środa, 7 stycznia 2015

ILNP ~ Bishop (H)

[PL]
Podejrzewam, że mając do wyboru jeden lakier z takiego zestawu mało kto sięgnąłby akurat po Bishopa. Ale gdy spojrzałam na bidulka, który przy reszcie tak niepozornie wyglądał, to postanowiłam dać mu szansę. 
ILNP ~ Bishop (H) to lakier nie dla każdego zarówno przez kolor, jak i wykończenie. Jest to duochrom, chociaż zmiany kolorów nie są w nim spektakularne. Do tego jest to holo, które raz się pojawia, raz znika. Podoba mi się, że gdy drobinki nie błyskają holorgraficznie, to wcale ich nie widać (nie tak jak w przypadku niektórych topów holo). Jedyne co mi przeszkadza, to ślady pociągnięć pędzelka. Nie są może jakoś specjalnie rzucające się w oczy, ale są. Na szczęście z daleka tego nie widać, a paznokcie najczęściej wyglądają jak złote płytki.
Na zdjęciach chyba dwie warstwy ILNP ~ Bishop (H) i warstwa topu.
Z góry przepraszam za liczbę zdjęć, mam nadzieję, że szybko się Wam załadują. Jakoś się rozpędziłam przy obrabianiu i nie miałam serca wyrzucać ^^"

[ENG]
I suspect that if you had to choose one polish from a set like this, Bishop wouldn't be your first choice. But when I saw the poor fellow, looking so out of place among all the flakies, I decided to give him a chance.
ILNP - Bishop (H) isn't for everyone, both because of the color and the finish. It's a duochrome, even though the color shift isn't spectacular. There's also some holo powder mixed in it, of the 'now you see me, now you don't' variety. I like the fact that in the shadow it's completely invisible (unlike some holo top coats). The only thing that bothers me a little are the brush strokes. They aren't particularly strong, but they are there nonetheless. Luckily, you can't really see them from afar, the nails look like little golden plates.
In the photos you can see two coats of Bishop (H) + top coat.
I apologise in advance for the buttload of pictures, I hope they are going to load for you fast enough. I was on a roll when editing and later I just couldn't throw some of them away ^^"

Zdjęcia w sztucznym świetle:













Zdjęcia w słońcu:









43 komentarze:

  1. śliczny jest <3 i ślady pędzelka wcale nie rzucają się tak bardzo w oczy, nie jest źle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się i nie rzucają, ale mi wystarczy, że o nim wiem ;>

      Usuń
  2. To jest jednak ten kolor, który niby mi się podoba ale nie za bardzo wiem, co z nim zrobić... Uroku mu nie można odebrać - ma w sobie coś przyciągającego. Ale... mimo wszystko jakieś lekkie niezdecydowanie koło niego krąży :) Mam podobny kolor w kolekcji (ale oczywiście brak w nim holo) i zero pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem nie trzeba nic robić, tylko pomalować paznokcie i siąść pod lampką ;)

      Usuń
  3. Efektowny jest, chociaż kolorystycznie mnie nie przekonuje jakoś :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest! Widzę go w wielu zdobieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie jest cudny i bardzo fajnie, że taki z niego trochę kamelion, jeśli chodzi o bycie raz holografem, innym razem złotymi płytkami.

    PS. Bishop to z lekka nietrafiona nazwa, bo to złociej, a nie purpurat - ale tam, co tam. Fajnen jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęć ładnego lakieru nigdy nazbyt wiele!

      Usuń
    2. Akurat bishop z biskupem mi się nie kojarzy ;) Mam skojarzenia raczej z Obcym 8. pasażerem Nostromo XD

      Usuń
  6. boski, ale jak mówisz nie dla każdego :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. jest piękny ^^ zdecydowanie mógłby być mój :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor. Wczoraj miałam podobny na paznokciach tylko jaśniejszy z wibo :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli to brzydal i sierotka na tle reszty, to jak piękne jest oczywiste piękno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że jest oszałamiająco piękne ;)

      Usuń
  10. Jest niesamowity, choć przyznam, że pociągnięcia pędzla mnie irytują, ale efekt jaki daje wynagradza wszystko :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście z daleka mniej je widać ;)

      Usuń
  11. You have such an interesting blog. Thanks for sharing, I enjoyed reading your posts. All the best for your future blogging journey.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much :D
      I wish you all the best for the new year :)

      Usuń
  12. dziwak :) zdjęcia przy lampie są piękne, ale już w świetle dziennym... nie wiem, podchodzi mi trochę pod perłę, nie wiem, czy tylko ja mam jakieś perłowe zboczenie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz perłowe zboczenie XD
      On nawet koło perły nie stał ;p

      Usuń
  13. Piekny holos, ale dla mnie za duzo zlota bije od niego ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Bishop no zanim go zobaczyłam to miałam o nim inne wyobrażenie ale..cio tam..
    Te pędzelkowe ciągi ..jeśli ich z daleka nie widać ..super bo z bliska jak dla mnie.. masakra...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.