niedziela, 29 marca 2015

Neon Mate

Drugi post w tym miesiącu - rozbrykałam się ;)
Dawno nie było water marble (prawie rok temu). Chyba nikt się nie dziwi, bo posprzątać skórki po tej metodzie to niezłe wyzwanie. Ostatnio eksperymentuję z Liquid Mask od Vallejo, stosowanej do maskowania przy malowaniu modeli albo figurek i sprzątanie wydaje mi się teraz mniej upierdliwe, chociaż nie jest to produkt idealny. Dlatego kto wie, może water marble pojawi się częściej.
Za tło w tym mani posłużyła jedna warstwa China Glaze ~Sunsational~ Neon & On & On. Trochę żałuję, że nie dałam dwóch warstw, bo w wersji końcowej widziałam prześwity. Water marble powstało przy użyciu China Glaze ~Sunsational~ Neon & On & On oraz Orly ~ Soul Mate.  Na koniec dodałam sondą kropki Soul Mate.
Utrwalanie topem trochę rozmazało lakiery, ale z daleka tego nie widać, więc nie ma tragedii ;)









23 komentarze:

  1. nigdy tak fajnie water marble mi nie wyszło ehhh pisz częściej!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ślicznie wyglądają, mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Na pierwszy rzut oka ciężko stwierdzić czy to marble czy może "malowanki" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy malowaniu chyba bym takich gładkich linii nie zrobiła ;)

      Usuń
  4. coś pięknego ! :D
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    What's in my travel beauty bag? <- zobacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie :) Ja wczoraj zrobiłam naklejki z water marble - zdecydowanie mniej czyszczenia skórek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzięki masce też aż tak dużo czyszczenia nie miałam ;)

      Usuń
  6. coś w tym tygodniu na blogach rządzą water marble :) fajnie Ci to wyszło - podobają mi się kolorki, jakich użyłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam :)
      Z doboru kolorów jestem wyjątkowo zadowolona ;>

      Usuń
  7. Świetne!
    Masz rację, czyszczenie skórek po water marble jest tragedią ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne połączenie kolorów. Sama muszę się w końcu odważyć i wypróbować water marble, bo jeszcze tej metody nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Superowe kolory i całe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku jak ja dawno nie robiłam WM. Muszę się poprawić. Twoje wyszło świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.