czwartek, 29 stycznia 2015

W ciapki

[PL]
Dzisiaj kolejna próba używania aerografu, o którym pierwszy raz wspominałam TUTAJ.
Mani zaczęłam od dwóch warstw China Glaze ~Poolside~ Flip Flop Fantasy. No dobrze, zaczęłam od bazy, ale to jest taka oczywista oczywistość, że przeważnie o tym nawet nie wspominam ;p.
Później aerografem nałożyłam różową neonową farbę akrylową, którą podbiłam jeszcze odrobiną czerwieni. Podobny efekt mogłabym uzyskać lakierami i gąbką do makijażu, ale nie ukrywam, że airbrushem było o wiele szybciej i czyściej. Na koniec na pomarańczowych fragmentach płytki pędzlem namalowałam złote i czarne ciapki imitujące panterkę i całość utrwaliłam warstwą Poshe.
Nie do końca ten mani do mnie przemawia, pewnie dlatego, że wyszło trochę inaczej niż planowałam, ale podoba mi się szybkość z jaką powstał.

[ENG]
Today another try at using an airbrush, which I introduced for the first time in this post.
I started from two coats of China Glaze ~Poolside~ Flip Flop Fantasy. Well, I started from the basecoat, but it's so obvious there's no need to elaborate ;P

Next, I applied neon pink acrylic paint mixed with some red with my airbrush. You could get a similar result using a sponge and some nail polish, but I won't lie, it was much faster and cleaner with an airbrush. I finished by adding some leopard print with an art brush and topped off with a coat of Poshe.
I'm not 100% sure about this manicure, probably because it turned out slightly different than what I had planned, but I like the short amount of time it took me from start to finish.












28 komentarzy:

  1. Świetnie wyszło, na prawdę mi sie podoba :) Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie, a te ciapki to chyba lupą robiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciepki:) ale za to jakie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tam się podoba, choć może gdybyś zamiast Flip Flopa wzięła coś innego to byłoby jeszcze fajniej.. Sama nie wiem.. W każdym razie sposób przyozdobienia jest świetny..

    OdpowiedzUsuń
  5. na tym cudnym neonie panterka wygląda bombowo, zabawa z airbrushem jak najbardziej udana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prezentują się po prostu cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa wersja panterki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorystyka zupełnie nie moja, ale efekt świetny :) dobrze, że moja córcia tego nie widzi, bo już bym musiała jej takie zmalować... a airbrusha nie posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się efekt podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wygląda:) lubię takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  11. Wymyślna panterka, bardzo drobniusieńka. Ależ się naidziubdziałaś! Jestem pełna podziwu, wygląda to rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Panterkę uwielbiam, więc i te paznokcie mi się podobają <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. this look very interesting!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszło bardzo kobieco i uroczo :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.