone wszystkie zojki sa niesamowite tak jak i Twoje zdobienie nimi wykonane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem Zoya wymiata jeżeli chodzi o lakiery-błyskotki. Chociaż mogliby mieć ich więcej ;)

      Usuń
  3. Śliczne! No, nie mogę oderwać wzroku ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w końcu udało się wzrok oderwać ;)

      Usuń
  4. Przepiękne! :) a jakie ładne zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. A tak narzekają na Zoye, że gówniane i się nie trzymają. Ja kocham tą markę i moja kolekcja Zoyek powiększa się z miesiąca na miesiąc ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie narzekam, ale wiadomo, że z trwałością jest różnie na różnych paznokciach ;)

      Usuń
  6. świat się kończy!! O_o to już nawet ja tak się nie "zapuszczam" :P
    bazowa Zoya mi się podoba... mhm podoba ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może już się skończył, tylko nie zauważyłaś, boś zajęta? ;>

      Usuń
    2. chyba jeszcze nie, bo baby do salonu na paznokcie walą drzwiami i oknami ^^

      Usuń
    3. Może one też nie zauważyły XD

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Skoro musisz, to ja Cię powstrzymywać nie będę ;)

      Usuń
  8. proste mani, ale efekt powalający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na początku myślałam, że nic z tego połączenia nie będzie ;)

      Usuń
  9. Przepiękny duet, przepiękny.. Mogłabym go nosić zdecydowanie długo, ale żeby aż dwa tygodnie, to chyba nie.. ;)
    Za często nosi mnie na zmiany.. Tyle lakierów i płytek czeka na swoją kolej, że kilka dni to obecnie u mnie maks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nosi, ale niestety w grudniu nie miałam możliwości i siły mani często zmieniać. Leń wygrał ;)

      Usuń
  10. zakochałam się w tych flejksach <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba to będzie mój must have tego roku ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. boskie, myslalam na poczatku ze 2 tyg ci wytrzymal :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To byłby już cud XD
      Poza tym nie wytrzymałabym tyle ze względu na odrosty ;)

      Usuń
  13. Super :) lubię takie iskrowe ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.