wtorek, 13 stycznia 2015

ILNP ~ Brilliance

[PL]
Uwierzycie, że usiłowałam dzisiaj ograniczyć zdjęcia?
Dzisiejszy post to w zasadzie próba stwierdzenia jaki sposób noszenia flejków ILNP najbardziej mi odpowiada. Tym razem sprawdzałam wersję solo i wersję z lakierem o zbliżonym kolorze pod spodem. Przy okazji sprawdziłam jak prezentuje się wersja z topem i bez. 
To teraz wyliczanka: 
palec wskazujący: trzy warstwy ILNP ~ Brilliance, bez topu
palec środkowy: trzy warstwy ILNP ~ Brilliance i warstwa Poshe
palec serdeczny: dwie warstwy ILNP ~ Bishop (H), warstwa ILNP ~ Brilliance i warstwa Poshe
mały palec: dwie warstwy ILNP ~ Bishop (H), warstwa ILNP ~ Brilliance, bez topu.
Miłego oglądania.

[ENG]
Can you believe I really tried to limit the pictures for today's post?
Today's mani is pretty much a test on how I like to wear my ILNP flakes the most. This time I checked it solo and with a nail polish base of a similar color underneath, plus I tested it with a topcoat and without it.
In the pictures, you have in turn:
pointer: three coats of ILNP ~ Brilliance, no top coat
middle finger: three coats of ILNP ~ Brilliance, one coat of Poshe
ring finger: two coats of ILNP ~ Bishop (H) + one coat of ILNP ~ Brilliance + one coat of Poshe
little finger: two coats of ILNP ~ Bishop (H) + one coat of ILNP ~ Brilliance, no top coat.
Have fun looking!


Zdjęcia w sztucznym świetle


















34 komentarze:

  1. No to która wersja najbardziej Ci odpowiada? :) Ja (może mam kłopoty ze wzrokiem) ale nie widzę różnicy między poszczególnymi wersjami/paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo nie widzę. Ale wiem, że mi się podoba ;D

      Usuń
    2. Różnicy w sumie prawie nie widziałam, chyba wszystko przez ten niesamowity blask, który bije od paznokci i oślepia ;)

      Usuń
    3. Dokladnie tak samo mysle. Lakier jest na tyle olsniewajacy sam w sobie, ze nue da sie go juz bardziej podbic!
      Piekny!

      Usuń
  2. też niezbyt widzę różnicę między poszczególnymi sposobami aplikacji :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widzę tylko prześwity na paznokciach z samotnym flejkiem ;)

      Usuń
  3. będziesz mój, mój, mój <33333333333333

    OdpowiedzUsuń
  4. cudo, cudeńko! ja chcę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osz kurcze, ale cudo! Oglądam oglądam i ciągle mi mało ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście zdjęcia nie znikną, możesz oglądać ile wlezie ;)

      Usuń
  6. I który efekt najbardziej Ci odpowiada? :) Tak po zdjęciach to trudno orzec, ale raczej nie z palca najmniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnej różnicy nie widziałam, chociaż po zdjęciach stwierdzam, że solo raczej w ten sposób nie będę nosić przez prześwitujące odrobinę końcówki.

      Usuń
  7. Obejrzałam raz. Drugi. Potem jeszcze dwa razy. I znowu. I pewnie jeszcze tu wrócę popatrzeć. Jakie to cudne!
    Oprócz małego palca, to nie dostrzegam wielu różnic w wyglądzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście blog otwarty 24 godziny na dobę, możesz wpadać kiedy chcesz ;)

      Usuń
  8. A ja widzę różnicę i chyba najbardziej podoba mi się na serdecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wersja na palcu środkowym, zdecydowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna osoba z bystrym okiem, ja specjalnej różnicy nie widzę ;)

      Usuń
  10. Dobra. Mnie się najbardziej podoba wersja z palca środkowego :D
    Prześliczne te flejksy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem jak Wy różnicę widzicie. Niby jest, ale jak zmienię położenie dłoni, to wszystko wygląda całkiem inaczej itd. ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.