czwartek, 26 marca 2015

Sci-Fi, Peace, Supernova

Nietrudno się zorientować, że ostatnimi czasy straciłam zapał do blogowania. Po prostu nie czuję potrzeby i powodu,  żeby poświęcać wolny czas na coś co stało się bardziej obowiązkiem niż przyjemnością. Smutne, ale chwilowo prawdziwe. Liczę na to, że może jednak mi przejdzie, bo paznokcie maluję w dalszym ciągu. Chwilowo mam zryw pracowitości, więc może kilka postów z siebie wyduszę ;)

Dzisiaj mani typu ruffian. Sreberko na brzegach to China Glaze ~Khrome~ Sci-Fi, który nałożyłam dwukrotnie mniej więcej do połowy paznokcia. Wszystkie paznokcie pomalowałam następnie dwukrotnie lakierem ILNP ~ Peace (H), a wybrańcom dołożyłam jeszcze kawałkiem gąbki do makijażu ILNP ~ Supernova. Całość utrwaliłam przy pomocy Poshe.











16 komentarzy:

  1. Super efekt, podoba mi się cholernie! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie to wygląda, ale te z gąneczką jakos taj inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt bardzo fajny ;) czasem tak jest , że przychodzi zniechęcenie, ale mam nadzieję, że szybko minie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie to wygląda, intrygująco i podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! Trochę cię rozumiem, bo nie zawsze mam czas i ochotę na pisanie. Niemniej byłoby szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam prosbe jesli masz troche wolnego czasu to czy moglabys poklikac w moje linki, nawet raz...bylabym ogromnie wdzieczna, jesli nie to rozumiem i przepraszam za zawracanie glowy

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe mani, może nie do końca mnie przekonało, ale te piękne kolory na zdjęciach... ah <3
    a z tym blogowaniem mam tak samo ;// mam nadzieję, że nam przejdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mega! ale dużo kolorów można dostrzec :D

    OdpowiedzUsuń
  9. paskudne te lakiery, powinnaś oddać je mi:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.