sobota, 10 stycznia 2015

Filmowe wyzwanie: Piraci z Karaibów

[PL]
Pamiętacie jeszcze filmowe wyzwania? Dzisiaj na życzenie dorki120 Piraci z Karaibów. Koniecznie miało być morze i statek, więc skończyło się na morzu i dwóch statkach. Taki bonus ;) Do tego nie mogłam sobie odmówić znanych wszystkim z plakatów pirackich czaszek.
Podstawą mani są dwie warstwy Orly ~Hope & Freedom Fest~ Boho Bonnet. Na nich farbami akrylowymi wymalowałam morze. Czaszki i statki przygotowałam wcześniej. Namalowałam je na warstwie przezroczystego lakieru nałożonego na folię tworząc w ten sposób niby-naklejki po zamocowaniu ich na paznokciach domalowałam jeszcze macki i trochę morskiej piany. Mani utrwaliłam topem.

[ENG]
Remember the movie challenge? Today I have for you the Pirates of the Carribean, requested by dorka120. She insisted of including a sea and a ship, in the end I painted a sea and two ships. I'm generous like that? ;) I also couldn't resist adding the infamous skull and crossbones logo that everyone knows from the poster.
The base for this mani is two coats of Orly ~Hope & Freedom Fest~ Boho Bonnes. Next I used my acrylic paints for the sea. I prepared the ships and skulls in advance - I painted them on a layer of transparent nail polish placed on a sheet of plastic, creating makeshift stickers. After placing them on my nails I added the tentacles and the seafoam details. I finished it all off with a layer of top coat. 










68 komentarzy:

  1. Wspaniałe! Jesteś bardzo utalentowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow... normalnie genialnie namalowane!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle I*D*E*A*L*N*I*E :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O___O
    uwielbiam "Piratów..."! to chyba moje ulubione Twoje zdobienie! perfekcyjne! prawdziwa sztuka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3
      Moje ulubione to "Ptaki", ale wiadomo: co kto lubi ;)

      Usuń
  5. Wow, podziwiam! <3 fale są cudne i ten statek, no nie do wiary, że to na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wielkim wrażeniem Twojego talentu i staranności każdej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. osz Ty zdolniacho! fantastyczne zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No po prostu zbieram szczękę z podłogi!!! Nie wyobrażałam sobie takiego efektu :) Są piękne wspaniałe, cudowne :););)

    OdpowiedzUsuń
  9. super! Rewelacyjnie to wyglada

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG jestem oczarowana tym zdobieniem genialne jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mistrzowskie! Jakie dopracowane! Jestem po ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, te twoje Zdobienia przez ogromne "Z"! Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Normalnie brak słów z zachwytu! Genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak znalazłaś bardzo ładne słowa ;)

      Usuń
  14. Przepiękny manicure, szczególnie ta czacha :) Podziwiam Cię za tą dbałość o detale i cierpliwość do ich malowania^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka już moja natura, że lubię się detalami bawić ;)

      Usuń
  15. Małe dzieła sztuki! Twoje paznokcie powinny być wystawiane w Muzeum! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paznokcie bym zatrzymała jednak sobie ;) A Internet prawie jak muzeum ;D

      Usuń
  16. napiszę tylko tyle, że jeszcze nie zebrałam szczęki z podłogi ;) genialne mani!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że szczęka wróciła na miejsce ;)

      Usuń
  17. A Ty nie powinnaś czasami być na akademi sztuk pięknych? Bo masz taki talent, że nic tylko podziwiać ! super mani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W akademii sztuk pięknych nie ma na mnie kategorii, więc zostanę na swoim ;)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Nie leż za długo, bo się przeziębisz ;)

      Usuń
  19. Jakie cudo! Aż nie wiadomo co napisać :p

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniałe malunki! podziwiam :) efekt jest bardzo realistyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW cudowne! Wchodząc tu byłam święcie przekonana, że to naklejki wodne i chciałam się dowiedzieć, gdzie takie kupić. Jestem zawiedziona, bo sama nie mam zdolności, by coś takiego namalować ;P
    Chyba, że sprzedajesz własnoręcznie zrobione naklejki to ja zamawiam cały pakiet tego zdobienia xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Miniaturowe AR-CY-DZIE-LO!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super temacik i super wykonanie...a ten myk na foli genialny i zdaje się że rozwiąże on kilka moich problemów...hahah dzięki i czekam na nieustający cdn.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ha ha super !!! Bardzo mi się podoba ! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.