poniedziałek, 5 stycznia 2015

Różowe i granatowe

[PL]
Dwie warstwy Wibo ~Trend Extreme Nalis~ 4. Granatowa farba akrylowa rozpylona airbrushem przez szablon (żebyście widziały jak się nagimnastykowałam, żeby szablon trzymał się na swoim miejscu ;p). Całość utrwalona topem.
Jest to pierwszy mani, który wykonałam tą techniką na sobie, więc jest mega prosty i nie jest wykonany idealnie, ale i tak mi się podoba. Zawsze to coś nowego ;) 
Jeżeli ktoś nie wie o co chodzi z airbrushem, to zapraszam do tego posta, gdzie pokazuję wzornik z przykładowymi zdobieniami i sprzęt. 


[ENG]
I started off with two coats of Wibo ~Trend Extreme Nails~ 4. Then I used acrylic paint sprayed with an airbrush through a pattern (you should see me struggling with making the pattern stay in place...). I finished with a top coat. 
This is the first mani I did with this technique on myself, so it's very simple and the execution is far from perfect, but I like it anyways. It's nice to try new things :) 
If you're not familiar with airbrush nail art, check out this post, where I'm showing all the equipment necessary together with a swatch wheel filled with examples.






Zdjęcia w sztucznym świetle




I wersja z matem ze specjalnymi pozdrowieniami dla Rebellious lady ;>



33 komentarze:

  1. Piękne, genialne. Mi by za nic w życiu nie wyszły tak idealnie :) Zapraszam

    http://eberell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piękne :) ciekawe połączenie kolorów, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, podoba mi się takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy zaczynałam nie byłam go pewna, ale wyszło nieźle ;)

      Usuń
  4. o jeżuniu malusieńki!! jakie to Wibo ładne!! gdzież ono się przede mną chowało?? O.O

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojaaa, dziena! <3 W macie najlepiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że mat będzie Ci się bardziej podobał ;)

      Usuń
  6. Jakie piękne połączenie kolorów :)! No ślicznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zdobienie! No to czekam na kolejne "airbrusze" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Duet świetny (zdecydowanie mat wygrywa) ale czy potrzebny do tego ten airbrush?? Czyję, że łapką wykonałabyś to równie ładnie, jak nie ładniej :)

    Ps. Tyle Cię nie było, a teraz zasypujesz nas postami. SUPER !!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na czymś trzeba się nauczyć obsługiwać to ustrojstwo ;p
      Malowanie farbkami też zaczynałam od prostych rzeczy, mogłaś wtedy pisać, że po co malować ręcznie, jak są stemple i naklejki ;)
      Poza tym taki wzór ręcznie musiałabym malować dwa razy, bo farbki akrylowe nie dają za pierwszym razem idealnie równej powierzchni, przynajmniej moje ;p Wychodzi na to, że tym ustrojstwem jest jednak szybciej i równiej ;)

      Usuń
  9. Faktycznie musiałaś się nieźle nagimnastykować przy tym zdobieniu ;-D Pozazdrościć wytrwałości - efekt jest bardzo ciekawy, choć nie do końca podoba mi się wersja matowa ;-) Błysk ma więcej uroku! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. od razu widac i czuc to, ze to co robisz to dla Ciebie przyjemnosc:)
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie, bo dopiero zaczynam :)
    http://notonlycosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Udało ci się zamontować trzecią rękę? Bo pisałaś, że sobie sama nie dasz rady bez ;)
    Mat wymiata!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.