sobota, 31 stycznia 2015

Styczniowe lakiery

[PL]
Dzisiaj raport z tego co przyplątało mi się do domu w styczniu. Komentarz chyba zbędny.

[ENG]
Today I have a haul post about all the pretties that found their way to my home this month. I think any further comment is unnecessary. 

 Colour Alike ~Multichromy~ 549

 Colour Alike ~Multichromy~ 546

 KIKO ~Quick Dry~ 849 Perly Antique Blue

 KIKO ~ 531 Pearly Green Butterfly

 KIKO ~ 497 Pearly Indian Violet

 O.P.I. ~Holland~ Dutch 'Ya Just Love OPI?

 Orly ~ Dazzle

 Orly ~Fired Up~ Flicker

 Orly ~Sparkle~ Bling

 Orly ~Sparkle~ Explosion of Fun

 Orly ~Sparkle~ Steal the Spotlight

 ILNP ~ Success

 ILNP ~ Supernova

 ILNP ~ Gaia

 ILNP ~ Rapture

 ILNP ~ Iconic

 ILNP ~ Peace (H)

 ILNP ~ Mutagen

 ILNP ~ Masquerade

29 komentarzy:

  1. i znowu kilka perełek wpadło mi w oko, muszę swoje obfocić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie mi się podobają...
    no same cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to za lakiery ILNP? Są piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym je przygarnęła do siebie <3 muszę w końcu zainwestować w takie cudo *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm.. Same wspaniałości.. Ale te ILPN.. Wow.. Napatrzeć się nie mogę i chyba prędzej czy później będę musiała je sobie sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie muszę dokupić Rapture. A Supernova jest genialna, tylko szkoda, że ma takie słabe krycie. Jak się spodoba, to z pewnością trzeba zrobić zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też kpiłam Multichromy CA :D I czekam na Twoje swatche z ILPN, wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Opi Holandia dutch - ładny teraz w modzie jest purpura ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja dalej wzdycham do ILNP <3
    le ci zakupy "pykły", świetne nabytki, szczególne ten zielony Kiko <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ja poproszę łapki w Orly;). PS.: Pozdrawia kolejny Obserwator:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow jakie piękne lakiery. Co jeden to lepszy

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne i to wszystkie :) ILNP skradl moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same cuda, ale mi najbardziej OPIk wpadł w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale kolorowo, jak na karnawał przystało:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.