środa, 6 maja 2015

Dutch 'Ya Just Love... water marble?

Dzisiaj water marble (wspominałam jakiś czas temu, że będzie częściej się pojawiać). Paznokcie przygotowałam nakładając standardowo bazę oraz dwie warstwy Catrice ~Une, Deux, Trois~ C05 Meet Nudy. Skórki i palce wokół paznokci zabezpieczyłam przy pomocy Liquid Mask, czyli czymś co można nazwać Liquid Palisade dla ubogich ;) Water marble wykonałam przy pomocy wspomnianego już Meet Nudy oraz O.P.I. ~Holland~ Dutch 'Ya Just Love OPI?. Żeby było ciekawiej dodałam trochę błysku w postaci Orly ~Sparkle~ Bling. Całość utrwaliłam topem.

Zdjęcia w sztucznym świetle












41 komentarzy:

  1. Piękne :) w plastyku kupiłam bazę maskującą za 4 zł i jestem bardzo zadowolona. To dopiero liquid palisade dla ubogich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie cudne paznokcie! Sama chciałabym takie robić, ale water marble jakoś mi nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Water marble jest podstępne i strasznie dużo czynników na nie wpływa. Przede wszystkim nie wszystkie lakiery dobrze na wodzie się sprawują, a nawet jak z wodą nie mają problemów, to między sobą potrafią nie działać prawidłowo.

      Usuń
  3. Boskie <3 ja muszę zakupić lateks lub coś w tym stylu, bo nie mam cierpliwości do domywania skórek, i przez to nie robię water marble ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie myślę o lateksie do ciała, bo z tej maski nie jestem do końca zadowolona.

      Usuń
  4. Wyszło świetnie. Piękne kolorki i brokat - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe :) ile razy sie zabierałam za zrobienie paznokci tą metodą coś wychodziło nie tak ;|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety w tej metodzie jest dużo rzeczy, które muszą się zgrać, żeby wyszło.

      Usuń
  6. Super są ! Bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. pazurki prezentują sie pięknie

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądają jak cukiereczki śmietankowo-jagodowe :3

    OdpowiedzUsuń
  9. jeden z niewielu OPI w mojej kolekcji i jeden z ulubionych :) świetne water marble, takie stonowane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam wielu OPIków, ale ten piękny ma odcień.

      Usuń
  10. Super! Taka elegancka wersja water marble ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. WoW wyszły idealnie!!!
    Dawno nie bawiłam się z WM, chyba pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam prawie roczną przerwę ;)

      Usuń
    2. Hmm ja chyba też coś koło tego lub lekko ponad rok :)

      Usuń
  12. Ja używałam póki co kleju Magic do zabezpieczania i też dawał radę. Fajnie, że dodałaś tę błyskotkę Orly, bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magic jak dla mnie za długo jednak schnie. W dodatku nie zawsze ładnie schodzi umazany lakierem. Dlatego postanowiłam wypróbować Liquid Mask ;)

      Usuń
  13. Bardzo elegancki wygląd osiągnęłaś. Wygląda to pięknie, dodatek błysku był strzałem w dziesiątkę.Tęskniłam za twoimi dopracowanymi zdobieniami, w każdym (nawet tym ostatnim stemplowym), jest to "coś".

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie Ci wyszło. Mi tą metodą zdobienie nie wychodziło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie trafisz w lakiery dobrze współpracujące z wodą i ze sobą, to niestety nic nie wychodzi. Dlatego ta metoda jest bardzo frustrująca.

      Usuń
  15. Ostatnio próbowałam zrobić water marble :) nalałam wody do miseczki, jeden lakier drugi lakier pomieszałam patyczkiem, włożyłam palec i wyciągnęłam taki kolorowy glut :( zupełnie nie wiem jak się za to zabrać i co zrobiłam źle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie wina lakierów, które siebie nawzajem nie polubiły. Niestety nie tylko mają się na wodzie rozlewać, ale jeszcze muszą ze sobą współpracować. Bywa, że zanim zrobię mani zmieniam kilkakrotnie lakiery przez to. Dlatego zanim na palcu spróbuję robię próbę z kawałkiem papieru zwiniętego w rulonik. Jak ma wyjść glut to wyjdzie na papierze, a ja zostanę czysta ;)

      Usuń
  16. O ile uwielbiam efekt jaki daje ta technika, to baaaardzo rzadko się za nią zabieram.. Za dużo nerwów mnie to kosztuje ;)
    Twoje mani wyszło jak zawsze cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się ukryć, że nie jest to technika dla osób o słabych nerwach ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.