sobota, 2 maja 2015

Kto tęsknił za Zuzinką?

Pazurkiem Kociaki ;)

Dawno mnie tu nie było. Wszystko przez Kaśkę, bo zaniedbała bloga ;p 
Co prawda twierdzi, że w maju się zabierze do pracy, ale ile razy już tak mówiła >_>

Uknuła właśnie niecny plan ponownego zainteresowania ludzi blogiem. 
Część pierwsza planu zakłada rozpoczęcie miesiąca od posta z maksimum uroku i słodkości.
Tak, zgadłyście, tego posta ze mną ;>

No to zaczynamy.

Przedstawiam Wam moją ulubioną zimową miejscówkę - piec kaflowy.
Mam nawet swój własny kocyk/ręcznik.

 Mniam, mniam, mniam...

 A tutaj śpiewam arię z Carmen.
No dobra, nie śpiewam. Ale mogłabym ;p

 Nie ma! Nie zrobisz mi zdjęcia jak śpię. Zuzia zawsze czujna!

 Prawie jak w Sputniku, nie sądzicie? Zuzia w kosmosie *_*

 Jeszcze trochę a usnę. Rób wreszcie to zdjęcie.

 Co tam leci? To ptak? To samolot? Nie! To mucha!

 1, 2, 3, ... , odpręż się, poddaj mojemu głosowi, chcesz mi dać obiad, tłustą, smaczną rybkę...

 Kaśka, pstrykaj zdjęcie, patrz jak ładnie się ułożyłam.

 Chwila zadumy nad kocim życiem.

 Zuzia - modelka ;p

 A jak się nie mam do kogo przytulić, to przytulam się do ściany. 

 A ku ku

 A co tam zza słoika wystaje? Jakieś zwierzątko? Trzeba koniecznie złapać!

 To co? Idziemy spać?

Moje ulubione zajęcie -  kartonowa destrukcja.
Jakby ktoś miał karton do zniszczenia, to chętnie się nim zajmę.

 Tfu, tfu... coś mi się do języka przykleiło, tfuuu...

 Patrzcie jaki ze mnie dzielny i grzeczny kotek.

Zuzia - królowa fotela.

Zdjęcia się skończyły. Patrzcie jak to szybko poszło.
No to ja się zbieram. 
Muszę lecieć porobić jakieś ciekawe rzeczy, żeby Kaśka mogła więcej fotek porobić.
Trzymajcie się w cieple!
Gryzę Was wszystkich serdecznie!
Zuzia

26 komentarzy:

  1. świetne fotki, u mnie w domu niedługo pojawi się taka modelka <3 już nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale Ci się nie dziwię. Kot w domu od razu zmienia klimat ;)

      Usuń
  2. Słodkie kicury :D Zdjęcia wyszły super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn - kiciuś - nie wiem czemu , ale mi się rozmnożyła :D :D

      Usuń
    2. Widocznie nawet na zdjęciach widać, że Zuza potrafi być w kilku miejscach jednocześnie. Zupełnie jakbym w domu miała bandę kotów ;)

      Usuń
  3. Piękna Zuzia :) Gdyby mój facet nie miał alergii, też bym przygarnęła jakiegoś kotka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prycha i kicha, czy zwyczajnie nie lubi? ;)

      Usuń
    2. 2 w 1, ale wiem, że gdyby zwierzak przytulił się do niego, to by polubił ;-)

      Usuń
    3. Czyli wierzysz w jego dobre serce ;)

      Usuń
  4. O jeny jaka słodka i urocza Zuzinka, zakochałam się :D Trochę przypomina mi moją Bułkę, tylko zdecydowanie moja kotka musi jeszcze poćwiczyć pozowanie, bo na razie to jakaś tragedia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam teorię, że Zuzia lubi być w centrum uwagi i dlatego lubi robienie zdjęć i przeważnie pcha się w obiektyw ;)

      Usuń
  5. śliczna kicia i bardzo fajne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i Zuzi ;)

      Usuń
  6. Kartonowa destrukcja to ulubione kocie zajęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam czarno-białego kota :D Twój ma cudna plamke na pyszczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przez tą plamkę Zuzia u mnie w domu wylądowała, od razu mój wzrok przyciągnęła ;)

      Usuń
  8. Koty to kurczę najlepsze są :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Prawda? Jak zupełnie inne kocisko ;)

      Usuń
  10. Modelka absoluuutnie cudna!!!! i do tego megafotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.