wtorek, 19 maja 2015

Explosion of... Blue Year's Eve

Podejrzewam, że Wasze mani można podzielić podobnie jak moje: na te bardzo przemyślane i zaplanowane oraz spontaniczne, które powstały głównie, by sprawdzić jak nowy lakier prezentuje się na paznokciach. Dzisiaj w grę wchodzi właśnie ta druga opcja, a moją ciekawość wzbudził wielce "błyskotliwy" Orly ~Sparkle~ Explosion of Fun. Nie chciałam jednak zbyt wielkiego błysku na paznokciach, dlatego nałożyłam go przy pomocy kawałka gąbki do makijażu na końce paznokci, które pomalowałam wcześniej dwoma warstwami China Glaze ~Let It Snow~ Blue Year’s Eve. Całość wyrównałam warstwą Poshe.





14 komentarzy:

  1. Niby nie jest przemyślany, a wygląda fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam połączenie granatu z różem! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z lekka karnawałowe :) ale piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglada super, choć mi najbardziej podoba sie niebieska chinka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne kolory! jak na przypadkowe zdobienie to wygląda bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zdobienie, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech żyje spontaniczność, piękne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.