czwartek, 26 lutego 2015

Pod wodą

[PL]
Hasło dzisiejszego dnia: żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chce.
I w tym duchu będzie post ;)

Dwie warstwy China Glaze ~Something Blue~ For Audrey. Trochę rozpylonem airbrushem farby akrylowej (zielona i niebieska). Warstwa Golden Rose ~With Protein~ 318, żeby się coś błyskało. Stempel z Born Pretty Store Bornpretty 10 wykonany czarnym lakierem Konad. Top dla utrwalenia, wyrównania i blasku.

[ENG]
I declare today as - I wish I wanted to do stuff with the same strength as I currently don't want to do stuff (it sounds better in Polish, ok). Anyways, that's the spirit of today's post ;)

Two coats of China Glaze ~Something Blue~ For Audrey. A little acrylic paint (green and blue) applied with a airbrush. One coat of Golden Rose ~With Protein~318 for some bling. Stamping from Born Pretty Store's Bornpretty 10 plate, using black Konad stamping polish. Plus topcoat for evening out the mani, more shine and durability.







 Zdjęcia w sztucznym świetle




Nie zapomnijcie, że cały czas działa kod rabatowy na zniżkę przy zakupach w sklepie Born Pretty Store. Szczególnie polecam dział Nail Art, którego dokładne przejrzenie zajmuje godziny ;) 
Kod działa na wszystkie towary w tym sklepie (te, których ceny nie są obniżone). Przy zakupach wystarczy w odpowiednie okienko wpisać GHIQ10, by otrzymać 10% rabat.

[ENG]
When shopping on Born Pretty website, don't forget about about their discount code. I highly recommend theirNail Art department - browsing through everything would take you hours ;)   Puścić oko, figlarnie, nić porozumienia. 
The code works on all non-discounted products. During checkout, simply type GHIQ10 in the space provided, to get 10% off. 


16 komentarzy:

  1. Troszkę tego, tamtego i jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow wyszło genialnie, ja mam tą płytkę , ale jeszcze jej nawet nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczyłam ocean :) Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdobienie :))
    PS: Twoje dzisiejsze hasło jest dziś i moim :) robię wagary i posta dziś nie wstawię... czytam sobie, co tam inne dziewczyny dziś piszą i oglądam foteczki. Moje czekają, aż się nad nimi zlituję i przerzucę na laptopa, bo nawet nie chciało mi się ich zgrać

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez moment byłam na wakacjach:). Pięknie:)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne zdobienie. Przepięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie wygląda ta płytka. Mani świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całość ma w sobie to coś (głębię ;D ).
    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo wdzięczne te morskie motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obłędne wykonanie i cały efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mam pytanie gdzie można kupić specjalny lakier do stempelków?

    OdpowiedzUsuń
  12. o wow, cudowne, chyba spróbuję odgapić :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.